Telecom News - יש כבר מחשב ראשון בעולם, שצלח את ניסוי ה-5G

יש כבר מחשב ראשון בעולם, שצלח את ניסוי ה-5G

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> יש כבר מחשב ראשון בעולם, שצלח את ניסוי ה-5G
יש כבר מחשב ראשון בעולם, שצלח את ניסוי ה-5G
מאת: מערכת Telecom News, 9.3.20, 13:30DELL CREDIT
 
זאת, בעקבות שיתוף הפעולה בין דל טכנולוגיות ו-Orange. ניסויי שדה ראשוניים אלה, שנערכו ברשת ה-5G של Orange, מדגימים את ההבטחה הגדולה, שמביאה עמה טכנולוגיית סלולר מתקדמת זו עם מהירות עצומה של הורדה.
 
דל טכנולוגיות ו-Orange, ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם, השלימו לאחרונה סדרה של ניסויים מעשיים בחיבור המחשב הנייד מדגם Latitude (סדרת 9000) של Dell לקישוריות 5G. כעת, הלטיטיוד 9510 של Dell, הוא המחשב הראשון בעולם, שעבר בהצלחה את ניסויי ה-5G של Orange. דל טכנולוגיות ו-Orange החלו לשתף פעולה בחדשנות 5G לפני כשנה, כדי לפתח פלטפורמה חדשה לניידות בענן.
 
ניסויי שדה ראשוניים אלה, שנערכו ברשת ה-5G של Orange בפריז, מדגימים את ההבטחה הגדולה, שמביאה עמה טכנולוגיית סלולר מתקדמת זו, שמציעה קצב הורדה שעולה על 900 מגה-ביט לשנייה, מהירות עצומה ומרשימה ביחס לקצב הורדה של 60 מגה-ביט לשנייה ומטה, האופיינית לרשתות 4G.
 
הניסוי המשותף של דל טכנולוגיות ו-Orange מדגים, ש-2 החברות יכולות ליצור סביבה אינטראקטיבית אטרקטיבית העונה על דרישות העובדים לקישוריות רחבת-פס ומעצימה פרודוקטיביות ושיתופיות.
 
המחשב הנייד Latitude 9510 של Dell הוא המחשב המסחרי הקטן, הקל והחכם ביותר בעולם הכולל צג 15 אינץ' ובינה מלאכותית. הוא מספק את מה שמשתמשים עסקיים מחפשים: חיי הסוללה הם הארוכים ביותר מבין המחשבים העסקיים המצוידים בצג 15 אינץ', עם זמן עבודה של עד 30 שעות. כ"כ, הוא מציע פתרונות חכמים המגדילים את הפרודוקטיביות באמצעותDell Optimizer ותכנון 5G חדשני המשלב אנטנות ייעודיות ברמקולים.
 
ליאם קווין, סגן נשיא בכיר בדל טכנולוגיות: "זו דוגמא מובהקת לאופן, שבו 5G יכולה להשפיע על חיי היומיום שלנו. הורדת מצגת או סרטון בעלי נפח גדול תימשך שניות במקום דקות. תקשורת פס רחב משופרת עם מינימום השהיות, מאפשרת לבצע משימות במהירות הרבה יותר גבוהה ביחס לרשתות המותאמות ל-4G.
 
בכך, מתאפשרים מודלים עסקיים ויישומים חדשים, כמו מציאות מוגברת ו-ווירטואלית (AR ו-VR בהתאמה), משחקים מבוססי ענן, תרגום שפות בזמן אמיתי, עיבוד תמונות ועוד".
 
הלמוט רייסינגר, מנכ"לOrange Business Services: "בראש סדר העדיפויות שלנו נמצאת אספקת חוויה פשוטה וחלקה למשתמשי הקצה, שרותמת את ביצועי הפס הרחב הנייד עם ה-5G. כחברת שירותים דיגיטליים מבוססי רשת, אנו בונים על כוחה של השותפות המונעת מקדמה דיגיטלית, כדי ליצור יחד עם דל טכנולוגיות פתרונות ניידות חכמים מחוברים ומאובטחים תמידית ללקוחות הארגוניים שלנו ולעובדי העתיד".
 



 
 
Bookmark and Share