Telecom News - הושקו מוצרים חדשים לארגונים: Cloud-Managed SD-LAN ומוצרי CPE

הושקו מוצרים חדשים לארגונים: Cloud-Managed SD-LAN ומוצרי CPE

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הושקו מוצרים חדשים לארגונים: Cloud-Managed SD-LAN ומוצרי CPE
הושקו מוצרים חדשים לארגונים: Cloud-Managed SD-LAN ומוצרי CPE
מאת: מערכת Telecom News, 3.12.19, 11:00CLOUD FREE
 
המוצרים החדשים מאפשרים גמישות בענן ויכולות שדרוג לחלקים נוספים ברשת הארגונית, לצד חסכון בעלויות ההטמעה והתפעול בסביבת SD-Branch.
 
ג'וניפר נטוורקס, שעוסקת ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), השיקה היום מוצרים חדשים לארגונים המספקים גמישות גבוהה יותר, יכולות שדרוג משופרות וחסכון בעלויות לסביבות רשת קמפוס וסניפים. החברה מציגה מוצרים ופתרונות אלה היום ומחר בכנס NXTWORK EMEA שלה בלונדון.
 
פתרון ה-SD-WAN הקיים של ג'וניפר לניהול רשתות בענן עם יכולות שדרוג גבוהות במיוחד הורחב כעת ויתמוך גם בתפעול SD-LAN. כ"כ, החברה הרחיבה את משפחת מוצרי ה-SRX וה-NFX CPE שלה, שיכללו יותר אפשרויות לקישוריות רשת עם אבטחת נתונים גבוהה ויכולות שדרוג טובות יותר.
 
מאנוך לילניבס, מנהל מוצר ראשי בג'וניפר נטוורקס: "לג'וניפר יש חזון חדשני וייחודי לאחֵד רשתות LAN, Wireless LAN, SD-WAN ואבטחת נתונים, תחת מערכת אחת המספקת אוטומציה חסרת תקדים, מידע על הפעילות ברשת, ויכולות הפעלה ללקוחות העסקיים. שיפורים אחרונים אלה מקרבים אותנו צעד נוסף לקראת חזון זה, בעזרת הרחבת מגוון הפתרונות שלנו לענן ואספקת יכולות הטמעה פשוטות יותר, בחיבור ישיר ובטוח עבור רשתות קמפוס וסניף".
 
פתרון שלם עבור SD-Branch וקמפוס לניהול מרוכז של כל הפעולות ברשת
החברה מציעה פתרון SD-WAN ייחודי עם יכולות שדרוג ברמה הגבוהה ביותר, אבטחת נתונים יציבה, מגוון אפשרויות תפעול עבור קמפוס, סניפים, חיבורי WAN בענן ציבורי, וכן אפשרויות שירות לשליטת SDN הן במחשוב מקומי והן בענן.
 
היום הורחבו השירותים כך, שיכללו גם תפעול SD-LAN. מפורטל אחד, יכולים כעת הלקוחות לפקח בקלות על מערך מתגי ה-EX של ג'וניפר לניהול מארג ה-LAN ולהגדיר מדיניות וירטואליזציה ואבטחת LAN באותה דרך בה הם מפעילים את סביבת ה- SD-WAN שלהם. אפשרויות אוטומטיות אלו מפשטות את התפעול, מקטינות את העלויות, משפרות את קצב העבודה ואת אבטחת הנתונים במערכות WAN ו-LAN.
 
ג'ון חורי, סמנכ"ל המידע של Allied Pinnacle: "פתרון ה-SD-WAN של ג'וניפר לניהול רשתות בענן היה פורץ דרך עבורנו. כספקית רכיבי הקונדיטוריה מקצה לקצה של אוסטרליה, היינו זקוקים לפתרון שיכול לגשר בין למעלה מ-1,300 עובדים ולמעלה מ-20 אתרי ייצור, טחנות, משרדים ומרכזי הפצה, והכל תוך פישוט הפעילות. בעזרת ג'וניפר, אנו יכולים כעת לנהל את הרשתות המקומיות והרחוקות שלנו מפלטפורמה יחידה עם תכונות מתקדמות כמו zero-touch provisioning, מדיניות אבטחת נתונים ורמות שירות יישומים פרטניות המספקות קלות, זריזות וביטחון חסרי תקדים".
 
פלטפורמות CPE חדשות לשיפור הגמישות
ג'וניפר מציעה מגוון רחב של מוצרי CPE בשוק עבור פריסות SD-Branch, לרבות משפחת מוצרי ה-SRX ומשפחת מוצרי ה-NFX.
ג'וניפר הרחיבה את פורטפוליו מוצרים זה בעזרת האפשרויות הבאות:
  • NFX350: ה-NFX350 כולל חומרת x86 המתקדמת ביותר, הרחבת אחסון ויכולות זיכרון עבור יישומי SD-WAN מאובטחים ויישומי branch-local אחרים. כל מוצרי ה-NFX350 יגיעו עם 8 ממשקי 10G ו-8 ממשקי 1G, תלוי בהגדרה, אחסון של עד 2TB, RAM של 128GB ו-32 vCPUs. ה-NFX350 המורכב במלואו יתמוך ב-NG-firewalling של עד 40Gbps ו-IPSec של עד 8Gbps.
  • SRX380: ה-SRX380 החדש הוא המהיר ביותר בסדרת ה-branch-SRX בעל הביצועים הטובים ביותר. הוא מגיע עם מספר יכולות מובילות, שכוללות ביצועי IPsec של 1Gbps, 4 פורטים של 10G, 16 פורטים של PoE+ עבור ואט וצפיפות גדולים יותר, הצפנת AES256 MACsec, ו-4 חריצי mini-card להרחבת הקישוריות.
  • כרטיס WiFi עבור branch-SRX: עבור מיקומי סניף קומפקטיים יותר, החברה מציגה כרטיס WiFi עבור מוצרי ה-branch SRX של החברה (SRX320, 340, 345, 380, 500), next-generation firewalls  ומוצרי SD-WAN edge מאובטחים. יכולות אלו מאפשרות לארגונים להטמיע WiFi עםzero-touch configuration  לצד LTE, אית'רנט ואפשרויות העברה על גבי רשתות מסורתיות נוספות עבור פשטות וגמישות מקסימליים.
ההשקה היום מבשרת על הנגשת גמישות ניהול הענן ויכולות השדרוג לחלקים נוספים של הארגון, תוך מתן אפשרות ללקוחות לעצב ולהפעיל את הטמעת ה-SD-Branch שלהם בגמישות גבוהה אף יותר ובחסכון בעלויות.
 
 
SD-WAN



 
 
Bookmark and Share