Telecom News - הוצג אב טיפוס של ז'קט Emoji לשיפור תקשורת בין רוכבי אופניים לנהגים

הוצג אב טיפוס של ז'קט Emoji לשיפור תקשורת בין רוכבי אופניים לנהגים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הוצג אב טיפוס של ז'קט Emoji לשיפור תקשורת בין רוכבי אופניים לנהגים
הוצג אב טיפוס של ז'קט Emoji לשיפור תקשורת בין רוכבי אופניים לנהגים
מאת: מערכת Telecom News, 1.3.20, 17:47פורד
 
רוכבי אופניים, שבד"כ צריכים להוריד יד מהכידון כדי לתקשר עם הסביבה, יוכלו לתקשר באמצעות האמוג'י האוניברסלי כדי ל"שתף את הדרך". 
 
יצרנית המכוניות פורד, הציגה אב טיפוס של ג'קט מבוסס אמוג'י, שנועד לשפר את התקשורת הלא מילולית שבין רוכבי האופניים והנהגים בכבישים.
 
אב הטיפוס החדש של פורד אינו מוצע כרגע למכירה. הוא מיועד להראות כיצד ניתן להקל על מתחים בכביש ולאפשר לרוכבים להראות לנהגים ביתר קלות ובהירות יותר מה הכוונות שלהם – וגם איך הם מרגישים.

רוכב האופניים מפעיל כל אמוג'י באמצעות שלט אלחוטי המותקן על כידון האופניים.
 
הז'קט נוצר בשיתוף עם פרויקט 'שתף את הדרך' של פורד ומאפשר לרוכבים לבטא את רגשותיהם ויוצר קשר רגשי חשוב בינם לבין משתמשי דרך אחרים.  'שתף את הדרך' של פורד מבקש לטפח הרמוניה בין משתמשי הדרך ומדגיש את אמונתה של החברה לאפשר לאנשים רבים יותר לרכוב על אופניים בבטחה, במיוחד לנסיעות קצרות. כך, רוכבי אופניים, שבד"כ צריכים להוריד יד מהכידון כדי לתקשר עם הסביבה, יוכלו לתקשר באמצעות האמוג'י האוניברסלי כדי ל'שתף את הדרך'. 
 
פורד גם הפיקה חווית מציאות מדומה כדי שנהגים ורוכבי אופניים יוכלו להבין טוב יותר את האתגרים במסעות זה של זה. 'החלפת גלגלים' מאפשרת לנהגים ורוכבי אופניים לראות כיצד נהיגה ורכיבה לא מתחשבת יכולה להיות מסמרת שיער - ואולי אף קטלנית - עבור חבריהם בדרכים. מחקרים ראשוניים מראים, שכל מי שצפה בסרט אמר, שישנה את התנהגותו.
 
על פי  נציבות האיחוד האירופי, נהרגים מידי שנה כ -2,000 רוכבי אופניים בכבישי אירופה.
 
 



 
 
Bookmark and Share