Telecom News - מה "ימכור" שר התקשורת לוועדת הכלכלה של הכנסת בעניין חסימות המספרים?

מה "ימכור" שר התקשורת לוועדת הכלכלה של הכנסת בעניין חסימות המספרים?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מה "ימכור" שר התקשורת לוועדת הכלכלה של הכנסת בעניין חסימות המספרים?
עסקני "ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" זיהו די מהר את החולשות של שר התקשורת יועז הנדל, והגבירו בצורה ניכרת את המינון של החסימות ב"קומה הכשרה" (חסמו גם את משרד התקשורת עצמו...). ביום ג' 4.8.20 יתקיים על כך דיון בכנסת, בוועדת הכלכלה, ונראה, ששר התקשורת יחזור בדיון זה על "תרגיל הספינים", שהפעיל על הוועדה בדיון הקודם, שעסק בפריסת סיבים לבתים. עוד על חסימות מספרים, שנעשו לאחרונה, והכזבים והמחדלים סביב נושא החסימות, שעולים גם בחיי אדם.
מאת: אבי וייס, 1.8.20, 20:20חה"כ יועז הנדל

לשני חברי כנסת, יבגני סובה מ"ישראל ביתנו" (כאן) ותהלה פרידמן מ"כחול לבן" (כאן, שגם צייצה על כך כמה פעמים בטוויטר), נמאס לקבל תלונות מאזרחים ומגופים ציבוריים ופרטיים בדבר חסימות מספרים ב"קומה הכשרה", ע"י "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" (זה השם הנכון, שהענקתי ל"וועדת הרבנים לענייני תקשורת"), והם פנו במקביל ליו"ר הכנסת, חה"כ יריב לוין, בבקשה להעלות את הנושא לסדר יומה של הכנסת.

יו"ר הכנסת העביר זאת לטיפולו של יו"ר ועדת הכלכלה, חה"כ יעקב מרגי (מש"ס), שקבע דיון בנושא ביום ג' ה- 4.8.20 הקרוב:
ישיבה בכנסת חסימת קווים

אמנם, "הנבואה ניתנה לשוטים", אך אני יכול לנבא בוודאות גמורה, ששוב השר יועז הנדל, (בתמונה למעלה משמאל), "יעבוד בעיניים" על חברי הוועדה הזו.

למה אני כל כך בטוח בכך? משום שזה הניסיון המצטבר בטיפולו בנושא (כמפורט בנספח בתחתית הכתבה), וכך בדיוק עשה בדיון הקודם בוועדה, בנושא "פריסת סיבים לבתים", ביחד עם מנכ"לית המשרד.

ומה השר יועז הנדל "ימכור" הפעם לוועדת הכלכלה של הכנסת: "שהנושא של החסימות נמצא בדיונים במשרד התקשורת" (נכון. נושא זה נמצא כבר מעל ל-10 שנים בדיונים במשרד, דיונים, שלא מובילים לשום דבר טוב, אלא ליצירת עוד ועוד שקרים וספינים, לתופעה המאפיוזית הזו, בחסות ובגיבוי צמרת המשרד, כפי שאחשוף כאן בהמשך הכתבה).

קצת רקע על השר הזה (יועז הנדל) ניתן לקבל בכתבה הטריה: "זה שיוצא נגד האנרכיסטים הוא מפר החוק הגדול ביותר בממשלה: שר התקשורת!". כך, שלא צריך להיות מופתע מהתחזית שלי, שהוא עתיד "למרוח" את ועדת הכלכלה בדיון בנושא החסימות. 

משלל התלונות העצום, שהגיע אלי בשבועיים האחרונים, אציג רק את הנושאים המרכזיים, ש"טיפלתי" בהם מול משרד התקשורת בשבועיים הללו. את שמות המתלוננים כמובן לא אחשוף (אלא אם במקרה מי מהם יבקש זאת במיוחד, מה שלא קורה, כי הפחד מ"המאפיה" די גדול). כמובן שתגובות לא קיבלתי, לא מצמרת משרד התקשורת ולא מוועדת הרבנים, די ברור למה.

