Telecom News - זום תספק פלטפורמה חינמית OnZoom לקיום אירועים/מפגשים עד 1,000 איש

זום תספק פלטפורמה חינמית OnZoom לקיום אירועים/מפגשים עד 1,000 איש

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> זום תספק פלטפורמה חינמית OnZoom לקיום אירועים/מפגשים עד 1,000 איש
זום תספק פלטפורמה חינמית OnZoom לקיום אירועים/מפגשים עד 1,000 איש 
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.20, 18:00ZOOM
 
בזירה חדשה ליצירה ולאירוח של אירועי אונליין, משתמשים יוכלו ליצור ולארח אירועי אונליין המוניים מכל סוג בחינם, או בתשלום וגם למטרות גיוס כספים. ויש גם 'אפסטור׳ של יישומים להפעלה מתוך זום לייעול העבודה מרחוק, SDK הניתן להתאמה אישית, והצפנה מקצה לקצה - E2EE.
 
זום הכריזה במסגרת אירוע הלקוחות השנתי של החברה - Zoomtopia 2020, על שורה של חידושים וטכנולוגיות בתחום תקשורת הווידאו. הכנס הווירטואלי נפתח ע"י אריק יואן, מייסד ומנכ״ל החברה, שפרש בפני עשרות אלפי המשתתפים את חזונו לעתיד החברה וע"י עודד גל, מנהל המוצר הראשי, שהציג את החידושים.
 
בין החידושים שהוכרזו:
 
OnZoom
בימי קורונה וסגר מצאו עצמם יזמים, בעלי עסקים וארגונים, בסיטואציה חדשה לחלוטין בה אי אפשר להיות במגע אישי וישיר עם לקוחות, וצריך היה להמשיך ולספק את השירותים השוטפים. הפתרון, שנמצא בדמותה של פלטפורמת זום, סייע לרבים בביצוע המשימות השוטפות.
 
כעת, זום חשפה את ה-OnZoom, פלטפורמה חדשה לאירועי אונליין, זירת מפגש ותמיכה הדדית. מדובר, למעשה, ב׳שלוחה׳ והרחבה של פלטפורמת זום, שתאפשר למשתמשים ליצור, לארח ולהנות מהכנסות ממגוון אירועים, שהם יצרו, דוגמת כנסים, ועידות, סדנאות, שיעורי ספורט ומוסיקה, קונצרטים, ייעוץ עסקי, הצגות ועוד מגוון רחב של מפגשים המועברים בשיחות וידאו.  
 
הפלטפורמה החדשה תסייע לעסקים, לארגונים וליזמים לתזמן ולארח מפגשים חד פעמיים או סדרות מפגשים המיועדים לעד 100 משתתפים ועד 1,000 (בהתאם לרישוי), למכור כרטיסים למפגשים, לקדם אירועים ציבוריים שיצרו באמצעות דוא"ל וסושיאל ולהגיע למגוון קהלים חדשים ללא תלות במיקום הגיאוגרפי שלהם.
 
בתוך הזירה עצמה משתמשי הקצה יוכלו לחפש אירועים המתאימים במיוחד עבורם ולרכוש כרטיסים בצורה מאובטחת ולשלם בפייפאל או באשראי, לרכוש תלושי מתנות לחברים ומשפחה ולתרום למגוון גופים ועמותות וכמובן להצטרף לכל אירוע המתאים להם, להמליץ עליו לאחרים ולדרג אותו. הזירה תפתח קודם כל לשוק האמריקאי ולקראת 2021 - גלובלית.
 
סרטון - כאן.

Zapps   -'אפסטור׳ של יישומים להפעלה מתוך זום לייעול העבודה מרחוק:
Zapps הן אפליקציות, שתקלנה על אנשים, שעובדים מרחוק, לנהל את עבודתם, לפני, במהלך ואחרי פגישת הזום שלהם. זום למעשה שילבה את האפליקציות, שפותחו ע"י חברות צד שלישי, במערכת הזומית ומאפשרת שימוש בהן בזמן אמת. כ-35 שותפים הצטרפו ליוזמה כבר מהשלב הראשון לפעילות. כלומר, מדובר במקבץ של יישומים, שניתן לעשות בהם שימוש בתוך ועל פלטפורמת זום. אין צורך לרוץ ולחפשם על המכתבה, או באתרים אחרים, שכן מעתה הם משולבים בממשק של זום, כשניתן להרשות למשתתפים אחרים במפגשים ליהנות ולהשתמש בהם. במקביל, הוכנסו גם שותפים בתחומי הלמידה מרחוק, לטובת חיזוק הלמידה הווירטואלית והתמיכה במשתמשים מתחומי החינוך והלמידה.ZAPPS

יתרונות השימוש ב-Zapps: נגישות וקלות שימוש. כל היישומים מסייעים לתגבור התפוקה ויעילות העבודה נמצאים מעתה בהישג יד ומאפשרים זרימת מידע חופשית בין כל משתתפי מפגשי הזום. מעין ״אפסטור״ הממוקם בדיוק היכן שצריך אותו - בתוך שיחת הזום. כך, ניתן לגשת למגוון יישומים במקביל ולחלוק מסמכים. כך לדוגמה, ניתן להשתמש ב-Dropbox Zapp לחלוק מסמך, לבצע סקר חי באמצעות Slido Zapp או להעלות את Asana Zapp לעדכונים סטטוס בפרויקט קבוצתי.
 
