Telecom News - דרופבוקס מציעה למורים/עמותות/עסקים חברתיים טכנולוגיות עבודה מרחוק חינם

דרופבוקס מציעה למורים/עמותות/עסקים חברתיים טכנולוגיות עבודה מרחוק חינם

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> דרופבוקס מציעה למורים/עמותות/עסקים חברתיים טכנולוגיות עבודה מרחוק חינם
דרופבוקס מציעה לעמותות/עסקים/ארגונים חברתיים ולמורים טכנולוגיות עבודה מרחוק ללא תשלום
מאת: מערכת Telecom News, 16.4.20, 14:45CORONA FREE

ההטבה ניתנת למי שפועלים למאבק בנגיף הקורונה או בכל דבר הקשור להקלה על אוכלוסיות שונות הנפגעות ממשבר הקורונה.
 
חברת דרופבוקס, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיות לסביבת עבודה חכמה, מציעה לעמותות, עסקים/ארגונים חברתיים ולמורים בבתי ספר, שמלמדים מרחוק, (מדובר בגופים לא ממשלתיים) את חבילת דרופבוקס לעסקים, חינם לתקופה של 3 חודשים. זאת, כאשר עובדים נאלצים לעבוד מהבית בשל הקורונה. טכנולוגיה זו תייעל ותקל על עבודתם.

דרופבוקס לעסקים מאפשרת ליצור סביבת עבודה חכמה, בזכותה צוותי עבודה יכולים להמשיך לעבוד יחד, לשתף תכנים, לתקשר ולתאם ביניהם הן פנימית והן חיצונית מכל מקום – גם כאשר כל אחד נמצא בביתו. באמצעות כך ניתן ליצור המשכיות עסקית תקינה ולמנוע שיבושים ועיכובים הנוצרים לעיתים בעת עבודה מרחוק.

חבילת דרופבוקס לעסקים מוצעת באמצעות דרופובקס ברחבי העולם ובכלל זה גם בישראל, למורים בבתיספר, עמותות, חברות, עסקים וארגונים הפועלים למאבק בנגיף הקורונה או בכל דבר אחר הקשור להקלה על אוכלוסיות שונות הנפגעות מהקורונה.

יונתן סרוסי, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל: "בתקופה זו חשוב יותר מתמיד לשמור על קשר הדוק עם העובדים, לשמור על המשכיות עסקית תקינה ולהקל על הצוותים ככל הניתן. הפלטפורמה של דרופבוקס מאפשרת זאת ומעניקה לצוותי העבודה את המשאבים הדרושים להם כדי לבצע את עבודתם בצורה מאובטחת ואפקטיבית".

רישום והגשת מועמדות: https://go.dropbox.com/en-us/covid19-donation-program
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share