Telecom News - שגרירות בריטניה הציגה קטלוג פינטק/אינשורטק ישראלי לפתרון משבר הקורונה

שגרירות בריטניה הציגה קטלוג פינטק/אינשורטק ישראלי לפתרון משבר הקורונה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שגרירות בריטניה הציגה קטלוג פינטק/אינשורטק ישראלי לפתרון משבר הקורונה
שגרירות בריטניה הציגה קטלוג פינטק ואינשורטק ישראלי לפתרונות משבר הקורונה
מאת: מערכת Telecom News, 10.6.20, 16:50CORONA FREE

הקטלוג החינמי נבנה על בסיס הצרכים הבוערים של שוק הפיננסים הבריטי בעקבות משבר הקורונה. הוא ממפה באופן קל לשימוש עשרות פתרונות Fintech  וInsurtech- ישראליים כדי לאפשר לחברות בריטיות גישה מהירה לפתרון הנכון עבורם.

שגרירות בריטניה בישראל פרסמה מוצר דיגיטלי חדש וחינמי - קטלוג אונליין הממפה פתרונות פינטק ישראליים במגוון רחב של תחומים, כמענה על הצרכים המידיים של גופים פיננסיים בבריטניה, שהתעוררו בעקבות משבר הקורונה.

הקטלוג נבנה על בסיס ניסיון רב שנים והיכרות מעמיקה עם שוק הפיננסים הבריטי ועם הרגולציה הבריטית וכן על בסיס שיחות עומק עם השותפות רבות השנים של מרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל (UK Israel Tech Hub) מתחום הפיננסים, בהן ענקית הבנקאות RBS וחברת הביטוח המובילה SAGA.

הקטלוג הוא מוצר דיגיטלי פשוט, מדויק וקל לשימוש, שמטרתו לספק פתרונות מיידיים לעולם הפיננסים המשתנה בעקבות המגפה. את הקטלוג אפשר למצוא באתר האיטרנט של מרכז טכנולוגיה בריטניה ישראל. הוא מחולק על פי נושאים וצרכים ומאפשר לכל בנק, חברת ביטוח או מוסד פיננסי אחר לגלוש בקלות ובמהירות ולמצוא פתרונות חדשניים מגוונים העונים על צרכי השוק המשתנים בעקבות משבר הקורונה.

עתני אורון, מנהל תחום הפינטק בשגרירות: "מגפת הקורונה נושאת השלכות פיננסיות משמעותיות ישירות ועקיפות. המשבר, שהתעורר בעקבות התפשטות הקורונה, חשף אתגרים רבים ותפקד כמעין קטליזטור לשינויים, שגם כך חייבים להתרחש בעולם הפיננסים.
גם אם המשבר יחלוף, השינוי כאן כדי להישאר. כדי לתמוך בגופים פיננסיים המתמודדים עכשיו עם מגוון האתגרים הללו, בדקנו מה הם צריכים עכשיו, ובהתאם לכך יצרנו קטלוג דיגיטלי השואף לתת פתרונות פינטק ואינשורטק ישראליים לאתגרים המיידיים של התעשייה בעקבות המצב המשברי של השוק. הקשרים המצוינים שיש לנו עם החברות בבריטניה מאפשרים לנו גם להוות פלטפורמה מעולה לחברות ישראליות המעוניינות להיחשף מול השוק הבריטי".

סטארטאפים נבחרים המופיעים בקטלוג:
Surecomp, glassbox, thetaray, gigaspaces, openlegacy, Kryon, EverComplian, transmit security
CriskCo, shield, facetrom, voca.ai
 
 



 
 
Bookmark and Share