Telecom News - רישום לתחרות השקעה בסטארטאפים שהוקמו ע"י נשים מטעם קרן מיקרוסופט

רישום לתחרות השקעה בסטארטאפים שהוקמו ע"י נשים מטעם קרן מיקרוסופט

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> רישום לתחרות השקעה בסטארטאפים שהוקמו ע"י נשים מטעם קרן מיקרוסופט
נפתח רישום לתחרות השקעה בסטארטאפים שהוקמו ע"י נשים יזמיות של קרן ההשקעות של מיקרוסופט
מאת: מערכת Telecom News, 17.10.19, 18:55STARTUP FREE
 
קרן הון סיכון של מיקרוסופט העולמיתM12  בשיתוף עם  Pivotal Ventures  חממת ההשקעות של מלינדה גייטס וקרן Mayfield  תשקענה בסטארטאפים, שהוקמו ע"י נשים, 6 מיליון דולרים.
 
M12, קרן ההשקעות של מיקרוסופט, ​הודיעה היום על קיומה בפעם השנייה של תחרות נשים יזמיות. השנה, מקיימת מיקרוסופט שיתוף פעולה עם Mayfield ו-Pivotal Ventures, חממת ההשקעות, שנוסדה ע"י מלינדה גייטס. ​
 
החברות תענקנה 6 מיליון דולרים במימון, גישה למשאבים טכנולוגיים, מנטורינג והטבות נוספות ל-4 סטארטאפים מובילים בתחום הפתרונות הארגוניים, שבראשם עומדות נשים פורצות דרך. סטארטאפים בהובלת נשים, שמציעים מוצר, שירות או פלטפורמה, שפותרים צורך עסקי קריטי בשוק האנטרפרייז העולמי, יוכלו להגיש מועמדות-  כאן.
 
מימון הון סיכון, במיוחד עבור סטארטאפים בשלבי Seed, הוא קריטי כדי להוביל רעיונות משלב ה-Incubation לשלב ה-Go to Market. יזמיות נשים ממשיכות לקבל אחוז נמוך מהשקעות ההון סיכון ברחבי העולם בהשוואה לסטארטאפים, שנוסדו ע"י גברים. 
 
ב-2018, רק %3.2 מכלל ההשקעות בסטארטאפים הושקעו באלה, שהקימו נשים, על פי Pitchbook.  יחד עם זאת, ​מחקרים, שבוצעו ע"י MassChallengeBoston Consulting Group (BCG) מראים, שהשקעה בסטארטאפים, שהוקמו ע"י נשים ,​מעניקה תשואה הגבוהה​ פי 2 לפחות מכאלה שלא הוקמו ע"י נשים. עסקים, שהוקמו ע"י נשים, הניבו הכנסות יותר מפי 2 מאשר עמיתיהם הגברים.
 
באמצעות התחרות ,M12 ושותפותיה מבקשות לא רק להגדיל את הגיוון בפורטפוליו ההשקעות שלהן, אלא גם להעלות את המודעות לפער המימון הקיים, וליתרונות הטמונים בהפצה שוויונית של ההון, שכן, השקעה בסטארטאפים בהובלת נשים חיונית לצמיחה כלכלית ולצמצום הפער המגדרי. אם נשים יזמיות תקבלנה מימון זהה לזה שמקבלים יזמים גברים, BCG מעריכים, שהכלכלה העולמית תוכל לצמוח ב 5 טריליון דולרים.
 
התחרות התקיימה לראשונה בשנה שעברה. קרן  M12יחד ​עם EQT Ventures וקבוצת SVB Silicon Valley Bank העניקו 4 מיליון דולרים ליזמיות וסטארטאפיסטיות. התקבלו מאות הגשות ובסופן נבחרו 2 סטארטאפים.
 
ההרשמה לתחרות השנייה נפתחת היום, 17.10.19, ותיסגר ב-15.12.19. סטארטאפים בהובלת נשים, שמפתחות פתרונות טכנולוגיים בארה"ב, אירופה, הודו, קנדה (למעט קוויבק) וישראל, זכאיות לגשת. 
 
ההגשות תתקבלנה לתחרות אם יש אישה אחת לפחות בין המייסדות ואם הן גייסו סכום שלא עולה על 5 מיליון דולרים במימון עצמי משולב ו/או בהלוואות בעת יום ההרשמה לתחרות. בנוסף עליהן להציע מוצר, שירות או פלטפורמה, שפותרים צורך עסקי קריטי בשוק העולמי. את פעילות הקרן ב-EMEA מוביל מנכ"ל M12 בישראל ובאירופה, מוני חסיד.
 
גמר תחרות הגשות הפיצ'ים יתקיים בין 18-19 במרץ 2020, והכרזה על הזוכות תתבצע זמן קצר אחר כך. 2 סטארטאפים בתחום התוכנה הארגונית יזכו בפרס על סך 2 מיליון דולרים כל אחד, ו-2 סטארטאפים של Deeptech המחדשים באמצעות התקדמות מדעית ומחקרית משמעותית, יזכו בפרס על סך מיליון דולרים כל אחד.
 
פגי ג'ונסון, סגנית נשיא מיקרוסופט לפיתוח עסקי: ​"התחרות בשנה שעברה הדגישה, שקיימות יזמיות המפתחות פתרונות חדשניים, שאינן מקבלות גישה שווה להון. איננו יכולים להמשיך ולהרשות לעצמנו להשאיר רעיונות טובים בשלבים ראשוניים בלבד. עלינו לסייע ולפלס עבור יזמיות את הדרך, ויחד עם Pivotal Ventures וקרן Mayfield נעשה זאת בתחרות השנייה עבור נשים יזמיות".
 
מלינדה גייטס, פילנתרופית ומייסדת חברת Pivotal Ventures: "​אני שמחה להוות שותפה ל-M12 ומייפילד בתחרות החשובה הזו. טכנולוגיה מעצבת את חיינו באנספור דרכים, אך היא לעולם לא תגיע למלוא הפוטנציאל שלה, אם נשים ורעיונותיהן לא ייוצגו באופן שוויוני". 
 
M12, קרן ההון-סיכון של מיקרוסופט העולמית (לשעבר Ventures Microsoft), משקיעה בחברות תוכנה ארגוניות בשלבי מימון A-C. כחלק מהערך המוסף, ש-M12 מעניקה לחברות בהן היא משקיעה, הקרן מציעה גישה ייחודית למשאבי Go-to-market אסטרטגיים ברחבי העולם.
 
מידע נוסף - כאן
  
ההודעה המלאה באנגלית - כאן  
 
אתר התחרות - כאן  



 
 
Bookmark and Share