Telecom News - אקסלרטור Techstars בת"א פתח רישום לתכנית האקסלרטור ל-2021

אקסלרטור Techstars בת"א פתח רישום לתכנית האקסלרטור ל-2021

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקסלרטור Techstars בת"א פתח רישום לתכנית האקסלרטור ל-2021
אקסלרטור Techstars בת"א פתח רישום לתכנית האקסלרטור ל-2021
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.20, 15:05הילה אוביל ברנר קרדיט צילום יחצ יורם רשף

לאחר הליך סינון יבחרו 10 סטארטאפים. מנהלת התוכנית בארץ היא היזמית הילה אוביל ברנר, שהקימה, בין היתר, את הארגון החברתי-התנדבותי, "יזמיות", שתומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק. עדכון 4.4.21 לגבי 10 הסטארטאפים שנבחרו לתכנית בתחתית הכתבה.
 
רשת האקסלקטורים העולמית, Techstars, שלה כ-50 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים, מזמינה סטארטאפים מרחבי העולם, להירשם לתוכנית הגלובלית ולהיכלל ברשימת 10 הסטארטאפים שישתתפו באקסלרטור של הרשת העולמית בישראל.

הסטארטאפים הנבחרים יקבלו הדרכה ממנטורים מקצועיים בעלי שם עולמי, יכירו אנשי מקצוע רבים ויחשפו ליצירת קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם. 

ההרשמה לתוכנית נפתחה ב- 14.9.20 ותהיה פתוחה להגשת מועמדויות עד 20.12.20. תוכנית האקסלרטור תחל ב-4.4.21 ואירוע הדמו דיי יתקיים ב-1.7.21.

התכנית תימשך 13 שבועות ובה כל אחד מ-10הסטארטאפים יקבל השקעה של עד 120 אלף דולרים. בנוסף, הם ייהנו ממנטורינג מעשי בשטח, גישה לרשת העולמית של טקסטארס, לקשרים עם גורמים עסקיים בחו”ל ולחברות בינלאומיות.

מנהלת התכנית בישראל היא היזמית הילה אוביל ברנר, (בתמונה למעלה), שהקימה 3 חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה, את הארגון החברתי-התנדבותי, "יזמיות", שתומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, וכן ניהלה בעבר את התוכנית המשותפת של ברקליס ו-Techstars בארץ.

Techstars פועלת בישראל כבר 4 שנים, ומשתפת פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ-50 מאיצים במדינות שונות. כיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-30 מיליארד דולרים.

הילה אוביל ברנר: "אני נרגשת לקראת פתיחת ההרשמה למחזור השני של האקסלרטור. גם במחזור זה אנו מצפים להיחשף למגוון רב של סטארטאפים בעלי פוטנציאל ממשי להיות חברות מובילות בתעשייה. זוהי הזדמנות מופלאה ל- 10 ההסטארטאפים, שיבחרו בקפידה. 13 השבועות של התכנית יהיו מאתגרים, חווייתיים, מקצועיים ובעיקר יהוו מקפיצה אדירה בתחום לסטארטאפים המשתתפים".

פרטים נוספים על האקסלרטור והגשת מועמדות - כאן.

קרדיט צילום תמונה עליונה: יורם רשף

עדכון 4.4.21, 16:00: רשימת הסטארטאפים שבחרו להשתתף באקסלרטור:

Heex Technologies - צרפת, מייסדים ברונו מנדס דה סילבה CEO ואטיאן בוטאן CTO.

Heex יצר כלי תוכנה לשיתוף פעולה מבוסס ענן המתמקד בניהול נתונים חכם במכוניות אוטונומיות. היקס מציעה תכנה מבוססת ענן המאפשרת לצוותי הפיתוח בתעשיית הרכב האוטונומי לפתור בעיות החשובות באמצעות התקדמות בניהול נתונים חכם. הפתרון כולל אינטגרציה חלקה וכלי שיתוף פעולה מותאם אישית המאפשרים לנתונים לנוע ישירות מהקצה לענן. הפתרון מקל על עבודת צוותי הפיתוח הודות ליכולת לעבוד עם מערכי נתונים קטנים ואיכותיים יותר.

KEESE - ישראל, מייסדים דניאל רובין CEO עמרי ביתן CTO

 KEESE היא פלטפורמה לניהול פיננסי המיועדת לאנשים עם מספר חשבונות בנק במדינה אחת או יותר. קיס מספקת כלים לארגון והתנהלות פיננסית לאנשים החיים מחוץ לארץ מולדתם ומקורות הכנסותיהם והוצאותיהם נמצאים במדינות שונות בעולם.

Snapland - ישראל, מייסדים אור נאור CEO ואלעזר נעמן CTO

Snapland הוא מנוע חיפוש מבוסס בינה מלאכותית המספק לאנשי נדל"ן פלטפורמה לאיתור ולהערכת פרויקטים פוטנציאלים, תוך ניתוח ושימוש באלפי נקודות מידע. מנוע החיפוש מותאם אישית למקצוענים מתחום הנדל"ן ומאפשר לאתר פרויקטים פוטנציאליים באמצעות נתונים, שעברו ניתוח ואנליטיקה פורדיקטיבית.

