Telecom News - סיגייט פתחה באופן רשמי בתל אביב את מרכז החדשנות Lyve Labs

סיגייט פתחה באופן רשמי בתל אביב את מרכז החדשנות Lyve Labs

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סיגייט פתחה באופן רשמי בתל אביב את מרכז החדשנות Lyve Labs
סיגייט פתחה באופן רשמי בתל אביב את מרכז החדשנות Lyve Labs
מאת: מערכת Telecom News, 13.2.20, 11:49מרכז החדשנות יחצ צילום: סטודיו חזק

מרכז החדשנות ישתף פעולה עם סטארטאפים ויזמים ישראלים כדי לפתור אתגרי פתרונות אחסון וניהול דאטה לטובת האנושות.

חברת סיגייט (Seagate Technology), יצרנית בינ"ל של פתרונות אחסון וניהול דאטה, פתחה היום באופן רשמי את מרכז החדשנות Lyve Labs בישראל, שיהיה בחוד החנית הטכנולוגית של החברה בעולם. הוא נוסף למרכז הממוקם בלונגמונט, קולורדו (ארה"ב). מרכז החדשנות הוא פלטפורמה שיתופית עבור יזמים, סטארטאפים ועסקים ישראלים ליצירת פתרונות מתחום הדאטה וממוקם בת"א ברחוב הארבעה 28, מגדל צפוני, קומה 18.

המטרה של סיגייט Lyve Labs בישראל היא ליצור שיתופי פעולה עם סטארטאפים וחברות הייטק ולאפשר חדשנות באמצעים פשוטים, בטוחים ויעילים לעבודה עם בסיסי נתונים וכמויות גדולות של דאטה. יוזמה זו של הענקית הבינ"ל תאפשר זרימה חלקה של מידע במערכות השונות ואופטימיזציה של ערכם העסקי בתנועה (in-flight) כמו גם במנוחה (at-rest).

מרכז החדשנות כבר משך אליו מספר סטארטאפים, שמחפשים לרתום את השימוש בדאטה לטובת האנושות. הפתיחה הרשמית היום של המרכז היא ביטוי פורמלי לשותפויות של סיגייט עם חברות ישראליות, שכבר נמצאות בעיצומו של תהליך התמודדות עם אתגרי עידן המידע.

הסטארטאפים, שמשתפים פעולה עם המרכז בישראל, עוסקים באתגרי דאטה רלוונטיים, כמו למשל, הישרדות בזמן רעידת אדמה.

בני ששון, מנהל טכנולוגיות ראשי של SeismicAI, סטארטאפ המפתח פתרונות זיהוי ואזהרה מוקדמת מפני רעידות אדמה: "בכל מקום, שיש בו צורך, הפתרון שלנו מבוסס כרגע על הענן, אבל אנו צריכים להיות קרובים יותר לקצה (Edge). התבקשנו ע"י המכון הלאומי למשאבי טבע בקנדה להתקין את הפלטפורמה שלנו בשרתים שלהם, כפתרון מוצפן, מאובטח והוליסטי, עקב חששות לביטחון הלאומי ולאבטחת מידע. זו הסיבה, שפנינו למרכז של סיגייט. אנו רוצים להפוך את הפתרון שלנו לכזה שאפשר פשוט לחבר למרכז הנתונים של הלקוח ושהוא יעמוד בכל התקנות והרגולציות וגם יתקשר עם המשאבים, שכבר נמצאים שם".

הסטארטאפ Security Hub בחר לשתף פעולה עם המרכז בישראל הודות למומחיות של סיגייט לספק פתרונות מהימנים בתחום הדאטה. הוא הוקם ע"י יוצאי יחידות אבטחת סייבר בצה"ל, ומציע את הדור הבא של פלטפורמת חומרה לאבטחת סייבר מוקשחת ומוגנת בפני כל חבלה. המערכת מבוססת פיתוח ייחודי Multitenant ובעלת יכולות ביצוע גבוהות, לצד גמישות מרבית המאפשרת התאמה אישית לכל אלגוריתם ויישום עסקי מתקדם.

אייל משה, מנכ"לSecurity HUB :"ביקשנו ממרכז החדשנות עזרה בהוכחת היתכנות (POC) לפתרון שלנו. לצורך כך, ייתכן כי סיגייט תארח בהמשך השנה האקתון מיוחד בשידור חי במרכז בתל אביב".

בנוסף לסיוע בהוכחת היתכנות (POC), המרכז בישראל יספק ליזמים הישראלים יעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה לסיוע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים, שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, ארכיטקטורות לדוגמא, שירותי ייעול תהליכי ניהול נתונים ואף גישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה. ברוח החדשנות הפתוחה, ארכיטקטורות לדוגמא ומקרי בוחן יתפרסמו באתר המרכז בישראל, בצורה נגישה לכל חברה, שתרצה ליישם פתרונות דומים בקלות.

ד"ר דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט: "ההחלטה להקים את מרכז החדשנות נובעת מההבנה, שחדשנות היא תוצאה של שיתופי פעולה. מובילי החדשנות במרכז מחויבים לשיתוף הפעולה עם היזמים והמפתחים האחרים. בתמורה, אנו מציעים את 40 שנות הניסיון שלנו במחקר ובפיתוח, לתמיכה בחדשנות, שעושה שימוש בדאטה לטובת האנושות".

ארז באום, מנהל מרכז החדשות סיגייט Lyve Labs בישראל: "אנו רוצים לעזור לחברות ישראליות ובמקביל גם ללמוד מהן. מרכז החדשנות הוא גם פלטפורמת למידה דו כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. המטרה היא ללמוד מאתגרי הדאטה של השותפים שלנו ויחד איתם לפתח פתרונות כדי לעזור להם להיות תחרותיים יותר בעידן כלכלת המידע".

קרדיט תמונה עליונה: סטודיו חזק
 



 
 
Bookmark and Share