Telecom News - סוכות בסימן חלל: אירועי שבוע החלל העולמי 2019

סוכות בסימן חלל: אירועי שבוע החלל העולמי 2019

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סוכות בסימן חלל: אירועי שבוע החלל העולמי 2019
סוכות בסימן חלל: אירועי שבוע החלל העולמי 2019
מאת: מערכת Telecom News, 6.10.19, 17:58ספייס בר הודעה לעיתונות

כ-30 אירועים ברחבי הארץ - והכל בחינם! פירוט הפעילויות המרתקות ברחבי הארץ.
 
איך מחפשים חיים בכוכבים אחרים? האם באמת יקום בית מלון בחלל? ואיך יראה הסלט על הירח? אלה הם רק חלק מעשרות ההרצאות והפעילויות, שתתקיימנה בחינם במסגרת אירועי שבוע החלל העולמי "ספייס בר 2019" של סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה. 

חגיגות החלל "ספייס בר" תערכנה במהלך חול המועד סוכות בין ה-14-19 באוקטובר 2019 בכ-30 מוקדים ברחבי הארץ. במסגרת האירועים תוכלו ליהנות מעשרות הרצאות, פאנלים עם ראשי סוכנויות החלל הישראלית, הקרנות סרטי חלל, ספוקן וורד (שירה מדוברת) מהחלל, משחק אינטראקטיבי קבוצתי ואפילו לעשות סלפי על הירח, כאן מכדור הארץ - והכל ללא תשלום.
 
בין האירועים, שיתקיימו במסגרת שבוע החלל העולמי 2019:
 
באר שבע
ב'עשן הזמן' (רחוב אנילביץ' 17) יחכה לכם ערב מיוחד, שיורכב מ-2 הרצאות, בתחילה תוכלו לשמוע עד כמה קרוב עתיד האנושות בחלל? איך מזמינים כרטיס טיסה לחלל והאם בית המלון באמת עומד לקום על הירח? ולאחר מכן יתקיים ערב "במה פתוחה בגלקסיה אחרת" -  ספוקן וורד (שירה מדוברת) בהשראת החלל עם רחלי אלפי. וברחבת תיאטרון הפרינג' (בצמוד ל'עשן הזמן') יוקרן הסרט זוכה הפרסים "כוח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק ויתקיים משחק אינטראקטיבי קבוצתי.
מתי: שני ה-14 באוקטובר, החל מ- 20:45
 
ירושלים
בירושלים תחכה לכם חגיגה חללית בשוק מחנה יהודה ובברים באזור: ב'אטלייה בר' (רחוב החרוב 14) תוכלו לפגוש פנים מול פנים את ראשי סוכנות החלל הישראלית. אם אתם אוהבים מוזיקה וכוכבים, יחכו לכם בבר 'טאפ אנד טיל' (רחוב עץ החיים 6) עם ערב מיוחד לחובבי מוזיקה וחלל ליעד יוסף, שירי עומר וגל אלפי, כוכבי הפואטרי סלאם, וב'ביר בזאר' (רחוב עץ החיים 3) נשמע מהסוחרים על תפריט החלל המיוחד, האם לעגבנייה והמלפפון יש טעם אחר וגם איך יראה הסלט על הירח. בשוק העיראקי תהנו ממתחם סלפי ירח. עוד יוקרן הסרט זוכה הפרסים, "כוח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק, ויתקיים משחק אינטראקטיבי קבוצתי.
מתי: שלישי ה-15 באוקטובר, החל מ- 19:15
 
חיפה
בבר פטריקס (שדרות הנשיא 134) יתקיים פאנל מומחים של פרויקט D-MARS בו תוכלו לשמוע איך מתכוננים ליום, שבו נגיע למאדים ולראות חליפת חלל, שהוכנה במיוחד לפרויקט, שייערך בישראל ב-2020. בפונדק הדב (שדרות הנשיא 135) תוכלו לשמוע מפרופ' יגאל קרונהאוז מהטכניון, על המרוץ לירח ועל ההבדל בין המסע של אפולו, סמארט-1 האירופאית והחללית בראשית. בנוסף, יוקרן ברחבת סינמטק חיפה הסרט זוכה הפרסים "כוח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק, ויתקיים משחק אינטראקטיבי קבוצתי.
מתי: רביעי ה-16 באוקטובר, החל מ- 19:30
 
תל אביב
במתחם התחנה בתל אביב תוכלו להתחיל בהרצאה של עודד כרמלי, על חלל ושירה, על מה כתבו המשוררים העבריים ולמה זלדה שנאה את אפולו 11? אח"כ ייערך פאנל של חברי קהילת הוריזון, שיספרו לנו על הטרנדים החדשים בחלל . משם נעבור למחשק בימתי ראשון מסוגו "שלוש, שתיים, אחת, חלל" עם אנשי סוכנות החלל הישראלית, בר חיון ואיתי לוי: אתם שואלים על כל נושא שתרצו (בתחום החלל כמובן) ואנו עונים. והכל משולב עם קטעי וידאו מרתקים. בבר 'אמש' (לילינבלום 30) נשמע מאיתי נבו האם יש חיים מחוץ למערכת השמש והאם אי פעם נוכל לבקר שם בגלקסיות האחרות?  וב'הונלולו' בר (בן עמי 13) תסביר לנו מיכל זיסו על הקשר בין אדריכלות לחלל. בנוסף, יוקרן ברחבת מתחם התחנה  הסרט זוכה הפרסים, "כוח המשיכה" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וסנדרה בולוק, ויתקיים משחק אינטראקטיבי קבוצתי.
מתי: מוצאי שבת ה-19 באוקטובר, החל מ-20:00
 
ועוד עשרות הרצאות ופעילויות ברחבי הארץ: קריית שמונה, חמדיה, אפיקים, כפר סבא, תנובות, רעננה, חולון, ראשון לציון, שוהם, רחובות, אשדוד ועוד.
 
רשימת האירועים המלאה בכל המקומות - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share