Telecom News - אקסלרטור HandZone: מיזמים מבטיחים (6) הגיעו מרעיון למוצר תוך חצי שנה

אקסלרטור HandZone: מיזמים מבטיחים (6) הגיעו מרעיון למוצר תוך חצי שנה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> אקסלרטור HandZone: מיזמים מבטיחים (6) הגיעו מרעיון למוצר תוך חצי שנה
תכנית ההאצה HandZone: 6 מיזמים מבטיחים הגיעו מרעיון למוצר תוך חצי שנה בלבד
מאת: מערכת Telecom News, 29.1.20, 14:15טלי מלאך-בנאים יחצ

הסתיים הסבב הראשון של תוכנית ההאצה HandZone by HIT. פורסמו 6 המיזמים ופיתוחיהם בתחומי הבריאות הדיגיטלית, ה-Wellness והספורט, שמינפו יכולות עיצוב גבוהות עם מודל הליווי הייחודי של התכנית.

FUTURE HIT מרכז היזמות והחדשנות של HIT מכון טכנולוגי חולון הודיע על סיום סבב ראשון של תוכנית ההאצה HANDZONE, עם 6 מיזמים המובילים כיום את החדשנות, בתחומי הבריאות הדיגיטלית, ה-Wellness והספורט.

תוך פחות משנה מאז נחנך, הגיע המרכז בניהולה של טלי מלאך-בנאים, (בתמונה למעלה משמאל), להישגים מרשימים של סיום סבב ראשון של תכנית האצה, קורסים אקדמיים, סדנאות  ומיט-אפים בנושאי חדשנות ויזמות,  קורסים ייעודים לבני נוער ועוד.

באירוע ה-Demo Day, שנערך שלשום לקהל של עשרות משקיעים ולקוחות פוטנציאליים, עברו בהצלחה 6 המיזמים את טבילת האש בעולם העסקי. הישגיהם משקפים את הערך המוסף של התוכנית למינוף יכולות העיצוב הגבוהות שלהם בעזרת מודל הליווי הייחודי של HandZone.  

באירוע נכחו רולי אליעזרוב, מייסד גיגיה, שנמכרה בעסקת ענק לsap-, שחר פלג, יזם ובעלים של חברת 'פלג דיזיין', שנמכרה לאחרונה לענקית סינית, חגית אלון, מקרן Joy Ventures, אופיר שחף, מקרן health ventures, חן קילמור, רקאנטי, יניב ריבלין, מנכ"ל 'בירד ישראל', אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, ועו"ד עינת קצנל, שותפה במשרד קצנל דימנט. 

ואלה הם המיזמים:
ANICCA - המוצר שמביא אותנו לרגיעה והסדרת הנשימה בשגרת העמוסה של חיינו. 
Acorn - הפתרון הבטיחותי לנסיעה ברכבי ה-Micro-Mobility בעיר.
SUPER SET - מחזירים את האימונים לסביבה הביתית ללא צורך לפנות את המקום בבית.
MY DAY - אפליקציה המאפשרת לאנשים החווים ירידה קוגניטיבית לשמור על עצמאות בשגרת היומיום.
WOOOPY - החישוק החכם המאפשר לבצע אימון ספורטיבי אפקטיבי תוך בילוי עם חברים.
EATSY - סדרת גאדג'טים למטבח המאפשרת לבשל ביד אחת בלבד.
 
שירה באום, מנהלת תוכנית HandZone: "במסגרת התוכנית יצרנו עם הפקולטה לעיצוב במכון מודל מנטורינג ייחודי, שמשלב צוות של מרצים בכירים וסטודנטים, שפעלו עם המיזמים למיצוי היכולת כדי להציג בזמן כה קצר מוצר עובד. מודל העבודה חיבר את פעילות הפרויקטים והיזמים גם עם  גורמים נוספים בקמפוס.

התוכנית כללה מפגשים פרונטליים, סדנאות עבודה וכאמור, מפגשי מנטורינג, בתכנים הרלוונטיים ובהם ידע מקצועי בעולמות התוכן שבמיקוד, בניית יכולות עסקיות וניהול מוצר, טיפוח יכולות "רכות" כגון יכולות ניהול, עמידה מול משקיעים והכל מפי אנשי מקצוע מובילים מהאקדמיה ומעולם העסקים".
 
חברת 'קולוסיאום', בניהולו של אורן סמיניאן, יזם ומומחה בעולם ה- Sport Tech  הייתה שותפה בניהול התוכן ובליווי המקצועי למיזמים.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share