א. חסימת תחנת מוניות בבני ברק.

ביום 14.7.20 פניתי לשר התקשורת יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת ולוועדת הרבנים לענייני תקשורת בזו הלשון:
"הנדון: תלונה חמורה על התנהלות "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת".
1. מצ"ב תלונה של בעל עסק קטן הזועק לעזרה, כי העסקנים של הוועדה (שהשר מתעלם ממעשיה, שכוללים חסימת מספר טלפון לפניות הציבור של משרד התקשורת עצמו).
2. הרי השר קורא כל יום, יום יום, לטפל בבעיית המצוקה הכלכלית של הציבור, וכאן המצוקה הכלכלית שנוצרה נובעת רק מפעילות סד"ח של "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת".
3. מה בדעת השר לעשות, נוכח הכאוס הנמשך והבלתי נסלח הזה?"  

בהמשך לשאלה הקודמת, ולאור מידע חדש, שהגיע אלי בנושא, שלחתי ביום 15.7.20 את השאלה המשלימה הבאה, הפעם בתוספת פנייה גם לחברת פרטנר:
"שלום רב,
1. בהמשך לתלונה שיש כאן [למעלה] ובקובץ ה-PDF המצורף, מתברר שהחסימה מתבצעת, בין היתר, מפרטנר סלולר למספר 074 שהוא מספר של פרטנר מפ"א נייח.
2. גם על פי חוק התקשורת ותנאי הרישיון של פרטנר רט"ן (מצ"ב אחד הסעיפים מהרישיון של פרטנר סלולר), אין לחסום מספר של מפ"א והמספר 074 הוא של מפ"א (במקרה זה של פרטנר נייח).
3. מה התייחסותכם לטענה שיש כאן?"

תגובה טרם קיבלתי. (מכל הגורמים אליהם פניתי). לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

 ב. שקרים של צמרת משרד התקשורת, בעקבות חסימת המספר של המועצה האזורית חבל מודיעין.

ביום 17.7.20 שלחתי לשר התקשורת, יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת לרבות למנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, ולוועדת הרבנים לענייני תקשורת, פנייה דחופה ביותר בזו הלשון:
"הנדון: תלונה חמורה על דיווח שקרי של משרד התקשורת בשם השר, בעניין חסימת "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת".
שלום רב,
1. לאור תלונה, שהועברה אליכם (לשר ולמנכ"לית) בנושא חסימת המספר של מועצה אזורית חבל מודיעין, המשרד דיווח למתלונן שהמספר פתוח. מצ"ב תגובת המשרד מ-16.7.20.
2. אולם, זו הייתה תשובה שקרית לחלוטין (ולא פעם ראשונה, ממש לא, תשובות שקריות הפכו להיות שיטה קבועה בתחום הזה במשרד התקשורת), ועל פי הסרטון שיש בלינק כאן, אפשר לראות, שהמספר עדיין חסום כיום ללקוחות "הקומה הכשרה".
3. מה בדעת השר לעשות נוכח הכאוס הנמשך והבלתי נסלח הזה, שכולל גם תגובות שקריות של המשרד בשם השר?"

זמן קצר לאחר ששלחתי את שאלתי החריפה הזו, עדכנתי את השאלה בפניה חוזרת לכל המכותבים בזו הלשון:
"עדכון קטן וחשוב,
מספר דקות אחרי שוועדת הרבנים קיבלה את המכתב הזה ממני, הקו נפתח...
כמובן שזה לא מוריד מהאחריות של המשרד, למתן תשובה כוזבת למתלונן בפני המשרד." 

