Telecom News - FOLDI - אפליקציה ישראלית בחינם לניהול וגיבוי מסמכים מהנייד

FOLDI - אפליקציה ישראלית בחינם לניהול וגיבוי מסמכים מהנייד

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> FOLDI - אפליקציה ישראלית בחינם לניהול וגיבוי מסמכים מהנייד
מאת: מערכת Telecom News
26/09/19,  19:48
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר למשתמשים לקבל מגוון שירותים שבאפליקציות אחרות הן בתשלום בלבד, כמו סריקה, תיוק וגיבוי.
שם התוכנה: FOLDI
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה מאפשרת סריקה, תיוק, וייבוא מסמכים תוך תיוקם תחת קטגוריות מותאמות אישית כגון: עבודה, לימודים, תשלומים, נסיעות ועוד – מאפיינים, שלא קיימים או קיימים רק בתשלום באפליקציות אחרות. 

כ"כ, האפליקציה מאפשרת גיבוי חינם על גבי הדרייב האישי או ב-iCLOUD. כך, שבמקרים בהם המכשיר נגנב, אבד או קרס, ניתן לייבא את קובץ הגיבוי ולהחזיר את המצב לקדמותו בדקות בודדות. בנוסף, ניתן לשתף מסמכים בקלות ובמהירות במגוון דרכים שונות כגון דוא"ל, WhatsApp, Facebook Messenger, Skype ועוד.

אפקט ה-Camscanner: הידיעות על הקוד הזדוני באפליקציית הסריקה הפופולרית, הובילו לעליה במספר ההורדות של FOLDI הישראלית: כ-20,000 הורדות בפחות משנה מאז הושקה לחנויות האפליקציות ו-8,000 הורדות רק בחודש האחרון.  מניתוח הנתונים עולה, ש-80% מסך 20,000 ההורדות מקורם בישראל והשאר מגיעות משאר העולם. עוד עולה, שאחוז השימוש באפליקציה הוא 45%, מה שמעיד על צורך יומיומי באפליקציות מהסוג הזה. בנוסף, עיקר השימוש הוא בשעות הצהריים כשזמן השימוש הממוצע עומד על 5 וחצי דקות - נצח במונחים של אפליקציות.

מפתח האפליקציה: משה איזנברג.

מסך FOLDI
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share