Telecom News - הסתיים מחזור א' של קורס נשים יזמיות של עיריית ראשל"צ עם ארגון "יזמיות"

הסתיים מחזור א' של קורס נשים יזמיות של עיריית ראשל"צ עם ארגון "יזמיות"

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסתיים מחזור א' של קורס נשים יזמיות של עיריית ראשל"צ עם ארגון "יזמיות"
הסתיים מחזור ראשון של קורס נשים יזמיות של עיריית ראשל"צ בשיתוף ארגון "יזמיות"
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.20, 17:03STARTUP FREE

בספטמבר הקרוב צפוי להיפתח המחזור השני של התוכנית. נשים, שמעוניינות להשתתף, יכולות להצטרף לקהילת יזמיות בפייסבוק שם יפורסמו פרטים נוספים.

המחזור הראשון של תוכנית היזמיות שנערך ע"י עיריית ראשון-לציון בשיתוף עם ארגון "יזמיות" הסתיים בשבוע שעבר בהשתתפות 20 נשים תושבות העיר.

מטרת התוכנית, שנמשכה לאורך 10 שבועות והתקיימה במרכז ראשון סטארטאפ בעיר, היא להעניק לנשים את מכלול הכלים להקמת סטארטאפ וכן התהליכים הכרוכים בבניית מיזם חדש.

בין הנושאים שנלמדו היו בניית מיזם מרמת המוצר, כיצד לגייס הון ממשקיעים, בניית מצגת מנצחת, היבטים משפטיים, הקמת מערך שיווקי אפקטיבי ועוד. כל השיעורים הועברו ע"י נשים בעלות ניסיון כיזמיות וכן נשים הפועלות כמשקיעות בסטארטאפים ובכירות בהייטק. לתוכנית נרשמו מעל 200 נשים בעלות רעיון לסטארטאפ ומתוכן נבחרו 20 לתוכנית.

רז קינסטליך, ראש העירייה: "אני מברך על שיתוף הפעולה וצופה גְּדוֹלוֹת וּנְצוּרוֹת מהנשים, שהשתתפו בקורס.
מתחם Rishonstartup מעניק כר פורה ליזמות, יצירתיות וחדשנות. אנו תומכים ומסייעים רבות לסטארטאפים ישראלים להגשים את חזונם ושמחים לראות נשים יזמיות, אנרגטיות ויצירתיות המתמודדות בעולם טכנולוגי ותחרותי. יישר כוח לכל מי שלקח חלק בפרויקט".

הילה אוביל ברנר, מייסדת ומנהלת "יזמיות": "אנו שמחות, שיריית ראשון לציון, תוך עידוד מלא מצד ראש העיר ושיתוף הפעולה והיוזמה של מוטי קופיטו, מנהל מרכז ראשון סטארט-אפ, לקחה על עצמה להוביל מהלך כזה. היה מרגש לראות את ההיענות הגבוהה מצד נשים בעיר לקחת חלק בתוכנית והמוטיבציה של המשתתפות להמשיך למרות הקורונה והתקופה המורכבת, שאילצה גם מעבר ללימוד באמצעות הזום. אין ספק, שהצלחת המחזור מכשירה את התשתית למחזורים נוספים ולהפיכת ראשון לציון למוקד יזמות נשית".

אלין קופרמן, שותפה מנהלת  בארגון יזמיות, יזמית סטארטאפ ומי שהובילה את הפרויקט: "הפרויקט נועד לאפשר לנשים יזמיות בעיר להגשים את חלום היזמות שלהן באמצעות תשתית הידע והניסיון של נשים, שכבר 'עשו את זה'".

בין הפרויקטים שהוצגו היו: HIVE - קהילות צ׳ט מבוססות מקום, Holisticare - מערכת חכמה לניהול חיי המבוגר ועוד.

באירוע הסיום של התוכנית התקיים דמו-דיי בו היזמיות הציגו את המיזם שלהם במשך 5 דקות ולאחר מכן נשאלו שאלות. האירוע התקיים בהשתתפות חברת מועצת העיר, וסמנכ"לית הרכש של חברת אינטל, מעיין פלח.

בחודש ספטמבר הקרוב צפוי להיפתח המחזור השני של התוכנית. נשים המעוניינות להשתתף יכולות להצטרף לקהילת יזמיות בפייסבוק שם יפורסמו פרטים נוספים:
https://www.facebook.com/groups/yazamiyot
 
ראשלצ יחצ



 
 
Bookmark and Share