Telecom News - מתג ליבה של ראקאס נבחר כמוצר ה-Networking של השנה ע"י מגזין CRN

מתג ליבה של ראקאס נבחר כמוצר ה-Networking של השנה ע"י מגזין CRN

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מתג ליבה של ראקאס נבחר כמוצר ה-Networking של השנה ע"י מגזין CRN
מתג ליבה של ראקאס נבחר כמוצר ה-Networking של השנה ע"י מגזין CRN
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.19, 20:16זכייה עולמית
 
המתג ICX 7850 מסדרת ICX7850 גבר על המתגים המקבילים של סיסקו, HPE/Aruba, אקסטרים וג'וניפר.
 
מגזין CRN היוקרתי, שרואה אור בארה"ב ומפרסם מדי שנה את דירוג המוצרים הטובים בענף התקשורת בעולם, הכתיר את סדרת מתגי ICX 7850 של Ruckus Networks בתואר מוצר השנה בקטגוריית תקשורת נתונים Networking.

במסגרת בדיקות ההשוואה בחן המגזין בין השאר את מתגי Cisco Catalyst 9600, HPE Aruba 8400, Extreme Mobility 500 ומתגי Juniper MX2020 5G.

אחיעד ויינר, ה-Country Manager של ראקאס בישראל: "אנו גאים בבחירה של מגזין CRN במתג הליבה ICX 7850 כמוצר השנה בקטגוריית Networking. המתג, שהושק בתחילת השנה, מהווה, למעשה, את אחד ממוצרי הדגל של החברה והוא מתג ורסטילי היכול לשמש הן כמתג ליבה בפתרונות קמפוס והן לסביבות Data-center ושרתים.
 
הבחירה של ה-ICX7850 בתואר מוצר השנה מתווספת לזכיות משמעותיות של Ruckus Networks בפרויקטי LAN בעולם בכלל ובישראל בפרט, מחזקת את האסטרטגיה של החברה למתן פתרונות רשת כוללים ומהווה חותמת נוספת ליכולות של Ruckus Networks לתת מענה משולב WLAN, LAN ו- Security בסביבות רשת מורכבות".
 
יונתן חרוסט, Senior SE של ראקאס בישראל: "מתג הליבה ICX 7850 מצטרף למשפחות מתגי ה-Access והAggregation- של החברה המשלבים, בין השאר, יכולות Campus Fabric (Spine & leaf) והגדרה של עד 12 מתגים ב-Stack ומאפשרים בניית פתרון גמיש המשתלב בצורה טבעית ופשוטה עם פתרונות האלחוט של החברה".
 
המתג מספקhigh-density aggregation , תומך בממשקי 25 ו-100 Gb/s ו-6.4Tb/s Switching Capacity ומתאים לסביבות קמפוס מורכבות ו-Data Centers  כמתג Top of The Rack.
 
כמובן, שכמו שאר מתגי החברה, גם את ה-ICX 7850 ניתן להגדיר, לנהל ולנטר בצורה פשוטה באמצעות בקר ה-SmartZone המהווה מערכת ניהול ובקרה אחודה לכלל מרכיבי הרשת של ראקאס הן בעולמות האלחוט והן בעולמות ה-LAN. הזכייה בתואר מוצר השנה של מגזין CRN היא אבן דרך חשובה וקפיצת מדרגה נוספת ביכולות של Ruckus Networks לתת פתרון קצה לקצה ללקוחות".
 
קישור לכתבה - https://www.crn.com/slide-shows/mobility/crn-s-2019-products-of-the-year/8
 
 
 



 
 
Bookmark and Share