Telecom News - משלחת מ-METRO תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח

משלחת מ-METRO תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> משלחת מ-METRO תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
משלחת מMETRO- תאתר בישראל סטארטאפים בתחומי המלונאות והאירוח
מאת: מערכת Telecom News, 24.9.19, 12:15DUDEK METRO
 
התוכנית של מטרו - מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, מיועדת לסטארטאפים הנמצאים בין סבב הגיוס הראשון לשני. בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום 225 מיליון אירו.   
 
משלחת בכירים מחברת METRO, מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם בתחומי המלונאות, ההסעדה והמזון, שמיוצגת ב-35  מדינות ומפגינה הכנסות שנתיות בהיקף של 30 מיליארד אירו, הגיעה השבוע לביקור בישראל. במהלכו, ייפגשו חבריה עם עשרות נציגי סטארטאפים טכנולוגיים מתחומי המלונאות והאירוח המועמדים להצטרף ל-METRO Xcel.
 
התוכנית של METRO מתמקדת בפיתוח עסקי ואיתור הזדמנויות מכירה ומציעה לסטארטאפים שייבחרו, קו ישיר למשקיעים, לערוצי המכירה של METRO וחשיפה רחבה במגוון אירועי תעשייה תחת מותג METRO, מהלך שיחשוף אותם למאות אנשי מפתח הרלבנטיים למוצרים או לטכנולוגיות שלהם.
 
החברות הנבחרות יזכו לעבוד בצמוד לצוותי השקעה של METRO  ויקבלו גישה למשקיעים, קרנות הון סיכון ומנטורים מהמובילים בתחומם בזירה הגלובלית, במסגרת התוכנית יוכלו הסטארטאפים הישראלים ליהנות מאירוח למשך שבועיים בברלין, תוכנית לימודים מרחוק, השתתפות בתערוכות מסחריות, קבלת השקעות עתידיות והסכם כתב אופציה למימון על סך 100 אלף אירו, שניתן למימוש תוך שנתיים.  
 
סילביה דודק (,(Sylvia Dudek (בתמונה למעלה), מנהלת האקסלרטורים של METRO: "ההצעה לשילוב במערכות של METRO, אידיאלית עבור סטארטאפים בשלבים המתקדמים של חייהם, שרוצים להיכנס לשווקים גיאוגרפיים חדשים וכאלה המעוניינים להרחיב את ההיצע שלהן.
 
התוכנית מיועדת לסטארטאפים הנמצאים בין סבב הגיוס הראשון לסבב הגיוס השני, אך כבר היו לנו בתוכנית וגם השקענו בסטארטאפים, שכבר עברו את סבב C ויש להם מכירות של מעל מיליון דולרים ו-50 עובדים. בוגרי התוכניות של METRO גייסו עד היום מעל 225 מיליון אירו.    
 
התוכנית נותנת למשתתפים בה גישה פתוחה לערוצי המכירה של METRO ולמיליוני לקוחות שם הם יוכלו לבדוק בתנאי ׳שטח׳ את הפתרון שלהם. הם ילמדו כיצד להתגבר על מכשולים, לאסוף לידים ואיך להיכנס לשווקים חדשים. החיבור לחדשנות של הסטארטאפים שבתוכנית מאפשרת ל-Metro עצמה שינוי פרספקטיבה, שבסופו של דבר, יבוא לידי ביטוי בענף האירוח כולו".
 
הרשמה לתוכנית - כאן.
על התוכנית - כאן.

 
 
 



 
 
Bookmark and Share