Telecom News - גישה חינם לחב' הזנק ל-GitHub Enterprise ו-Microsoft Power Platform

גישה חינם לחב' הזנק ל-GitHub Enterprise ו-Microsoft Power Platform

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> גישה חינם לחב' הזנק ל-GitHub Enterprise ו-Microsoft Power Platform
מיקרוסופט הודיעה על גישה חינם לסטארטאפים ל-GitHub Enterprise ו-Microsoft Power Platform
מאת: מערכת Telecom News, 18.2.20, 13:24רז בכר יחצ
 
מיקרוסופט מציינת שנתיים להקמת התכנית הגלובלית Microsoft for Startups והודיעה על יותר ממיליארד דולרים שייצרה לסטארטאפים בהזדמנויות עסקיות ושווי עסקה ממוצע של למעלה ממיליון דולרים.
 
מיקרוסופט הודיעה, שהעסקאות וההזדמנויות של חברות B2B הפועלות בתוכניות Microsoft For Startups הגיעו לשווי של יותר ממיליארד דולרים, כאשר גודל עסקה ממוצעת עומד על יותר ממיליון דולרים.
 
Microsoft for Startups מעניקה תמיכה לסטארטאפים ופועלת בישראל בצורה מקיפה. העסקאות נוצרו ע"י חיבור הסטארטאפים להזדמנויות עסקיות בחברות אנטרפרייז מולן מיקרוסופט עובדת בכל העולם כתוצאה מהשותפות והתוכנית. החברות, אתן עובדת מיקרוסופט, גייסו במשותף יותר מ-3.5 מיליארד דולרים בגיוסי המשך.
 
מטרת תכנית Microsoft for Startups היא מתן עזרה לסטרטאפים לצמוח ולהגדיל את בסיס הלקוחות וההכנסות שלהם. מאז ההכרזה על הקמתה לפני שנתיים, אלפי סטארטאפים ביותר מ-140 מדינות החל משלבי ה- Seed ועד שלבי גיוס A-C, נהנו מתוכניות שונות. התכנית מקנה גישה מלאה לטכנולוגיות הפיתוח והענן של מיקרוסופט,Azure. כ"כ, מסייעת התוכנית עם תמיכת  ,Go-to-market גישה מלאה לכלי הפרודקטיביות של מיקרוסופט, עבודה עם צוותי המוצר  וגישה לקהילת הבוגרים של התכנית, בה חברים אלפי סטארטאפים בעולם. בנוסף, מיקרוסופט תומכת בסטארטאפים דרך קרן ההשקעות הבנלאומית M12.
 
עם ציון שנתיים לפעילות Microsoft for Startups, מרחיבה מיקרוסופט את חבילת הכלים הנתנים בחינם לסטארטאפים, ומספקת גישה ל-GitHub Enterprise וMicrosoft Power Platform-.
 
 GitHub Enterprise מרחיב את הגמישות והפונקציונליות של GitHub עם תכונות המפשטות את ניהול החשבון ומספקות בקרות אבטחה, תאימות ופריסה נוספות ככל שצוותי הפיתוח גדלים. הצעה זו זמינה החל מהיום לסטארטאפים שכבר בתכנית ומצטרפים חדשים.
 
Microsoft Power Platform מאפשרת לארגונים לנתח נתונים, לבנות פתרונות, להפוך תהליכים לאוטומטיים וליצור עבור עצמם סוכנים וירטואליים. כלים אלה מאפשרים הצלחות מהירות למפתחים, כך שיוכלו להקדיש את זמנם למיקוד בפרויקטים הגדולים יותר הדרושים את תשומת לבם. אפשרות זו תהיה זמינה בחודשים הקרובים.
 
רז בכר, (בתמונה למעלה), מנהל Microsoft for Startups בישראל: "אנו מתרגשים לחגוג שנתיים לתוכנית ולהרחיב את ההיצע עם שירותים, שהסטארטאפים והיזמים ביקשו. אנו בתהליך מתמשך של הרחבת רשת השותפים שלנו באקוסיסטם הישראלי. סטארטאפים, שמכוונים למכור לארגונים גדולים, ממנפים את התוכניות שלנו כדי לרכוש את הכלים הייחודיים בצד העסקי והטכנולוגי. אותם סטארטאפים  מייצרים, מייעלים ומאיצים תהליכי מכירה וגידול עסקי עם ארגונים ברחבי העולם על פני התעשיות השונות".
 
הד קובץ, מנכ"ל ומייסד-שותף של SilverFort: "ההצטרפות לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו. רק בחודשים האחרונים קיבלנו עשרות הזדמנויות עסקיות חדשות ממיקרוסופט וסגרנו למעלה ממליון דולר של הזדמנויות משותפות (Co-sell)".
 
הסטארטאפ סילברפורט מציע פלטפורמת אימות וגישה מאובטחים לרשתות ארגוניות וסביבות ענן, שמסוגלת להגן על כל סוגי המכשירים, השרתים והאפליקציות הקיימים ברשת באופן חכם ודינמי, מבלי צורך לבצע בהם שינויים או להתקין עליהם תוכנות כלשהן.
 
שמעון טולץ, מנכ"ל ומייסד-שותף של Datree: "התוכנית של מיקרוסופט הצליחה לפתוח לנו הזדמנויות עסקיות באופן שלא דמינו אפילו. לקוחות, שהתחברנו אליהם כחלק מהתוכנית, נמנים היום בין לקוחותינו הגדולים ביותר. בנוסף, העבודה הצמודה עם צוותי המוצר של מיקרוסופט עוזרת לנו לייצר אינטגרציה טובה ומהירה יותר לפיצ'רים חדשים, שאנו משחררים".
 
הסטארטאפ דאטרי עוזר למפתחים לנהל את ה-Code repository שלהם בצורה יעילה ובטוחה.

STARTUP REE
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share