IndieFlow -ישראל, מייסדים עומר מץ CEO ואלעד פנקובסקי CGO.

IndieFlow זו פלטפורמה ריכוזית של "הכל באחד" לניהול זרמי עבודה בתעשיית המוזיקה וייעול לבני הבניין העיקריות בקריירה של האמן. היא משלבת ניהול פרויקטים עם ניהול מוזיקלי ומחנכת את המשתמשים באמצעות: יצירה: היכולת לנהל פרויקטים יצירתיים עם חברי הצוות. פרסום: היכולת להפיץ רצועות מוזיקה לפלטפורמות הסטרימינג ופרסומן הנכון. אחרי הפרסום: עריכת קמפיין, "gig booking", מעקב אחר נתונים, ועוד. כלי ניהול יומיומיים: הנפקת חשבוניות, קביעת פגישות וניהול קובצי מדיה.

It's July - ישראל, מייסדות תמר ליברמן CEO, טל פרוביזור נרקיס CMO, תמש פלודי CTO, לי ויינפלד COO ותמר גוז'נסקי CDO.

It's July זו פלטפורמת טרוול חדשנית למשפחות. זו מערכת המשלבת מנוע חיפוש מתוחכם מבוסס קהילה וידע מקומי המפגיש בין משתמשים לתוכן איכותי של קהילת מומחים כדי ליצור פתרון מקיף ופרסונלי לתכנון טיול משפחתי. הפתרון כולל: קהילת משפחות בינלאומית המתחברת, משתפת ומשנה את האופן שבו משפחות מטיילות בעולם.

Immagnify - ישראל, מייסדים אורי שטיינפלד CEO ויוסי כהן COO

Immagnify זה מנוע חיפוש מונע AI לעולמות ה-B2B. פלטפורמת SaaS המאפשרת לצוותי מכירות ושיווק לאתר לקוחות פוטנציאלים מעולמות ה-B2B ע"י ביצוע חיתוכים מורכבים בצורה פשוטה על מידע ציבורי ברשת. אימגניפיי משלב Intent Data, ניתוח קהלים, טכנוגרפיקה ואיתור פרטי קשר כדי לספק ללקוחות את המידע הרלוונטי ביותר והעדכני ביותר הקיים ברשת.

Maketuto -ישראל, מייסדים אוהד רונן CEO, תום ברכל CTO וטל קדמי CSO

Maketutu מאפשר לקהילה לתקשר את המוצר שלך. tuto הוא כלי המאפשר לכל חברה ליצור רשת למידה חברתית על גבי מוצרים מבוססי WEB המספקת למשתמשים שלה את היכולת ליצור בצורה קלה ומהירה סרטוני הדרכה (טוטוריאלס) אינטראקטיביים הניתנים לשיתוף הבנויים צעד אחר צעד ומלמדים את הלקוחות כיצד להשתמש נכון במוצר.

Gorilla Link - ישראל, מייסדים נדב נחשון CEO רון נחשון CTO.

Gorilla Link - קישוריות לוויין להתקני IoT. גורילה לינק מציע להתקני האינטרנט של הדברים (IoT) פלטפורמת גישה לקישוריות לוויין באמצעות ערכת פיתוח IoT המאפשרת למשלבי ומפתחי מערכות להטמיע פתרון רובסטי בהתאם לצורכי ה-IoT הקריטיים של הלקוח.

3Chron - ישראל, מייסדים זאב אייברמס CEO, וניסים בז'ה  VP R&D

3Chrom - טכנולוגיה המאפשרת לבני אדם לנהל שיחות וידאו בתלת מימד. הוספת מימד שלישי ושילוב הולוגרמות אמיתיות של המשתתפים אל שיחת וידאו תספק מודעות מרחבית ותייצר חווית שיחה טבעית, שתנטרל את הגורמים ל"עייפות הזום".

Radd - ישראל, מייסדות סיון ברעם Co-Founder & CEO, נטלי סטאוב  Co-Founder & CMO

Radd זו פלטפורמת eCommerce מבוססת AI למינוף כוחם של משפיענים ולקוחות הקצה באמצעות LIVE סטוריז. טכנולוגיית eCommerce מבוססת AI המאפשרת למותגים המקוונים למנף את כוחם של המשפיענים והלקוחות ע"י הפיכתם לשגרירי המותג באמצעות סטוריז המשודרים LIVE - הישר על גבי החנות המקוונת, המתגמלים אותם אוטומטית בעבור כל רכישה. הסטוריז האינטראקטיביים המוצגים על גבי החנויות המקוונות מותאמים באופן פרסונלי לכל לקוח ולקוח, ומהווים את מועדון הלקוחות של העתיד.




 
 
Bookmark and Share