Telecom News - 7 פעולות להגנה על הטלוויזיה החכמה

7 פעולות להגנה על הטלוויזיה החכמה

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> 7 פעולות להגנה על הטלוויזיה החכמה
7 פעולות להגנה על הטלוויזיה החכמה
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.20, 16:27TELEVISION SMART FREE

גם הטלוויזיה צריכה פעולות הגנה ממש כמו המחשב או הסמאטרפון. גם היא יכולה להידבק בתוכנות זדוניות ואיומים. עולם האבטחה של הטלוויזיות החכמות אמנם נמצא בחיתוליו, אך יש מה לעשות כדי להתגונן.
 
ממומחי אבטחת המידע של ESET ממליצים על 7 פעולות שרצוי לנקוט כדי להגן על הטלוויזיה החכמה:
 
הגדירו נכון את הטלוויזיה - הגדרה נכונה תבטיח אבטחה מיטבית. שימו לב להגדרות הפרטיות והמידע, שאתם מאפשרים למכשיר לאסוף או לשתף עם צדדים שלישיים. כבר היו מקרים של טלוויזיות חכמות, שאספו מידע רב מהלקוחות כולל הקלטות קוליות. לכן, חשוב להקפיד להגדיר את נושא הפרטיות. אם יש תכונות, שאינכם משתמשים בהן, מומלץ לכבות אותן.
 
בצעו עדכוני תוכנה -  הרבה מהטלוויזיות החכמות מאפשרות להתקין אפליקציות שונות וכוללות גם דפדפן אינטרנט מובנה. בדומה לעולם המחשבים והסמארטפונים, גם אפליקציות אלו זקוקות לעדכון מדיי פעם כדי למנוע מעברייני רשת לתקוף את המכשירים. לכן, חשוב לבדוק אם קיימים עדכונים זמינים ולבצע אותם. אם קיימים כאלה, ניתן למצוא אותם לרוב בתפריט ההגדרות תחת "עדכוני תוכנה".
 
אל תגלשו לאתרים רגישים - באמצעות הטלוויזיות החכמות ניתן היום לגלוש כמעט לכל אתר. אולם, יש לקחת בחשבון, שבניגוד למחשבים, עולם האבטחה של הטלוויזיות החכמות נמצא בחיתוליו ומידע רב נאסף ע"י המכשירים האלה ומשותף עם "צדדים שלישיים" אלמוניים. לכן, לא מומלץ לגלוש לאתר הבנק או לשלם על משהו באמצעות כרטיס האשראי מהטלוויזיה. עד שנושא האבטחה יעסיק יותר את היצרניות, ראוי להשאיר מטלות אלה למחשב האישי. בנוסף, גם אפליקציות כדאי להוריד רק מהחנויות הרשמיות.
 
בטלו את החיפוש הקולי - החיפוש הקולי יכול להתגלות כפיצ'ר שימושי, אבל אין לדעת כמה מהפרטיות שלכם הייתם מוכנים להקריב כדי לחסוך הקלדה של כמה מילים. אם המכשיר שברשותכם כולל את הפיצ'ר הזה מומלץ לנטרל אותו - לפחות כל זמן, שאתם לא מבצעים חיפוש בפועל.
 
כבו את המצלמה וכסו אותה - חלק מהטלוויזיות החכמות מגיעות עם מצלמה מובנית, ממש כמו במחשבים ניידים. הסכנה היא, שמישהו יצליח להשתלט על המצלמה באמצעות חיבור אינטרנט לא מאובטח, או אפליקציה זדונית, שחדרה למערכת, או מחסור בעדכוני התוכנה של המצלמה המשאירים אותה פרוצה לעיני כל. הפתרון הפשוט הוא לכסות את המצלמה עם סרט דביק ולהסיר אותו כשצריך להשתמש במצלמה.
 
הקפידו על אבטחת הרשת הביתית -  הראוטר הביתי הוא השער דרכו עוברת כל תעבורת המידע היוצאת מהטלוויזיה החכמה. ראוטר ישן, מחסור בהצפנה או בחומת אש גורמים לכך, שיהיה קל יותר להאקר להשתלט על הטלוויזיה. ההמלצה היא לוודא, שמשתמשים בראוטר מודרני עם הצפנת WPA2, חומת אש אישית ושם משתמש וסיסמה חזקים וייחודיים. ראוי להקפיד תמיד לעדכן את הנתב, אם וכאשר עדכון כזה זמין, כמו גם את כל המכשירים המחוברים, כדי להיות מוגנים מפני פגיעויות, שהתגלו ותוקנו לאחרונה.
 
השתמשו בשירותי סטרימינג בחוכמה - עשיתם הכל כדי להגן על הטלוויזיה, שימו לב כי הגלישה באינטרנט היא גם שער לפושעי הרשת. תוקפים, שמשתמשים באתרי הסטרימינג, מבצעים גם קמפיינים של הנדסה חברתית ומפתים להורדה של קודים זדוניים. חפשו באופן פעיל את האתרים האמינים והלגיטימיים לצפייה בתכנים.
 
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share