תגובה טרם קיבלתי. (מכל הגורמים אליהם פניתי). לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

ג. חשיפת ההסכמים חסרי כל בסיס חוקי של תחום "הקומה הכשרה" בכל חברות הסלולר:

ביום 19.7.20 שלחתי לשר התקשורת, יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת לרבות למנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, פנייה דחופה ביותר בזו הלשון:

"הנדון: המשך השאלות: תלונה חמורה על דיווח שקרי של משרד התקשורת בשם השר בעניין חסימה ע"י "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת".
שבוע טוב,
בהמשך לשאלות שיש כאן, יש כיום טיעון חדש של משרד התקשורת בתשובותיו לפונים, מדוע אנשים לא יכולים לנייד את עצמם מחברה לחברה ב"קומה הכשרה" (וזה קורה בפועל, למשל בהתייחס ל-019).
פעם במשרד התקשורת אמרו, ש'זה מה שהציבור רוצה'. היום הטיעון הוא, שהציבור "חתם" על כך שהוא לא יוכל לנייד ולכן זה בגלל החתימה של כל צרכן עם הסכם ההתקשרות שלו - עם החברה הסלולרית.
הטיעונים האלו לא נכונים מכמה סיבות:
1. בפועל, אף לא לקוח אחד חתם ולא חותם על הסכמה לאיסור מוחלט של ניוד, ואיסור הניוד המפורש לא מופיע במסמכים של כלל החברות (מצ"ב ההסכמים שיש בכל החברות).
2. חתימה על מסמך, שבו אדם מוותר על הזכות לנייד, חסרת כל משמעות חוקית, בדיוק כמו שעובד יחתום על כך שהוא מוותר על שכר המינימום וזכויות סוציאליות.
3. כל חברה שתחתים, למשל, לקוח לא חרדי על כך, שהוא מוותר על הזכות לניוד, משרד התקשורת יתערב מיד וייטען, שהחתימה חסרת משמעות, כי היא מרוקנת מתוכן את סעיף ניידות המספרים בחוק התקשורת.
ברור, ששום חתימה של איש לא יכולה לשנות את סעיף הניידות בחוק התקשורת.
רק הכנסת מוסמכת לשנות חוק קיים, או פירוש של החוק המשנה אותו לחלוטין, ע"י בית המשפט העליון - בהחלטה חלוטה (מה שאין כאן, במקרה של ניידות המספרים).
4. במסמך עליו אמורים לחתום הלקוחות (על הטפסים הישנים, שצורפו כאן בקובץ, מכל החברות), בחלק מופיע המילים 'ועדת רבנים' בחלק מופיע 'ועדת הרבנים', (יש הבדל בין "רבנים" ו"הרבנים"...)
אין בשום מסמך את המילים של שם העמותה 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' ("הרבנים" ולא "רבנים") ובוודאי שלא עם מספר העמותה.
5. גם הסעיף האוסר ניידות (שנמצא רק בחלק מההסכמים), לא אוסר על ניידות לכשרות אחרת, או מחוץ לוועדה הספציפית הזו, אלא שומר על מסלול כשרותי בעל 'מאפיינים דומים'.
6. פקידים במשרד התקשורת, ללא כל סמכות או בסיס חוקי, הרחיבו את זה לכך, שהכוונה דווקא להיות תחת עמותה ספציפית, זו השולטת שנים, בשיטות מאפזיות, בשוק הזה.
7. אודה להתייחסותך."

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

ד. לא רק משרד התקשורת מתעלם מהכאוס, גם רשם העמותות (רשם התאגידים) נוהג כך.

ביום 28.7.20 פניתי לשר התקשורת, יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת לרבות למנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין, בפנייה דחופה ביותר בזו הלשון:
"הנדון: המשך השאלות: תלונה חמורה על דיווח שקרי של משרד התקשורת בשם השר בעניין חסימת "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת".
שלום רב,
1. בהמשך לשאלות, שנשאלו כאן למטה, מצ"ב מכתב דחוף המדבר בעד עצמו ושנשלח גם לשר [במסמך יש רשימה ארוכה של חסימות טריות].
2. מה עמדת השר בנושא המתואר בכתבה, במיוחד כאשר בין הקווים, שנחסמו בתקופה האחרונה, יש קווי מידע רשמיים בעניין מגפת הקורונה,
כך, שמדובר בפגיעה בבריאות הציבור וחילול השם ממש, שיכול להוביל לאבדן חיי אדם ולנכויות לרבים.
זאת, בנוסף לפגיעה רבה בפרנסה של רבים, במיוחד בתקופת המצוקה הכלכלית בה עם ישראל נמצא ממש כעת.
3. ממתין להתייחסות."

