Telecom News - הבלוקצ'יין OKChain פעיל כעת עם יישום פיננסים מבוזרים ראשון - OKEx DEX

הבלוקצ'יין OKChain פעיל כעת עם יישום פיננסים מבוזרים ראשון - OKEx DEX

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הבלוקצ'יין OKChain פעיל כעת עם יישום פיננסים מבוזרים ראשון - OKEx DEX
הבלוקצ'יין Testnet OKChain פעיל כעת עם יישום פיננסים מבוזרים ראשון - OKEx DEX
מאת: מערכת Telecom News, 12.2.20, 16:29BLOCKCHAIN FREE
 
מדובר בבלוקצ'יין ציבורי מסחרי בבעלות OKEx, בורסת נכסים דיגיטליים עם מטה במלטה.
 
OKEx www.okex.com, הבורסה הגדולה בעולם לספוט ונגזרים של מטבעות קריפטו, הודיעה על השקת OKChain, בלוקצ'יין ציבורי מסחרי בבעלות OKEx, כדי לתרום לקהילה באמצעות עוד יישומים מבוזרים.
 
בה בעת, OKEx גם השיקה את OKEx DEX, היישום המבוזר הראשון המבוסס על OKChain. כדי להבטיח חוויית מסחר ונזילות טובות יותר, OKEx DEX תומך ביישוב חשבונות בזמן אמת.

OKEx היא בורסת נכסים דיגיטליים עם מטה במלטה, שמציעה שירותים מקיפים של מסחר בנכסים דיגיטליים כולל מסחר פיאט לאסימונים, מסחר ספוט, מסחר בחוזים עתידיים והחלפות תמידיות לסוחרים בכל העולם באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין. הבורסה מציעה יותר מ-400 זוגות מסחר של אסימונים וחוזים עתידיים המאפשרים למשתמשים למטב את האסטרטגיות שלהם.

OKChain היא שרשרת מבוססת Cosmos SDK, שפותחה ע"י OKEx. היא תומכת ביישומים מבוזרים שונים ומאפשרת למשתמשים להנפיק מטבעות קריפטו משלהם, ליצור זוגות מסחר ולסחור בה באופן חופשי. הודות למבנה עם השרשראות המרובות שלה, היעילות וההגדלה של פיתוח יישומים השתפרו משמעותית.
 
OKChain מפרידה נתונים ל-3 שכבות: בלוק, פעולות ונתונים מחוץ לשרשרת, וזה יכול לשפר את מהירות הקונצנזוס של המערכת ולהרחיב את מימדי הנתונים בשרשרת.
 
כשהיא מאמצת מנגנון קונצנזוס של הוכחת חזקה מואצלת (DPOS), OKEx הנפיקה את OKT כאסימון מקורי של OKChain. ההנפקה של OKT תהיה בבלוק הראשוני ובלוק הצומת, וצפויה לגדול ב-1-5% בכל שנה.
 
ג'יי האו, מנכ"ל OKEx. "אנו מאמינים, שפיננסים מבוזרים הם המפתח לחופש פיננסי לכולם. לכן, רצינו לשחרר את העוצמה של הפיננסים המבוזרים. OKChain היא ציון דרך ענקי בשבילנו, שמשמעו, שאנו יכולים עכשיו לספק סביבה פתוחה, זולה ואוטונומית כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות ,שמביאים הבלוקצ'יין והביזור.
 
כיום, כשאנו מדברים על בלוקצ'יין, זה הרבה מעבר לרק ביטקוין ואסימוני ה-ERC-20 הגדולים. אנו מקווים, ש-OKChain תהיה השראה לעוד חידושים ותמשוך עוד אנשים מוכשרים להצטרף למהפכת הבלוקצ'יין".

פרטים נוספים - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share