Telecom News - הוט (והוט-נט) החלה לספק חיבורי IPv6 ללקוחותיה, שלא ייעשו עם זה מאומה!

הוט (והוט-נט) החלה לספק חיבורי IPv6 ללקוחותיה, שלא ייעשו עם זה מאומה!

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> הוט (והוט-נט) החלה לספק חיבורי IPv6 ללקוחותיה, שלא ייעשו עם זה מאומה!
חברת הוט הודיעה לכל לקוחותיה, שהיא שדרגה אותם ל-IPv6 בגלל הוראות משרד התקשורת, שהטיל על חברות התקשורת, שמספקות שירות אינטרנט, הוצאה מיותרת לחלוטין של שדרוג הרשת ל-IPv6. זאת, כשאין בכך שום תועלת ושום שימוש לא היום, לא מחר ולא בשנים הקרובות, לשום לקוח פרטי ברשת הוט, או בכל רשת אחרת.
מאת: אבי וייס, 15.10.20 08:35IPV6

כל דרישותינו ודרישת אנשי מקצוע (כמפורט למשל כאן), שמשרד התקשורת ידחה עד הודעה חדשה את החובה לחברות התקשורת לשדרג את מערכות האינטרנט שלהן ל-IPv6, מה שמעמיס עליהן הוצאה ענקית ומיותרת, נפלו על "אזניים ערלות".

לכן, אמש שלחה הוט את ההודעה הבאה לכל לקוחותיה והוט-נט העלתה הודעה אצלה באתר (כאן):
הודעת הוט

ללקוחות הפרטיים אין מה לעשות עם זה, לא היום, לא מחר ולא בשנה הבאה. שדרוג זה גם לא מביא שום תועלת לאיש בשוק הפרטי, בגלישה של הלקוחות ברשת האינטרנט הקווי ו\או הסלולרי. כלום מכלום. נאדה. Zero. 

פשוט בזבוז כספי ציבור (שישלם על זה בהעלאת תעריפים של שירותי האינטרנט, העלאה שכבר החלה), בעקבות רגולציה לא הגיונית, במיוחד לנוכח המצב הכלכלי הקיים בישראל, עקב מגפת הקורונה. 

שורה תחתונה:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליו, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה. זאת, מפרי ההגיגים והספינים של בעלי תפקידים, שאין להם צל של מושג בעולם התקשורת, שאין להם שום בעיה להמשיך ולהרוס את שוק התקשורת הישראלי, שממילא נמצא בתחתית הדירוג העולמי - בכל המדדים.
 
כמובן, שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).
 



 
 
Bookmark and Share