Telecom News - חשיפה איך מי שאמור לטפל בגמלאי משרד התקשורת -שכח את החובה הזו!

חשיפה איך מי שאמור לטפל בגמלאי משרד התקשורת -שכח את החובה הזו!

דף הבית >> דואר ישראל וגמלאי הדואר >> חשיפה איך מי שאמור לטפל בגמלאי משרד התקשורת -שכח את החובה הזו!
חשיפה מה ששר התקשורת לא מעוניין שתדעו: איך הסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, אביבית מסבנד, דואגת לעצמה לפרסים והתנערה לחלוטין מהטיפול בגמלאי המשרד, כעת בגיבוי וחיפוי בלתי נתפסים של השר, בניגוד גמור להתנהלות שלה במקום עבודתה הקודם (בתפקיד זהה לחלוטין), ברשות האכיפה והגבייה, שהיא חלק ממערכת בתי המשפט במדינת ישראל.
בנוסף, עודכן בבית המשפט כתב התביעה של הגמלאים נגד צמרת משרד התקשורת.

מאת: אבי וייס, 15.7.20, 07:00אביבית מסבנד

את נושא ה"שוד" וההפקרה של הטיפול בגמלאי משרד התקשורת אני מכסה באינטנסיביות, וחשפתי  זאת עד כה ב-7 כתבות, שנמצאות בנספח כאן למטה, שנוגעות רק לקדנציה של שר התקשורת יועז הנדל, כתבות המתארות את ההתנהלות השערורייתית של שר התקשורת והצוות הבכיר בהנהלת משרד התקשורת כלפי הגמלאים של המשרד.

הכתבה כאן היא רק "פרומו" די עדין, אבל פיקנטי, לקראת חשיפה חמורה ביותר נוספת, בתחום הטיפול בגמלאי המשרד, שאחשוף בימים הקרובים לציבור הקוראים.

הפעם אנו עוסקים באביבית מסבנד, הסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, שתמונתה מככבת בתצלום מצד שמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו). מיד תבינו מה יש בתמונה הזו ולמה היא נמצאת כאן.

גמלאי המשרד ובראשם בכירים לשעבר מהמשרד, החליטו לצאת חזיתית כנגד צמרת המשרד והשר, גם ובעיקר על רקע מצב החירום ומגפת הקורונה מאז פברואר 2020 במדינה, מצב בו הם מרגישים מוזנחים בצורה חמורה (מעבר ל"שוד הכספים" בהיקף מצטבר של מאות אלפי ש"ח, שמגיעים להם כדין), לרבות הגשת תביעה נגד צמרת משרד התקשורת בבית המשפט (בבית הדין לעבודה בת"א).

כל זאת, בעקבות כל מהלכי ה"עבודה בעיניים" והיחס המזלזל, שקיבלו (לדבריהם) מאביבית מסבנד, כפי שחשפתי בפירוט בכתבה: "גמלאי משרד התקשורת "מורידים כפפות" ויוצאים חזיתית כנגד צמרת המשרד".

בהמשך למידע, שהתקבל ב"במייל האדום" של האתר, שלחתי ביום 13.7.20 את השאלות הדחופות הבאות לשר יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת, לרבות המנכ"לית לירן אבישר בן-חורין, בזו הלשון:
"הנדון: הטיפול בגמלאים של משרד התקשורת, מול הרשות לאכיפה, ע"י העובדת המצטיינת הנצחית, אביבית מסבנד.
שלום רב,
1. מתברר, לפי התצלום המצ"ב (הלקוח מכאן), ובמיוחד בקטע מצד שמאל ברקע כחול כהה, שמסביר מדוע היא נבחרה ל"עובדת מצטיינת", שאביבית מסבנד יודעת היטב איך לטפל בגמלאים (אבל, במקום עבודתה הקודם).
אביבית מסבנד מטפלת בגמלאים

2. יתרה מכך, הפרשה החמורה (שנחשפה כאן בסעיף 1), שבה העניקו לעצמם הבכירים ביותר במשרד, מימון שמילה ואביבית מסבנד, פרס "עובד מצטיין", עדיין לא מוצתה.

3. כידוע, וכפי שכבר חשפתי (למשל כאן בסעיף 4), בגלל המחאה החריפה, שפרצה במשרד, השניים הפיצו ומפיצים שמועה, שהם בכלל לא רצו בפרס, אבל המנכ"ל היוצא נתי כהן, הכריח אותם לקבל את הפרס (בטקס מאוד מפואר ויקר. ואם לא די בתעודה של עובד מצטיין, כל אחד מהם קיבל גם איזה אלפיים ₪ לכיס - בתור "פרס ניחומים לאנשים בעלי הכנסה נמוכה מאוד"..., ועוד כמה צ'ופרים מרתקים דוגמת: סרטון המפאר את הצטיינותם, חוברת צבעונית מפוארת אודות הצטיינותם [שלא פורסמה בשום מקום, די ברור למה, בשונה מהחוברת של העובדים המצטיינים, של רשות האכיפה והגבייה], שוברי VIP לסרטים ועוד).

4. כמובן שמדובר בשטויות וספינים [שהם לא רצו את הפרס]. מסתבר, שזו לא הפעם הראשונה, שהמנהלת הבכירה ביותר (!), אביבית מסבנד, מסדרת לעצמה "פרס עובד מצטיין".

