Telecom News - קו סייבר חם ובחינם לעסקים: תמיכת מומחים ומענה ראשוני למתקפות סייבר

קו סייבר חם ובחינם לעסקים: תמיכת מומחים ומענה ראשוני למתקפות סייבר

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> קו סייבר חם ובחינם לעסקים: תמיכת מומחים ומענה ראשוני למתקפות סייבר
קו סייבר חם ובחינם לעסקים, חברות וארגונים: תמיכת מומחים ומענה ראשוני למתקפות סייבר
מאת: מערכת Telecom News, 31.3.20, 15:34CORONA FREE

משבר הקורונה: נוכח המעבר החד לעבודה מהבית והתגברות סכנות הסייבר הטמונות בכך, וכן עלייה חדה של פי 10 בניסיונות הפישינג ברקע הקורונה, השיקה חברת אבטחת המידע קספרסקי למען עסקים, חברות וארגונים בארץ, קו סייבר חם לתמיכה ומענה ראשוני במתקפות סייבר ללא תשלום, וגם 6 חודשי ניסיון חינם בשירות אבטחת המידע למשתמשי פלטפורמת Microsoft Office 365.

התפשטות נגיף הקורונה, הובילה חברות וארגונים לבצע שינוי חד באופן התנהלותם, עם מעבר של יותר ויותר עובדים לעבודה מהבית. בעוד שבמשרדי הארגונים היו העובדים מוגנים תחת מעטפת הגנות אבטחת מידע ברשת המקומית, המצב במקרים רבים לא נשמר במעבר לעבודה מהבית.

כך, הפכו העובדים מהבית ל לניסיונות למתקפות סייבר, כאשר על פי נתוני קספרסקי במהלך חודש מרץ זוהה זינוק חד של פי 10 בניסיונות הפישינג ברקע הקורונה.

כחלק מהירתמותה למאבק ולמען כלל החברות בישראל, השיקה קספרסקי ישראל קו סייבר חם וראשון מסוגו, שמספק תמיכה ומענה ראשוניים לכל חברה וארגון, שנפלו קורבן למתקפות סייבר מכל סוג שהוא.

הקו החם יאפשר לכל חברה, גם אם זו אינה לקוחה של קספרסקי, לקבל מענה ראשוני להתמודדות עם מתקפות סייבר, ומצידו השני של הקו יספקו מומחי החברה תמיכה והכוונה בדרך המתאימה ביותר להתמודדות עם המתקפה.

נוסף על כך, ונוכח העלייה הגוברת בניסיונות תקיפות הסייבר ברקע הקורונה, החליטה החברה להשיק את שירות אבטחת המידע והגנת הסייבר Kaspersky Security for Microsoft Office 365 ללא עלות למשך 6 חודשים רצופים.

שירות זה יאפשר להגן על המידע של חברות וארגונים המשותף ביישומים והשירותים השונים של פלטפורמת  Microsoft Office 365, בהם: אפליקציית Outlook, שיחות וידאו וניהול פגישות מקוונות בפלטפורמת Microsoft Teams, שיתוף קבצים בענן דרך OneDrive ו-SharePoint ועוד.

זמינות ודרכי הצטרפות
קו הסייבר החם של קספרסקי זמין כבר ברגעים אלה, בין השעות 09:00 ל-17:00 (ימי א'-ה), במספר: 1700-50-8200. אנשי התמיכה והמומחים של קספרסקי ממתינים לייעוץ, תמיכה וסיוע בכל מקרה של תקיפות סייבר מסוגים שונים.

את 6 חודשי הניסיון (Trial) בשירות Kaspersky Security for Microsoft Office 365 תשיק קספרסקי ישראל למצטרפים החל ממחר ה-1.4.20.

פרטים נוספים על שירות Kaspersky Security for Microsoft Office 365 והרשמה לשירות - כאן.


 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share