Telecom News - סטארטאפ ימנע מהקורונה שיבוש בחינות הבגרות בשימוש בסמארטפון/במחשב

סטארטאפ ימנע מהקורונה שיבוש בחינות הבגרות בשימוש בסמארטפון/במחשב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ ימנע מהקורונה שיבוש בחינות הבגרות בשימוש בסמארטפון/במחשב
סטארטאפ ימנע מהקורונה שיבוש בחינות הבגרות בשימוש בסמארטפון או במחשב
מאת: Telecom News, 8.3.20, 13:11CORONA FREE
 
פיתח אפליקציה חינמית המאפשרת ללמוד לבגרות מרחוק עם המורה והחברים.
 
התפרצות הקורונה מאיימת לשבש את ההכנות לבגרויות המתקרבות. סטארטאפ ישראלי פיתח אפליקציה המאפשרת להתמודד עם האיום, שמספקת סביבת לימודים משותפת לתלמידים ולמורה. האפליקציה בחינם Class.Me, מאפשרת לימודים אפקטיביים גם מרחוק.
 
הטכנולוגיה מאפשרת גישה מהסמארטפון ומהמחשב לרשת תקשורת פנים כיתתית להעברת חומרי לימוד. הצגת שאלות בצ'ט משותף ומתן תשובות ע"י המורה. בנוסף לכיתה הכללית עם המורה המחנכת ניתן לפתוח כיתות נפרדות נוספות עם המורים המקצועיים. כך, אפשר להתכונן יחד למבחנים, לשאול שאלות ולקבל הדרכה מהמורה.
 
המערכת מודדת את יכולות התלמידים וקצב התקדמותם, כדי לספק תובנות מדויקות למורה על התקדמות הכיתה. מי משתתף יותר ומי פחות, אלו תלמידים זקוקים לתשומת לב פרטנית כדי שאף אחד לא יוותר מאחור.
 
התלמידים והמורה יכולים לקבל התראות על נושאים חדשים, שעלו לדיון ועל כך, שהתקבלו תשובות לשאלות ולראות בצורה מרוכזת את כל השאלות, שנשאלו בעבר והדיונים, שהתקיימו עליהן. זאת, כדי להימנע משאלות חוזרות המבזבזות את זמנם של המורה והתלמידים. השאלה יכולה להיות מלווה בצילום רלוונטי מתוך דפי העבודה.
 
האפליקציה כוללת פיצ'רים המאפשרים לתלמידים לשאול שאלות בצורה אנונימית, למקרה בו הם חוששים להיחשף כלא מבינים מול חבריהם. היחיד, שרואה את שמו של השואל, הוא המורה, שמקבל בכך אינדיקציה נוספת על רמתם של התלמידים ומקומות, שהם מתקשים בהם. המערכת חוסמת מילים פוגעניות ותמונות לא ראויות, כדי להבטיח, שאי יהיה אפשר לנצל את הסתרת הזהות למטרות לא ראויות ולשמור על סביבת לימוד בטוחה.
 
בתי ספר רבים השתמשו עד כה בלית ברירה בפתרונות טכנולוגיים לא מתאימים. הפופולרי שבהם הוא אפליקציית ווטסאפ, שאינה מתאימה ליעוד זה ויוצרת עומס בלתי נסבל של מאות ואלפי הודעות עם שלל הסחות דעת ושבהם מעורבבים תכנים חינוכיים, הודעות מנהלה, התבדחויות, הודעות שרשרת ולעיתים גם שיימינג, שמביאים לתוהו ובוהו ולא מאפשרים למורים ולתלמידים לעקוב בצורה מסודרת אחר הנעשה בהן והשגת יעדים לימודיים. העברת הדיונים הכיתתיים למסגרת נפרדת יוצרת חלוקה בררוה למורה ולתלמידים בין חייהם הפרטיים ומשפחתם לבין ענייני הכיתה המנוהלים על גבי הפלטפורמה.
 
אפליקצית Class.Me פותחה ע"י היזמים אמיר ליס, ניר ציוני וליאור לסרי.
 
הורדה ללא תשלום לאנדרואיד - כאן, ולאייפון - כאן.

CLASS.ME
 
 
 



 
 
Bookmark and Share