Telecom News - SAP והקורונה - להפוך אתגרים גדולים להזדמנויות לקידום המהפך הדיגיטלי

SAP והקורונה - להפוך אתגרים גדולים להזדמנויות לקידום המהפך הדיגיטלי

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> SAP והקורונה - להפוך אתגרים גדולים להזדמנויות לקידום המהפך הדיגיטלי
SAP והקורונה - להפוך את האתגרים הגדולים להזדמנויות לקידום המהפך הדיגיטלי
מאת: חיים חביב, 18.6.20, 11:15SAP

SAP תאפשר ללקוחות ושותפי החברה לקבל גישה בענן לטכנולוגיות שלה, ובהן בינה מלאכותית (AI), אינטרנט של הדברים (IoT) וטכנולוגיות נוספות. בחברה מכירים בערך השותפויות עם סטארטאפים, רבים מהם ישראלים, לקידום החדשנות בחברה. המשבר הוכיח לארגונים בכל העולם, שהמהפך הדיגיטלי כבר אינו אופציה, הוא חובה.
 
במסיבת עיתונאים מקוונת ברוח ימים אלו ולרגל הכרזות אסטרטגיות במהלך האירוע הבינלאומי SAP SAPPHIRE NOW, התייחס בהרחבה מנכ"ל SAP, כריסטיאן קליין, למגמות ולאתגרים, שנוצרו בעקבות משבר הקורונה והציג את מפת הדרכים של החברה. להלן עיקרי דבריו.

קליין: "יש חשיבות לעבודת החברה עם שותפים כמנוע לצמיחה. ערכנו לאחרונה אירוע בו נכח שי אגסי (בעבר חבר דירקטוריון  SAP והטכנולוג הראשי שלה) ודיברנו שם על התרבות ישראלית. אנו רואים הרבה סטרטאפים יוצאים מישראל, ויש לנו בפורטפוליו פתרונות של שותפים בישראל, חלקם סטרטאפים וחלקם בדרך להפוך ליוניקורן.

לגבי האפשרות לרכישות נוספות של החברה בישראל אזי השותפויות, שאנו יוצרים עם סטארטאפים, רבים מהם ישראלים, הן חשובות כדי לייצר חדשנות בחברה. זה מצב של Win-Win.

השותפות משתלבת בתוכניות הצמיחה של החברה. אנו צריכים לבחור איפה אנו רוצים לנצח, על מה אנו רוצים לקחת בעלות, וכיצד ניתן להיכנס לתחום מסוים עם שותף מתאים. SAP אינה חייבת להוביל בכל התעשיות, אף אחד לא יכול לעשות זאת. וכאן שותפים נכנסים למשחק. אני בסדר עם זה, בואו ניקח את השוק ביחד ונחלוק את ההצלחה.

אני מקיים שיחות רציפות להעמקת השותפות עם שחקני תשתיות הענן הגדולים של השוק, גוגל, AWS ומיקרוסופט, כתשתיות להפעלת יישומי SAP. אנו מדברים עם כולם על שיתופי פעולה וחיבורים.

יחדיו, כארגונים חכמים, אנו יכולים להפוך את האתגרים הגדולים של העולם להזדמנויות אדירות. משבר הקורונה ישפיע מאוד על עסקים במשך חודשים וכנראה לאורך שנים. המשבר הוכיח לארגונים בכל העולם, שהמהפך הדיגיטלי כבר אינו אופציה, הוא חובה.

בשיחות שקיימתי עם מנכ"לים, הנושא העיקרי, שלקוחות סאפ עוסקים בו בימים אלו, הוא שרשרת האספקה. בכל חיי לא דיברתי כל כך הרבה על שרשרת האספקה. לצערי הגלובליזציה הולכת מעט אחורה, ומנכ"לים חושבים עכשיו על לוקאליזציה, ודרכים חדשות לייצר.

המשבר הוכיח את החשיבות החיונית של SAP ליצירת עמידות בשרשרות האספקה של הארגונים, וביכולת לקבל החלטות מהירות על בסיס הבנת הנתונים הצבורים בארגון. במהלך הסגר אף התבהרה מאוד חשיבות הסחר האלקטרוני והתקשורת מרחוק.

ברצוני להדגיש את אחת ההכרזות החשובות, שנעשו במליאת הפתיחה של SAP SAPPHIRE NOW: ה- Industry Cloud. ארגון חכם נדרש לפעול על התפר שבין אופטימיזציה של המודלים העסקיים הקיימים, לבין חדשנות ענפית, שנועדה לייצר הכנסות חדשות ולהגדיל את פוטנציאל הצמיחה בערוצים דיגיטליים.

במהלך האירוע המקוון הבינלאומי הכריזה SAP ושותפיה העסקיים על פתרונות ענן ורטיקליים, שמאפשרים לארגונים להרחיב את פעילות הליבה שלהם בהתאם לענף בו הם פועלים. באמצעות ענן התעשייה יוכלו לקוחות ושותפי החברה לקבל גישה לטכנולוגיות SAP כגון בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים (IoT) וטכנולוגיות נוספות כדי לסייע למפתחים, להאיץ את הפיתוח ולייצר ערך גדול יותר לעסקים".
 



 
 
Bookmark and Share