Telecom News - פתיחת אופקים חדשים: סיוע לטיפולים רפואיים ע"י מודלים תלת ממדיים

פתיחת אופקים חדשים: סיוע לטיפולים רפואיים ע"י מודלים תלת ממדיים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פתיחת אופקים חדשים: סיוע לטיפולים רפואיים ע"י מודלים תלת ממדיים
פתיחת אופקים חדשים: סיוע לטיפולים רפואיים ע"י מודלים תלת ממדיים
מאת: מערכת Telecom News, 17.3.20, 15:20דאסו סיסטמס

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס תשמש ליצירת התאום הדיגיטלי הראשון של גוף האדם. יש צורך בחדשנות טכנולוגית, שיכולה לשנות את אופן הגילוי של הטיפולים השונים ובפיתוח, מסחור הפקה ושימוש של דרכי טיפול חדשניות. פיתוח כזה משלב בין מדעי החיים והבריאות, מדעי החומרים ומדעי המידע.
 
דאסו סיסטמס בחרה למקד את האסטרטגיה שלה בשנים הקרובות  בייצור חוויית תאום וירטואלי של גוף האדם, כדי לשנות ולייעל את האופן בו אנשים נרפאים ולעזור להם לחיות חיים טובים יותר.

חוויית התאום הדיגיטלי פותחת אפשרויות חדשות בתחומי מדעי החיים והבריאות עי"כ, שהיא מאפשרת לאנשים העוסקים במחקר, רפואה, כירורגיה ותחומי בריאות נוספים, לבחון מודלים שונים המאפשרים טיפול מדויק, בטוח ואפקטיבי יותר בגוף האנושי, כפי שבדיסציפלינות תעשייתיות אחרות ניתן לבצע הליך דומה במכוניות, בניינים או מטוסים. 

גוף האדם טומן בחובו תעלומות מורכבות, שטרם פוענחו ע"י המדע, בין אם מדובר ברכיב ה-DNA או באיברי הגוף השונים. חוסר היעילות בעולם המחקר של ימינו, יחד עם הצורך בטיפול מדויק יותר ובהוצאות כספיות נמוכות יותר, הביאו לצורך בחדשנות טכנולוגית, שיכולה לשנות את אופן הגילוי של הטיפולים השונים ובפיתוח, מסחור הפקה ושימוש של דרכי טיפול חדשניות.

חוויית התאום דיגיטלים של גוף האדם באמצעות פלטפורמת ה-DEXPERIENCE3  משלבת דגימות, סימולציות, אינטליגנציית מידע ושיתוף פעולה בין גורמים שונים. פיתוח זה משלב בין מדעי החיים, מדעי החומרים ומדעי המידע, כדי לאפשר לבעלי העניין ליישם נתונים עבור אובייקט כלשהו במסגרת מודל וירטואלי חי, שניתן להגדיר ולדמות אותו באופן מלא.

התעשייה, החוקרים, הרופאים ואפילו המטופלים יכולים לדמיין, לבדוק, להבין ולחזות, עוד בטרם החל הטיפול בחולה, את אותם האלמנטים המתגלים רק בסוף הטיפול - החל מהדרך בה התרופות משפיעות על המחלה וכלה בתוצאות ניתוחיות.

כדי ליישם שאיפה זו, החברה תתמקד בפיתוח ההובלה שלה בתחום מדעי החיים והבריאות, זאת לצד 2 מגזרים אסטרטגיים נוספים במשק: תשתיות ערים וייצור תעשייתי. מגזרים אלה חולקים תהליכי פיתוח דומים כדי לשפר את איכות החיים, בין אם באמצעות טיפולים נוחים ומדויקים יותר, תשתיות אופטימליות או שימוש נכון יותר בתנאי הסביבה.

מאחר שהחוויה היא אלמנט אנושי, הרי שיש צורך בהתנסות מהנה ומלמדת, כדי לדמיין וליצור עולם בר קיימא, שייטיב עם כולם.

ברנרד שארלז, מנכ"ל דאסו סיסטמס העולמית: "ב-1989 יצרנו את התאום הווירטואלי הראשון של מטוס הענק, בואינג 777. ב-2012, לאחר שהעולם עבר לכלכלת חוויה המעריכה את אופן השימוש במוצר על פני המוצר עצמו, העזנו לדמיין פלטפורמה, שתעשה שימוש בתאומים וירטואליים מקיפים כדי ללוות מוצרים באופן הוליסטי וחווייתי משלב הרעיון ועד ליציאתם לשוק.
קראנו לזה - פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. ככל שיותר לקוחות מאמצים פלטפורמה זו, כך היא מאפשרת ומאיצה את התפתחותו של הרנסאנס התעשייתי.

השאיפה שלנו לייצר הרמוניזציה של המוצר, הטבע והחיים נותרה זהה, אך נראה, שההיקף שלה רק הולך ומתרחב. זה הוביל אותנו לפתח הבנה חדשה של החיים והטבע. כיום אנו מסוגלים ליישם את הידע התיאורטי והמעשי שרכשנו, להרחיב את תחומי הפעילות ולעבור מעיסוק במוצרים למיקוד בגוף האנושי.

החוויה התאומה הווירטואלית של גוף האדם תאפשר לנו להמציא דרכים חדשות לייצוג החיים, ע"י הבנה וייצוג של הבלתי נראה ובכך לייצר תרומה מתמשכת לאנושות".
 
קישור לסרטון פרויקט ה-Living Heart - כאן.
 
  



 
 
Bookmark and Share