Telecom News - לראשונה בית חולים ציבורי בישראל החל לתת שירותים ב-WhatsApp

לראשונה בית חולים ציבורי בישראל החל לתת שירותים ב-WhatsApp

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> לראשונה בית חולים ציבורי בישראל החל לתת שירותים ב-WhatsApp
לראשונה בית חולים ציבורי בישראל החל לתת שירותים ב-WhatsApp
מאת: מערכת Telecom News, 5.1.20, 22:36שימי ארנסט יחצ
 
הווטסאפ שולב בערוצי התקשורת של בית החולים כחלק ממהלך טרנספורמציה דיגיטלית נרחב. בכך מוצב סטנדרט חדש עבור מערך השירות ברפואה הציבורית בישראל.
 
בי"ח שיבא, שמטפל באלפי אנשים מדי יום, מאפשר כעת למטופליו לפנות למוקד שירות הלקוחות גם באמצעות תוכנת המסרים המידיים הפופולרית  WhatsApp. זאת, כחלק ממהלך טרנספורמציה דיגיטלית נרחב אותו ביצע, ועל בסיס יישום SimpleChat של אלעד מערכות, שמאפשר למוקדי שירות לרכז את כלל הפניות - בין אם אלה נעשות דרך הטלפון, המייל, הודעות SMS, WhatsApp, מסנג'ר וכו' - לתוך מערכת CRM אחת של מיקרוסופט דיינמיקס, שנותנת מבט של 360 מעלות על הלקוח ועל הטיפול בו.
 
כלומר, בית החולים מאפשר לפונים למרפאות החוץ לתקשר עם המוקדים השונים גם באמצעות ה-WhatsApp. הפונים לשירות הלקוחות יכולים לפנות ולהתכתב עם נציג שירות אנושי או אוטומטי (ChatBOT) ולהימנע מהצורך להמתין לנציג, לשלוח מסמכים בפקס, לשאול שאלות או לקבוע תורים והכל נעשה באמצעות שיחת ה-WhatsApp מאובטחת ומהירה. שיבא הוא בית החולים הציבורי הראשון שהחל לתת שירותים אלו ב-WhatsApp.
 
20% אחוז מכלל השיחות נעשות דרך WhatsApp
הפתרון החדש מקצר בצורה ניכרת את זמן ההמתנה לקבלת שירות, הופך את מרבית המידע והפעילויות לזמין 24 שעות ביממה, מקל על העברת מסמכים ומציב סטנדרט חדש עבור מערך השירות ברפואה הציבורית בישראל.
 
מאז בוצעה השקה רכה של השירות בחודש ספטמבר, עלה היקף הפניות דרך WhatsApp משבוע לשבוע. כיום, 20%מכלל השיחות עם מוקד השירות נעשות דרך אפליקציית המסרים. כ"כ ניכר, שלקוחות שיבא מאמצים את השימוש בערוץ הנוסף בצורה אינטואיטיבית וקלה.
 
רו"ח נועה פרסטר, סמנכ''ל כלכלה, בקרה, תקצוב ואדמיניסטרציה רפואית בשיבא: "התקנת WhatsApp במערכת השירות של בית החולים תאפשר לנו לנתב עד 50% מהשיחות המתקבלות כיום לערוצים הדיגיטליים ותאפשר לקבל מסמכים ולספק מידע בשיחת צ'ט אחת.
 
אנו מתמודדים עם כ-3,000 פניות טלפונית מדי יום. כך, שהשיפור בשירות וההתייעלות משמעותית ל-2 הצדדים. התקנת WhatsApp במערכת מאפשרת לנו לשפר משמעותית את חוויית הלקוח ומסייעת בחיזוק הקשר אל מול המטופלים".
 
שימי ארנסט, (בתמונה למעלה), ,CIO ומנהל הטרנספורמציה הדיגיטלית בשיבא: "אנו משקיעים רבות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית כדי להעניק סטנדרט שירות וטיפול מתקדמים. תשתיות המחשוב במרכז הרפואי עוברות שדרוגים כל הזמן ומותאמות לאפשר שירותים מתקדמים כמו WhatsApp, אפליקציה למטופלים, שירותי רפואה מרחוק (טלמדיסין) ועוד. נמשיך להוביל קו של קידמה לטובת הרפואה והמחקר ולתועלת מטופלינו".

ווטסאפ



 
 
Bookmark and Share