Telecom News - ד"ר ברט קליסקי ממומחי הקריפטוגרפיה הבכירים מונה ליועץ מדעי של QEDIT

ד"ר ברט קליסקי ממומחי הקריפטוגרפיה הבכירים מונה ליועץ מדעי של QEDIT

דף הבית >> מינויים >>  ד"ר ברט קליסקי ממומחי הקריפטוגרפיה הבכירים מונה ליועץ מדעי של QEDIT
ד"ר ברט קליסקי ממומחי הקריפטוגרפיה הבכירים בעולם מונה ליועץ מדעי של QEDIT
מאת: מערכת Telecom News, 22.1.20, 18:40ברט קליסקי יחצ

הסטארטאפ הישראלי QEDIT, שמפתח פתרונות וכלים לשמירה על הפרטיות עבור ארגונים, שמתבססים על שיטת ההצפנה 'הוכחה באפס ידיעה ' Zero Knowledge Proof - ZKP וטכניקות קריפטוגרפיות חדישות אחרות, ומספק סל פתרונות לאתגרי הפרטיות בתחומי הפיננסים, הביטוח, שרשרת האספקה ומשאבי אנוש, מינה את ד"ר ברט קליסקי (Dr. Burt Kaliski) ליועץ מדעי של החברה.

ד"ר קליסקי מוכר בעולם הקריפטוגרפיה בזכות פיתוח תקן ההצפנה הקריפטוגרפי מפתח ציבורי (PKCS-Public Key Cryptography Standards), וזאת בעת שהיה המדען הראשי והמייסד של מעבדות RSA, ארגון מחקר ופיתוח סייבר.

בנוסף לתואר הדוקטור במדעי המחשב מ-MIT, ד"ר קליסקי היה מייסד ומנהל רשת החדשנות של EMC. כיום הוא מכהן כמנהל טכנולוגיה ראשי וסגן נשיא ב-VeriSign, חברה גלובלית לשירותי רישום דומיינים ותשתיות אינטרנט.

ד"ר קילסקי, שיצטרף למועצה המדעית המייעצת של החברה הכוללת מומחי קריפטוגרפיה מובילים נוספים: "חידושים מתקדמים כמו אלה המבוססים על הוכחה באפס-ידיעה (ZKP) מתחילים את המעבר מתיאוריה לפרקטיקה ועשויים להיות החלק המשלים בבשורה הטכנולוגית המהפכנית, שמביא הבלוקצ'יין לעולם. QEDIT היא אחת מהחברות הנמצאות בחזית החדשנות הזו ואני נרגש להתחיל ולסייע לצוות החברה במשימות המאתגרות שלפניו".

יונתן רואש, מנכ"ל ומייסד משותף של QEDIT: "יש לנו אחריות לספק את החידושים הטכנולוגיים האחרונים לשיפור הפרטיות, ולשם כך אנו מגייסים את הכישרונות המובילים בעולם".
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share