Telecom News - דאסו סיסטמס ו-Xometry בשת"פ להציע ייצור מיידי של חלקים בסביבת העיצוב

דאסו סיסטמס ו-Xometry בשת"פ להציע ייצור מיידי של חלקים בסביבת העיצוב

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> דאסו סיסטמס ו-Xometry בשת"פ להציע ייצור מיידי של חלקים בסביבת העיצוב
דאסו סיסטמס ו-Xometry בשת"פ להציע ייצור מיידי של חלקים בסביבת העיצוב
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.20, 15:03דאסו

כעת, מהנדסים, מתכננים, אנשי DevOps ומפתחים יכולים למלא תפקיד גדול יותר בהיבט התכנוני של ייצור חלקים ע"י התמקדות בצורת אב-הטיפוס כמו גם בעלות ייצורו. הם יכולים לקבל את העיצובים שלהם מהר יותר באמצעות גישה מיידית ל-Xometry, אפליקציה להצעות מחיר לייצור חלקים, מבלי לצאת מסביבות העיצוב של SOLIDWORKS ו-.CATIA

דאסו סיסטמס ו-Xometry הודיעו על הקמת שותפות ביניהן כדי לספק ללקוחות דרך חלקה ומשולבת לייצר חלקים כדי להאיץ את תהליך הייצור. למהנדסים, מתכננים, אנשי DevOps ומפתחים, שמשתמשים ביישומי SOLIDWORKS ו-CATIA של דאסו סיסטמס, תהיה גישה אוטומטית ומיידית להצעות מחיר של Xometry ב-MAKE Marketplace לייצור חלקים, מבלי לצאת מסביבת העיצוב שלהם. ההודעה נמסרה בכנס 3DEXPERIENCE World 2020- בנאשוויל, טנסי.

כעת, מהנדסים, מתכננים ומפתחים יכולים למלא תפקיד גדול יותר בהיבט התכנוני של ייצור חלקים ע"י התמקדות בצורת אב-הטיפוס כמו גם בעלות ייצורו, בעוד שעד כה קבלת הצעות מחיר לייצור חלקים מספקי שירותים הייתה כרוכה בתריסר קליקים בממשק אינטרנטי, כעת תהליך זה מתבצע באופן מיידי ע"י קליק אחד בלבד, באמצעות חוויה המבוססת על SOLIDWORKS ו-CATIA.

הם יכולים לראות הצעות מחיר של Xometry על גבי המסך שלהם במסגרת העיצוב שלהם, ולאשר את ייצורו בקליק אחד, והכל תוך שמירה על האפשרות לקבל הצעות מחיר מיידיות או ידניות מספקי MAKE Marketplace אחרים.

כתוצאה של שותפות זו, Xometry הופכת להיות "השותפה העיקרית" הראשונה של MAKE Marketplace, דאסו סיסטמס. קטגוריה חדשה זו מכירה בספקי שירות מוסמכים בעלי אישורי איכות ברמה תעשייתית, ויכולות ייצור כדי לענות על צרכים תובעניים כמו גם להשיג שיעורי שביעות רצון גבוהים. דאסו סיסטמס מתכננת להוסיף "שותפים עיקריים" נוספים למערכת האקולוגית של ה-3DEXPERIENCE Marketplace.

סבסטיין מאסרט, ראש האסטרטגיה התאגידית, דאסו סיסטמס: "השקנו את ה-MAKE Marketplace ב-2018 כדי להקל על לקוחות בתכנון וייצור. השותפות שלנו עם Xometry מקדמת אותנו צעד קדימה לקראת מטרה זו. לקוחות יכולים להזמין ייצור תוספתי באיכות גבוהה או חלקים  בעיבוד CNC בקליק אחד ובמחיר הנכון, הודות לאופציה המתקדמת של הצעות המחיר המיידיות של Xometry. כל זה מהווה חלק מהחזון שלנו להפחית את החיכוך שהוא מנת חלקם של לקוחות העוברים מעיצוב לייצור".
 
רנדי אלטשולר, מנכ"ל Xometry: "מהנדסים, מתכננים ומפתחים זקוקים לכלים הנכונים כדי לבצע את עבודתם בהצלחה, וזה כולל עבודה עם שותף ייצור מהימן ואמין. כמובילה בתחום ההדפסה התלת-ממדית וייצור-לפי-דרישה, אנו משרתים לקוחות רבים ב-MAKE Marketplace מאז השקתו. באמצעות העמקת השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס, אנו יכולים להתחבר ישירות ללקוחות ולהתחייב לספק הצעת מחיר עבור כל בקשה. הכל סובב סביב ייצור מהיר יותר".
 
 Dassault Systèmes’ 3DEXPERIENCE Marketplace - כאן. 
 
על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוכנת עיצוב תלת ממד, פתרונות  Digital Mock Up 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM)   - כאן.  
 
דאסו
 
דאסו

 



 
 
Bookmark and Share