Telecom News - יניב ורדי מונה למנכ"ל Claroty העוסקת באבטחת טכנולוגיה תפעולית - OT

יניב ורדי מונה למנכ"ל Claroty העוסקת באבטחת טכנולוגיה תפעולית - OT

דף הבית >> מינויים >> יניב ורדי מונה למנכ"ל Claroty העוסקת באבטחת טכנולוגיה תפעולית - OT
יניב ורדי מונה למנכ"ל Claroty העוסקת באבטחת טכנולוגיה תפעולית - OT
מאת: מערכת Telecom News, 20.7.20, 13:45יניב ורדי יחצ צילום קרן מזור

Claroty (קלרוטי),שעוסקת באבטחת טכנווגיה תפעולית (Operational Technology - OT), ומגשרת על פערי אבטחת הסייבר בתעשייה, בין סביבת ה-IT (טכנולוגיות המידע) לסביבת הטכנולוגיה התפעולית, הודיעה על מינויו של יניב ורדי למנכ"ל החברה (CEO), שהוקמה ב-2015 ע"י קבוצת Team8, ושהושקעו בה מאה מיליון דולרים.

יניב ורדי הוא יזם בעל הישגים, עם ניסיון של 2 עשורים כמנכ"ל ומנהל של ארגונים גלובליים. הוא מונה לתפקיד בהתבסס על הצלחתו המוכחת בהצמחת חברות המספקות פתרונות לתעשייה, החל מסטרטאפים ועד ארגונים בשלים. לאחרונה, לאחר שהחברה שהקים נמכרה, הוא הוביל גוף עסקי גלובלי לצמיחה אורגנית, מעשרות מיליוני דולרים למאות מיליוני דולרים בפחות מ-4 שנים.

יניב ורדי ינהל את החברה ממשרדי המטה בניו יורק, ארה"ב.

ורדי: "הצטרפתי לקלרוטי לאחר קריירה ארוכה של הובלת פתרונות שונים לתחום התעשייה, מאחר שאני מאמין, שביחד עם ההון האנושי, השותפים והמשקיעים של החברה, אנו נוביל את שוק אבטחת ה-OT. אני נלהב להוביל צוות מוכשר וייחודי ולהמשיך להרחיב את חזון החברה ולבסס את מקומה בשוק אבטחת ה-OT".

נדב צפריר, מייסד-שותף ומנכ"ל Team8 ונשיא קלרוטי: "מאז הקמת קלרוטי כחברה השנייה בפורטפוליו של Team8, התמקדנו תמיד בגיוס אנשים מובחרים ביותר. אחרי מחצית ראשונה מרשימה של השנה ועם יניב בתפקיד המנכ"ל, קלרוטי נמצאת כעת בעמדה מצוינת בשוק אבטחת ה-OT".

צילום תמונה עליונה: קרן מזור

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share