ראה בתצלום המצ"ב, כיצד מנהלת אגף משאבי אנוש ברשות האכיפה זכתה ב-2014 (הטקס התקיים בתחילת 2015), פרס "עובדת מצטיינת", ואם נתעמק בנימוקים למתן הפרס, נמצא כמה בדיחות עצובות על המומחיות המיוחדת של הגברת הנ"ל, בתחום הפנסיה והדאגה לפנסיונרים. מדהים.

5. נראה, שאת התרגיל, שהצליח לאביבית מסבנד ברשות האכיפה, לקחת לעצמה כמנהלת ועוד מנהלת משאבי אנוש (!) את "פרס עובד מצטיין", היא ייבאה למשרד התקשורת.

מסתבר, שמדובר במנהלת (שוב, משאבי אנוש) שהיא "זוכה סדרתית" ב"פרס העובד המצטיין".

אולם, משום מה, במשרד התקשורת היא שכחה את הסעיף החשוב הזה, שבגינו זכתה בפרס הזה בפעם הקודמת, של הטיפול בגמלאים.

6. אודה להתייחסות השר, לאור העובדות המרתקות הנחשפות כאן". 
 
תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

עדכון תביעת גמלאי משרד התקשורת בבית המשפט:
אם לא די בכך, בהמשך לחשיפה הקודמת שלנו (כאן) של אישור בית המשפט (בית הדין לעבודה בת"א) לנציגות הגמלאים, להגיש כתב תביעה מתוקן, עקב חשיפת מסמכים לא מעטים, גם על ידנו, שהם "ראיות זהב", הודיעה אמש נציגות הגמלאים את ההודעה הבאה לחבריה:
"שלום לכולם,
מצ"ב התביעה המתוקנת, שהגשנו היום לביה"ד לעבודה ולפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי), בעקבות "אקדחים מעשנים" חדשים שהתגלו:
1. בקשת ההתקשרות בנוהל "ספק יחיד" עם עמותת גמלאי הדואר משנת 2008 ואישורה ע"י ועדת הרכישות המשרדית..(נספחים  8, 10).
2. מסמך מטעה של תמי לשם לנציבות משנת 2012, שבו היא  כותבת, שהתשלום של הגמלאים לעמותה איננו חובה אלא רשות של מי שמעוניין ביותר מאשר המדינה מקציבה. והרי אנחנו יודעים מהמסמך המרשיע מ- 2016, שתמי והחשבת יפעת יודעות, שמידע זה אינו נכון! (נספח 11).
3. עמדת פרקליטות המדינה בעניין אחר, לפיה כל משרד ממשלתי חייב לטפל בגמלאיו עפ"י התקשי"ר. (נספח 14).
4. מועמדות של אביבית לכהן כדירקטורית בדואר! ניגוד עניינים מוחלט וחוסר תום לב משווע! (נספח 15).
עבודה רבה הושקעה באיתור המסמכים ה"מרשיעים" ובניסוח כתב התביעה המתוקן, שמחזיק 20 עמודים ו-15 נספחים.
מומלץ לקרוא את כולו.
כעת על פי קביעת ביה"ד, המדינה צריכה להגיש כתב הגנה, עד 1.10.2020
בברכת בריאות לכולם".

כתב התביעה המתוקן במלואו נמצא כאן, למתעניינים. 

זו פעם ראשונה בהיסטוריה של משרד התקשורת, שעובדי משרד התקשורגירון לוית (הגמלאים) יוצאים כקבוצה כנגד צמרת המשרד בה הם שרתו ועבדו במסירות שנים רבות.

מדובר בתביעה יוצאת דופן, שהוגשה, ע"י עו"ד יגאל לוי ועו"ד ומהנדס חיים גרון, (בתמונה משמאל), בעצמם סמנכ"לים בכירים לשעבר במשרד התקשורת, בשם 3 גמלאים, שנבחרו כנציגות ע"י כלל הגמלאים :זאב קידר, מירה דאיבוג וישראל (איזי) אלמוג.

שורה תחתונה:
השר יועז הנדל ממשיך ליישם כל מה שה-Deep State מכתיב לו. השר ממשיך להיות מובל - במקום להוביל.

חוק, תקנות, נהלים, דאגה לעובדי וגמלאי המשרד, שמירה על כספי הגמלאים והניצול הנכון של הכספים הללו, פעילות רק לטובת הציבור לרבות לטובת ציבור גמלאי המשרד - זה לא מעניין את השר יועז הנדל - בכלל. 

דאגה לעובדי וגמלאי המשרד, על רקע המצב הכלכלי של מדינת ישראל, עקב מגפת הקורונה - לא קיים אצלו. הפוך בדיוק לספינים, שהשר מפזר כל יום בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, שממחזרים אותו - בלי לבדוק את המציאות והעובדות. 

האם שר התקשורת, יועז הנדל, יסתכל במראה וישאל את עצמו: "איך זה, שמכל משרדי הממשלה בישראל ומכל הגופים הציבוריים והעסקיים הקיימים בישראל (וגם בעולם), דווקא אני נטשתי את גמלאי המשרד עליו אני ממונה?"    

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר, במיוחד אחרי החשיפה המצויה למעלה: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".

נספח
7 החשיפות של שערוריית הגמלאים, חשיפות הנוגעות רק לתקופה של כהונת השר יועז הנדל כשר התקשורת:
SENIOR FREE



 
 
Bookmark and Share