Telecom News - החממה החרדית ביזלאבס BizLabs בירושלים פותחת את המחזור השני

החממה החרדית ביזלאבס BizLabs בירושלים פותחת את המחזור השני

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> החממה החרדית ביזלאבס BizLabs בירושלים פותחת את המחזור השני
החממה החרדית ביזלאבס BizLabs בירושלים פותחת את המחזור השני
מאת: מערכת Telecom News, 23.9.19, 12:00שורקה וקורמבי צילום ריקי ראכמן יחצ

7 סטארטאפים חדשים עם גיוס ממוצע של כ-500 אלף דולרים נכנסו למחזור השני.
 
ביזלאבס (BizLabs Technology Scalerator) הוא סקיילראטור לסטארטאפים  לאחר גיוס ראשוני. הוא הוקם לאחר שנמצא, שסטארטאפים עם מייסדים חרדים מתקשים יותר למצוא השקעת המשך לעומת סטארטאפים מכלל האוכלוסייה.

ביזלאבס הוקמה ע"י קרן קמח, קרן אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים ופועלת תחת מרכז החדשנות ביזמקס בירושלים. תנאי הסף של התכנית הם: סטארטאפ שגייס מינימום 250,000 דולרים (לאחר גיוס ראשוני). עם צוות פעיל כולל CTO, שיש לו מוצר ומייסד חרדי אחד לפחות בצוות.

למחזור הראשון התקבלו 7 סטארטאפים כפי שדיווחנו – כאן. כתבה על אחד מהסטארטאפים הללו במחזור הראשון - כאן.

המחזור הראשון, הסתיים לפני כשבועיים לאחר רודשואו יוקרתי, שנערך ע"י ביזמקס וביזלאבס בלונדון, בו החברות נחשפו לאנג'לים, קרנות הון סיכון ומשקיעים פוטנציאלים. 

חממת ביזלאבס התחילה השבוע את המחזור השני של תכנית החממה.  וכאמור לעיל, המודל הייחודי של החממה הוא, שאחד המייסדים לפחות בצוות הוא חרדי והחברה לאחר גיוס הון ראשון.

הגיוס הממוצע של המחזור החדש הוא כ-500 אלף דולרים, וסה"כ 7 סטארטאפים התקבלו למחזור החדש, בין התחומים: Cleantech, Watertech, Foodtech, HRTech, EDTech, 3D, Web development 

במחזור החדש, שותפי התעשייה הם: אמאזון, גוגל, מייקרוסופט, GM, האוניברסיטה העברית בירושלים, פייבר, יגאל ארנון, KPMG, JVP, ו-IATI.

גיל שורקה, (בתמונה למעלה מימין), מנכ"ל חממת ביזלאבס: "אנו שמחים להיות חלוצי הטכנולוגיה העמוקה בחברה החרדית. המחזור הראשון הסתיים בהצלחה גדולה, כאשר 4 מתוך 7 הסטארטאפים שלנו כבר קיבלו השקעות המשך. כ"כ, אנו שמחים ללוות את חברות החממה שלנו לאורך כל הדרך תחת מרכז החדשנות ביזמקס.

למחזור השני התקבלו גם כן 7 סטארטאפים, שמקבלים גישה רחבת היקף של מידע דרך סדנאות יוקרתיות, מנטורים מקצועיים, פורום משקיעים רחב היקף, שיתופי פעולה עם תאגידים, צוות ייעודי התומך יום-יום בחברות וקהילה אקטיבית ותומכת".

איציק קרומבי, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל מרכז החדשנות ביזמקס: "חממת ביזלאבס היא המנוע לחוד החנית של התפתחות תעשיית ההייטק החרדית. אנו גאים לפתוח את המחזור השני של החממה לאחר ההצלחה הגדולה של המחזור הראשון. אנו שמחים להוביל את צמיחת היזמות החרדית בהייטק כחלק אינטגרלי מהסטארטאפ ניישן בישראל".
 
 קרדיט צילום: ריקי ראכמן
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share