SDK הניתן להתאמה אישית
זום מוסיפה שיפורים חדשים ל-SDK שלו, ומאפשרת למפתחים ולחברות להעשיר יישומים מבוססי וידאו בהתאמה אישית עם הפלטפורמה של זום, שזמינה כיום באנדרואיד, iOS וברשת. מפתחים יכולים לנצל את ממשק המשתמש ואת בקרת ההפעלה הניתנים להתאמה אישית, נתון המקל עליהם לשלב וידאו באיכות גבוהה, אודיו וצ'ט מיידי באיכות גבוהה ליישומים שלהם.

הצפנה מקצה לקצה - E2EE
תכונה אופציונלית זו תהיה זמינה למשתמשי זום חינמיים ומשלמים בגרסת ״technical preview״ לקראת סוף אוקטובר (הזדמנות לבחינה ראשונית של התוכנה ובדיקת התאמה לצרכי המשתמשים). ניתן יהיה להפעיל אותה ברמת החשבון, הקבוצה או המשתמש הבודד, ובהתאם לאופן בו מנהל החשבון מגדיר את התכונה, ניתן להפעיל ולכבות אותה על בסיס כל פגישה ופגישה. ה-E2EE של זום מבטיחה, שתקשורת בין משתתפי פגישות הווידאו של זום מוצפנת באמצעות מפתחות הצפנה המאוחסנים רק במכשירים של אותם משתתפים. עםE2EE  של זום, לאף צד שלישי, כולל זום, לא תהיה גישה למפתחות הפרטיים של הפגישה. עדכון 27.10.20, 11:31ההצפנה מקצה לקצה -E2EE  - זמינה כעת לכל משתמשי זום ברחבי העולם - חינמיים ומשלמים לניהול פגישות של עד 200 משתתפים. התכונה זמינה בגרסת ״technical preview״, כשהחברה תיזום קבלת פידבק מהמשתמשים כדי לבדוק את ביצועיה בתנאי ׳שטח׳.

הצפנת ה- E2EE של זום מבטיחה כי התקשורת בין משתתפי פגישות הווידאו של זום, מוצפנת באמצעות מפתחות הצפנה המאוחסנים רק במכשירים של אותם משתתפים. עם E2EE  של זום, לאף צד שלישי - כולל זום – לא תהיה גישה למפתחות הפרטיים של הפגישה.

 
שיפורי פלטפורמת תקשורת מאוחדת
זום פיתחה פונקציות חדשות לפלטפורמת התקשורת המאוחדת המרכזית שלה. לדוגמה:
 
שילוב סצנות: מאפשר למארח לקבוע נושא רקע מותאם אישית לפגישות שלו, או ליצור רקעים בהם מוטבעים קטעי וידאו של המשתתפים בשיחה, שכולם יכולים לשתף.
 
זום לבית: תמיכה ב-DTEN ME, Portal של פייסבוק ו-Zoom Rooms כבר זמינים ועד סוף השנה תהיה תמיכה גם ב- Echo Show של אמזון, DTEN onTV, מכשירים חכמים התומכים ב-Google Assistant כולל Nest Hub Max ו-Yealink A20. הצעות חומרה נוספות של HP, Lenovo ו-Neat תגענה ב-2021.
 
שיתוף פעולה ללא מגע: אפשרויות שילוב פקודות קוליות משופרות להפעלת שיחת זום וחיבור פשוט של מכשירים אישיים לשליטה בחוויות המפגש של חדרי הזום.
 
לוח מחיק משופר: חבילת שיפורים בנושא מחיקים תאפשר שיתוף פעולה מתמשך בין מכשירים ניידים, שולחניים וחדרים.
 
גלריה חכמה: שילוב בינה מלאכותית בגלריית זום מציגה את המשתתפים בחדר כפרטים בתצוגת גלריה כדי לאפשר תקשורת פנים אל פנים יעילה יותר בין משתתפים.
 
E911: אפשרות לצוותי אבטחה, או מוקדניות, ליידע עובדים המשתמשים בשיחת זום על מקרי חירום ולהדריכם כיצד להתנהג.
 
חדרי המתנה: מארחים יכולים לבחור להכניס אורח לאחר שראו אותם – בווידאו - בחדר ההמתנה.

ONZOOM
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share