Telecom News - מנכ"ל חברת Meetup העולמית התארח באירוע בחממת ביזלאבס בירושלים

מנכ"ל חברת Meetup העולמית התארח באירוע בחממת ביזלאבס בירושלים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מנכ"ל חברת Meetup העולמית התארח באירוע בחממת ביזלאבס בירושלים
מנכ"ל חברת Meetup העולמית התארח באירוע בחממת ביזלאבס בירושלים
מאת: מערכת Telecom News, 28.11.19, 08:30גיל שורקה

בין היתר, הוא נתן טיפ למארגני האירועים: כאשר האירוע בתשלום מסוים יש ודאות הגעה של 75%, לעומת זאת, כאשר האירוע חינמי יש ודאות הגעה של כ-45%. 

מנכ"ל חברת Meetup.com , דיוויד סיגל, התארח השבוע באירוע מיוחד, שארגנה חממת הסטארטאפים החרדית ביזאלבס בירושלים. ביזלאבס היא חממה חרדית ,שפועלת תחת מרכז החדשנות ביזמקס, ומופעלת ע"י הרשות לפיתוח ירושלים, קרן ק.מ.ח, קרן אחים גלובל והמשרד לירושלים והמורשת. לחממה יש 14 חברות פורטפוליו פעילות במגוון טכנולוגית, שגייסו בממוצע כ-500 אלף דולרים כל אחת. 

את המפגש פתח מנכ"ל החממה, גיל שורקה, (בתמונה משמאל): "זו גאווה גדולה לארח את מנכ"ל חברת Meetup, ולהפגיש את דיוויד עם חברות החממה. אנו בחממה פועלים ללא הרף להנגיש ולשתף פעולה עם צמרת ההייטק ברמה העולמית, וזה אירוע מרגש עבורנו ועבור החברות שלנו ואני בטוח, שאתם תפיקו הרבה מההרצאה ומהפגישות האישיות לאחר מכן".

חברת הפרוטפוליו של החממה, חברת Healables, הציגה את עצמה בתחילת האירוע. היא מפתחת מכשור ריפוי לביש, שמקל על אנשים עם כאבים כרוניים, בעיקר בפרקים ובגב, ועל ספורטאים, ללא תרופה ובאמצעות גלי אלקטרודות זעירות, תוך התבססות על על בינה מלאכותית. החברה גייסה כ-2 מיליון ש"ח דרך מסלול חברות מתחילות של רשות החדשנות ובימים אלה היא נמצאת במספר פיילוטים מתקדמים.

לאחר מכן, הדובר המרכזי של האירוע, היה דיוויד סיגל, מנכ"ל Meetup בשנה וחצי האחרונות. Meetup נרכשה ע"י WeWork לפני כשנתיים בסכום המוערך סביב 200-250 מיליון דולרים. לפי הנתונים בפלטפורמה קיימים היום כ-45 מיליון משתמשים, ביותר מ-193 מדינות בעולם כולל איראן וערב הסעודית, בהם כ-330,000 קבוצות בתחומי עניין שונים, שרובם סביב בניית מותג לחברות מסוימות, שעורכים יותר מ-84,000 מפגשים בשבוע. זהו מספר עצום של מפגשים ו-DATA הקיימים אצל החברה.

דיוויד סיגל: Meetup" מסייעת רבות במאמצי הגדילה של קהילות, סטארטאפים וחברות שונות, בין היתר, ע"י בדיקת הישימות של מוצרים שונים פנים אל פנים ובצורה פשוטה. הפלטפורמה מאפשרת גם בחירת שותפים דרך מפגשים מקצועיים.

כדאי להיפגש עם 50 אנשים לפחות כדי להבין מי הוא האחד שתרצו לעבוד איתו יחד על פרויקט שלכם ומיטאפ מאפשרת זאת. מפגשים של פנים אל פנים עוזרים ללמוד וללמד על תחומים שונים בקהילה וגם בארגונים שונים.

זו גם הורדת מפלס הבדידות בעולם. היום מעל ל-44% מהאנשים מרגישים בודדים עקב העולם הדיגיטלי. מיטפאפ מחברת בין אנשים פנים אל פנים ועוזרת להרגיש מחובר ולא בודד. מיטאפ עוזרת בהכשרות מקצועיות, דרך הפלטפורמה. היא מובילה להכרת עמיתים, להגעה אל משתמשים מובילים, שבודקים את המוצר ונותנים פידבק. אירועים עם משפיענים עוזרים למיתוג וגידול הטראפיק אל המוצר וצמיחה אישית דרך השתתפות במפגשים".

דיוויד סיגל נתן טיפ למארגני האירועים: כאשר האירוע בתשלום מסוים יש ודאות הגעה של 75%, לעומת זאת, כאשר האירוע חינמי יש ודאות הגעה של כ-45%

בסיום המפגש נערך שולחן עגול, אותו אירח מנכ"ל חממת ביזלאבס גיל שורקה עם שותפים וחברים של החממה, בין היתר, בוב רוזנשיין יזם ומייסד חברת ואתר Answers, עידו קינן בלוגר, רעי דישון מאנשי הקהילות בארץ ובן ויינר מייסד ושותף מנהל של קרן Jumpspeed, שמשקיעה בחברות הייטק ירושלמיות.
 
ביזלאבס
 
 



 
 
Bookmark and Share