לצפצף על עוד כמה חוקים באי מענה לשאלותיי - זה כבר דבר פעוט ערך, מול הצטברות העבירות, שיש סביב ההתנהלות הכוחנית הזו, בחסימת מאות עד אלפי מספרים כל שבוע, בניגוד לכל הכתוב בחוקי מדינת ישראל, תוך פגיעה בצרכני התקשורת בכמויות גדלות והולכות, כנגד רצונם, תוך פגיעה בבריאותם ובפרנסתם, בגיבוי וחיפוי של ראשי משרד התקשורת, שמאפשרים צפצוף על חוקי התקשורת, תקנות התקשורת והרישיונות של החברות.

כך זה מתנהל אצל יועז הנדל ולא מהבוקר. למעשה מיומו הראשון במשרד - כשר התקשורת. 

כנראה, השר יועז הנדל לא שמע על הפסוק: "לא תעמוד על דם רעך", שזו מצווה המופיעה בתורה (ספר ויקרא, פרק י"ט, פסוק ט"ז) וקיימת אף בספר החוקים של מדינת ישראל (חוק לא תעמוד על דם רעך, התשנ"ח–1998). מי שחוסם מספרי טלפון של מידע בתחום הקורונה ונותן לכך גיבוי וחיפוי, הוא בגדר "שופך דמים" של ממש.

יודגש, שקו המידע על הקורונה חסום מאז תחילת המגפה ועד רגע זה. לאור נתוני ההדבקה במגזר החרדי (למעלה מ-20% חיוביים בבדיקות, לעומת ממוצע של פחות מ-10% מהציבור החילוני), נראה, שהחסימות משפיעות (לרעה) ומאמצי ההסברה (כולל שכירת חברת יח"ץ ע"י ועדת הרבנים, ללא כל מכרז, כפי שנחשף בדה-מרקר), לא משפיעים בכלל.

עסקני ועדת הרבנים חסמו בגל הראשון של הקורונה את כל הקווים של משרד הבריאות והודעות השב"כ, שיבשו את ההסברה למגזר החרדי, ואי אפשר שלא לקשר את זה להתפרצות החריפה, שהייתה (ועודנה) קיימת במגזר החרדי, לפחות בכל הנוגע לאלה שאינם חשופים בכלל לכלי התקשורת הכלליים וכמובן לא לטלוויזיה ולאינטרנט, וכל הקשר החיצוני שלהם הוא "הטלפון הכשר" ומודעות רחוב. 

לסיכום
"בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (ספר שופטים, כ"א, כ"ה). 

השר יועז הנדל ממשיך ליישם כל מה שה-Deep State מכתיב לו. השר ממשיך להיות מובל - במקום להוביל.

כך גם המנכ"לית שלו. 


חוק, תקנות, נהלים, רישיונות, הנחיות היועמ"ש, ממשלה, טובת הציבור, כספי הציבור - זה לא מעניין את השר יועז הנדל - בכלל. 

לא פלא, שאני מפנה את הקוראים שוב לכתבה הנוקבת והחשובה ביותר, במיוחד אחרי החשיפה המצויה כאן למעלה: 
"מה יגרום לך להצטרף לקריאה לפטר ובדחיפות את שר התקשורת יועז הנדל?".

ושוב עוד מילה לשר התקשורת, יועז הנדל, לסיום מאמר זה:
"עובדות אינן חדלות להתקיים רק מפני שמתעלמים מהן" (אלדוס האקסלי). 

נספח
הכתבות על החסימות בתקופתו של שר התקשורת יועז הנדל: הכתבות האחרונות אודות החסימות בשלהי כהונת השר הקודם דוד אמסלם ובתקופת החפיפה עם השר החדש יועז הנדל:
INKED JEWISH FREE



 
 
Bookmark and Share