Telecom News - 3 סטארטאפים מחממת נילסן משתלבים בימים אלה ברשת סופר-פארם

3 סטארטאפים מחממת נילסן משתלבים בימים אלה ברשת סופר-פארם

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 3 סטארטאפים מחממת נילסן משתלבים בימים אלה ברשת סופר-פארם
3 סטארטאפים מחממת נילסן משתלבים בימים אלה ברשת סופר-פארם
מאת: מערכת Telecom News, 27.1.20, 13:21מדפי WISESHELF צילום יחצ
 
הטכנולוגיות, שעוסקות בחוד החנית של עולם השיווק-המותאם-אישית, עונות לצרכי סופר-פארם המתבססת על כלים מתקדמים להבנת צרכי לקוח. הטכנולוגיות משתלבות היטב באסטרטגיה השיווקית של החברה.
 
קרן ההשקעות נילסן אינובייט (קרן השקעות של נילסן) Nielsen Innovate, שמשקיעה בסטארטאפים צעירים העוסקים בפיתוח טכנולוגיות לעולמות הפרסום, שיווק, מדיה וקמעונאות, רושמת להעצמה הישגים מרשימים עם מספר משמעותי של הטמעות והסכמים מול רשת הסופר-פארם.
 
אלה הם הסטארטאפים:
 
טכנולוגיית פרסונליקס, שפותחה בחממת נילסן אינובייט, השלימה הטמעה מוצלחת בסופר-פארם. הסטארטאפ עוסק בניתוח מקורות מידע וניבוי התנהגות צרכנית כדי להגדיל הכנסה, ולשפר חוויית משתמש. במקרה של סופר-פארם, הוטמע מנוע ההמלצות של פרסונליקס בתצורה של משלוח אימיילים מותאמים אישית המתבססים על התנהגות הגולשים באתר הרשת (ממקורות מידע צפיות, זמני שהיה, רכישות ופיד המוצרים), ומייצר ניבוי של מוצרים מומלצים עם סיכוי ההמרה הגבוה ביותר לכל נמען. במקרה של סופר-פארם, מיילים מותאמים אישית נשלחים לאחר נטישת גולשים ללא קנייה ובסמוך למועד הנטישה.
 
הסטארטאפ הצטרף לחממת נילסן בקיסריה ב-2015 ועד כה הושקעו בו כ-2 מיליון דולרים ממשקיעים ובהם רשות החדשנות, נילסן ומשקיעים פרטיים נוספים.
 
וובאייז אנליטיקס פיתח טכנולוגיה, שמסייעת לסופר-פארם לשפר יחס המרה ומכירות בעזרת זיהוי כשלים טכנולוגים של משתמשים אמיתיים המנסים לרכוש ללא הצלחה ומתריעה על אותם כשלים, שבגינם חברות המסחר מפסידות כסף רב.  בעזרת וובאייז, סופר-פארם תוכל לנטר בזמן אמת את חוויית השימוש הטכנולוגית של לקוחותיה, לתקן את הכשלים המשפיעים על המכירות ובסופו של דבר למכור יותר.
 
הסטארטאפ הצטרף לחממת נילסן בקיסריה ב-2018 ועד כה הושקעו בו חצי מיליון דולרים ע"י החממה.
 
מאות מדפים חכמים, (בתמונה למעלה), מבוססי טכנולוגיית WiseShelf, שמאפשרת ניהול מלאי, הותקנו וכבר פועלים בהצלחה בסופר-פארם. המדפים החכמים ממליצים על הזמנות חוזרות מספקים, ובכך מזרזים את זמינות המוצרים וחוסכים זמן רב לעובדים. בעוד מדפים מלאים ומסודרים הם המפתח למיקסום מכירות מחד, העובדים מתפנים כעת לעסוק בעזרה ללקוח ולא להיות מוטרדים במילוי המדפים מאידך.

הסטארטאפ הצטרף לחממת נילסן בקיסריה ב-2016 ועד כה הושקעו בו 2.5 מיליון דולרים ממשקיעים ובהם סופר- פארם, פובליסיס , נילסן אינובייט וקרן פיץ' טרי.
 
כזכור, כבר לפני 5 שנים בחרה סופר-פארם בפלטפורמה של ciValue, שנוסד בחממת נילסן ב-2014, לניתוח התנהגות לקוח ולפרסונליזציה. פתרון הענן שלו מבצע ניתוח מהיר ואוטומטי של הרגלי הקנייה של כל לקוח ומאפשר יצירת סדרת המלצות ומבצעים מותאמים אישית. בנוסף, הפתרון מאפשר לקמעונאי לשתף פעולה עם הספקים בבניית מבצעים אישיים ובקבלת החלטות מדויקות על בסיס הבנה מעמיקה של העדפות הלקוח. הטכנולוגיה שלו נמצאת בשימוש אצל רשתות שיווק ברחבי העולם, ביניהן רשת הקוסמטיקה SEPHORA ורשת המזון הגדולה באיטליה COOP.
 
דב ירקוני, מנכ"ל נילסן אינובייט: "לשיתוף הפעולה עם סופר-פארם יש חשיבות עצומה עבור הסטארטאפים, שבהם אנו משקיעים. העבודה עם קמעונאי מוביל, מביאה להם ערך משמעותי, הלכה למעשה, שמאשרר עבורם, שהמוצר שלהם עונה על צורך אמיתי של לקוח ופועל בצורה מיטבית".
 
מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות בסופר-פארם: "סופר-פארם מחפשת כל העת אחר פתרונות טכנולוגים, שיעניקו כלים מתקדמים המתמקדים בהבנת צרכי הלקוח, שיפור חוויית הלקוח בסניפים ובאונליין ובחיבור בין 2 העולמות. הטכנולוגיות, שיצאו מחממת נילסן, משתלבות היטב באסטרטגיה שיווקית זו".
 
 



 
 
Bookmark and Share