Telecom News - סיגייט משיקה תחרות סטארטאפים Innovator Of The Year בתחום הדאטה

סיגייט משיקה תחרות סטארטאפים Innovator Of The Year בתחום הדאטה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סיגייט משיקה תחרות סטארטאפים Innovator Of The Year בתחום הדאטה
סיגייט משיקה תחרות סטארטאפיםInnovator Of The Year  בתחום הדאטה
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.20, 11:04STARTUP FREE

הסטארטאפ החדשני ביותר שיגיע למקום הראשון יזכה בפרסים, יוקרה וחשיפה בינלאומית. הרישום בעיצומו לסטארטאפים הפועלים בתחומי ביג דאטה, אבטחת/הצפנת מידע ונתונים, ניתוח נתונים בזמן אמת (Data in Motion), שירותי מידע וניהול דאטה.

חברת סיגייט (Seagate), שעוסקת בעולם בתחום פתרונות דאטה ואחסון נתונים, השיקה היום לראשונה בישראל את תחרות הסטארטאפים השנתית "Innovator of The Year", למיזמים החדשניים ביותר. התחרות תנוהל ע"י מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט והיא פתוחה לסטארטאפים מכל התעשיות שעוסקים במחקר ובפיתוח פתרונות בתחום הדאטה או מבוססי דאטה.

מרכז Lyve Labs של סיגייט הוקם בישראל על בסיס הרעיון, ששיתוף פעולה מקדם חדשנות בצורה הטובה ביותר. מפתיחת המשרדים בפברואר השנה, פועל המרכז לפיתוח שיתופי פעולה עם סטארטאפים מקומיים כדי למנף את החדשנות הטכנולוגית בישראל.

המרכז הישראלי של סיגייט מזמין סטארטאפים להירשם לתחרות ולהציג את הפתרונות שלהם, שרותמים את הכוח והיכולות של הדאטה למען פריצת גבולות החדשנות. למשל, סטארטאפים הפועלים בתחומים כמו ביג דאטה, אבטחת/הצפנת מידע ונתונים, ניתוח נתונים בזמן אמת (Data in Motion), שירותי מידע, ניהול דאטה ועוד.

ארז באום, מנכ"ל מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט בישראל: "המטרה שלנו היא גם לעזור לסטארטאפים בישראל וגם ללמוד מהם. לפיכך, מרכז Lyve Labs הוא בה בעת פלטפורמת לימוד דו-כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. אנו כאן כדי להבין את אתגרי הדאטה של השותפים שלנו ויחד איתם לפתח פתרונות, שיעזרו להם להיות תחרותיים יותר".

8 הפיינליסטים, שיבחרו מבין כל המתמודדים בתחרות, יזכו בליווי אישי של צוות Lyve Labs, שיעזור להם לעבוד על הפיץ' המנצח, שיוצג לאחר מכן מול פאנל מומחים, שיכלול שופטים בכירים בסיגייט וחברות מובילות אחרות בתעשייה. ב-16.9.29 יוכרז הזוכה באירוע גאלה חגיגי בתל אביב. הסטארטאפ המנצח יקבל הזדמנות ל-POC מהיר (הוכחת היתכנות) בשת"פ עם סיגייט ופגישות ייעוץ והדרכה עם בכירי סיגייט בארץ ובעולם, או מומחי תעשיה בינלאומיים נוספים. כ"כ, הסטארטאפ הזוכה יקבל מענק בגובה 10,000 דולרים וגישה למוצרים ולפתרונות המקדמים בעולם של סיגייט.

ההרשמה פתוחה - כאן עד ל- 2.8.20 בשעה 15:00 זמן ישראל.

 



 
 
Bookmark and Share