Telecom News - כנס המובייל Mobile World Congress - MWC בברצלונה בוטל ע"י המארגנים

כנס המובייל Mobile World Congress - MWC בברצלונה בוטל ע"י המארגנים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס המובייל Mobile World Congress - MWC בברצלונה בוטל ע"י המארגנים
כנס המוביילMobile World Congress - MWCבברצלונה בוטל ע"י המארגנים ה-GSMA
מאת: מערכת Telecom News, 12.2.20, 22:15וירוס

הכנס בוטל עקב החששות סביב התפשטות נגיף הקורונה. כנס MWC הקיף כ-14,000 משרות זמניות בברצלונה והיה אמור להניב לעיר קרוב לחצי מיליארד יורו.
 
ג'ון הופמן, מנכ"ל GSMA, הודיע, שהתפשטות נגיף הקורונה גרמה לקיום הכנס להיות בלתי אפשרי.

ההכרזה באה לאחר ישיבת חירום לנוכח הודעות של חברות רבות, שהודיעו על ביטול השתתפותן. (לאחר שב-GSMA אמרו, שהם בוחנים את המצב המשתנה של מחלת הקורונה, חברות רבות נוספות הודיעו שלא תשתתפנה).

החברות כללו בימים האחרונים את Facebook, Amazon, LG, Intel, Ericsson, Vivo, ZTE, Nvidia, Cisco, Sony, HMD, Volvo, Nokia

היום הצטרפו גם: Orange, Vodafone, Deutsche Telekom, Rakuten, McAfee, BT, HMD Global

גם חברות ישראליות הודיעו שהן לא תגענה לכנס. למשל, חברת אמדוקס


לפני הודעת הביטול של GSMA, החברות Samsung, Huawei, Oppo, Xiaomi, Motorola הודיעו, שהן עדיין מתכוונות להגיע אם כי במתכונת מצומצמת כאשר וואווי, למשל,  עמדה לשלוח לברצלונה, בסופו של דבר, את הצוות שלה המצוי באירופה.

ה-GSMA יכול היה לקיים את האירוע למרות החברות שביטלו ולמרות ירידה בכמות המשתתפים כדי למנוע החזר דמי רישום גבוה והפסדים עצומים, שלא ברור עדיין אם יכוסו ע"י חברות הביטוח, אלא אם ממשלת ספרד תכריז על מצב חירום בריאותי לאומי.
 
Huawei ו- Oppהיו, כאמור, בין החברות, שהחליטו כן להגיע. הן טענו, שאלה, שיגיעו מסין, יהיו במתקני בידוד 14 יום לפני האירוע. GSMA) הודיע בתחילה, שהוא יאסור השתתפות נציגים מאזורים מסוימים בסין).

מעל 100,000 איש מ-200 מדינות היו מצופים לנסוע לברצלונה ולהשתתף באירוע של 4 ימים החל מ-24.2.20. אולם, הפחד מהתפשטות נגיף הקורונה גרם למציגים עיקריים לסגת בקצב גבוה בשעה שאחרים צמצמו את גודל המשלחות.

כעת יצטרכו גם גופי התיירות בברצלונה (מלונות, מסעדות, חנויות, אטרקציות, נהגי מוניות וכד') לספוג את הביטולים.

הערה חשובה: הביטול הוא רווח נקי לקופת המדינה, משום שמנכ"ל משרד התקשורת (נתי כהן) ועוד כמה מיותרים כמוהו, תכננו לחגוג על חשבון משלמי המיסים, באירוע בברצלונה.
אני המלצתי בתחילת החודש, לשר התקשורת דודי אמסלם, עוד לפני שהיה ידוע שיש אפשרות לביטול האירוע, שיבטל את בזבוז כספי הציבור בנסיעת המנכ"ל לברצלונה, ושהמנכ"ל ייעסוק במה שקבע הבג"ץ (בג"ץ בזק) שעליו לעשות כעת. 

הערה נוספת: כנס "צו 8 לברצלונה" - לא יבוטל (כאן). 
 
 NO FREE
 
 
 



 
 
Bookmark and Share