Telecom News - אינטל איגנייט פרסמה את 10 הסטארטאפים שנבחרו למחזור השלישי בת"א

אינטל איגנייט פרסמה את 10 הסטארטאפים שנבחרו למחזור השלישי בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אינטל איגנייט פרסמה את 10 הסטארטאפים שנבחרו למחזור השלישי בת"א
אינטל איגנייט פרסמה את 10 הסטארטאפים שנבחרו למחזור השלישי בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 20.10.20, 16:00רני נחמיאס יחצ אינטל איגנייט
 
10 הסטארטאפים נבחרו מתוך 230 שהגישו מועמדות. כ"כ, הודיעה Intel Ignite, תכנית הצמיחה של אינטל לסטארטאפים, על מינויו של רני נחמיאס למנכ"ל אינטל איגנייט תל-אביב. 
 
אינטל איגנייט, תכנית הצמיחה של אינטל לסטארטאפים של 12 שבועות, הודיעה היום על מינויו של רני נחמיאס, (בתמונה משמאל), למנכ"ל התכנית בתל-אביב. צחי וייספלד, שהוביל עד היום את איגנייט בתל אביב, ישמש מעתה כמנכ"ל ומנהל הפעילות הגלובלית של אינטל איגנייט בהמשך להתרחבות התוכנית למינכן שבגרמניה ולאוסטין, טקסס בארה"ב. איגנייט הודיעה גם על 10 החברות שנבחרו להשתתף בסבב השלישי של התוכנית בתל אביב.

נוסף על תפקידו כמנטור למשתתפי איגנייט ב-2 הסבבים הראשונים של התוכנית, רני מביא עמו 20 שנות ניסיון ביזמות. הוא ייסד את סטארטאפ אבטחת המידע Alcide ב-2016, שם הוא כיהן כמנכ"ל, והקים את פעילות הצלחת הלקוחות הגלובלית ב- Dynamic Yield (שנרכשה ע"י McDonald's). קודם לכן, הוא היה בצוות ההנהלה של LivePerson ו-Amdocs.

רני נחמיאס: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות אינטל איגנייט בזמן כה מיוחד. מדובר בתוכנית, שתוכננה בקפידה כדי לתת לכל חברה את הכלים הנדרשים לה כדי לצמוח משמעותית. בחרנו מקבץ מעולה של חברות לסבב הבא ואני כבר נרגש להתחיל לעבוד עם כל אחת מהן".

10 הסטארטאפים, שנבחרו להשתתף בסבב השלישי של אינטל איגנייט, שיחל ב-2.11.20, כפי שדיווחנו על התכנית - כאן, נבחרו מבין למעלה מ-230 סטארטאפים, שהגישו את מועמדותם - הכי הרבה סטארטאפים שהגישו מועמדות עד היום. 150 מהסטארטאפים לא צלחו את הסינון, שנערך דרך Zoom, שצמצם את מספר המועמדים ל-75.

18 סטארטאפים הגיעו לשלב הסופי של ראיונות, שנערכו מול 60 שופטים: 30 קרנות הון סיכון ו-30 בכירים מאינטל.

התוכנית כולה תהיה וירטואלית ותחל בציוות כל סטארטאפ עם מנטור מהתעשייה. התוכנית תכלול גם סדנאות דרכי הגעה לשוק, מכירות וממשל, מפגשים עם מומחים ועם הצוות של אינטל איגנייט, מפגשי עדכון, היכרות עם קרנות הון סיכון מובילות וסדנאות מיינדפולנס, שתעזורנה להם להתמודד עם הלחצים הרבים העומדים מולם.

הסטארטאפים בסבב השלישי, שגייסו כל אחד ממוצע של כ-5 מיליון דולרים, הם:
  • Armo - פיתח פלטפורמה המשתמשת ב-DevOps כדי להטמיע סביבות מאובטחות באופן אוטומטי, ליצור אבטחת מידע ללא חיכוך וגישור על הפער בין DevOps לאבטחת מידע.
  • Bria  - מסירה את המכשול האחרון העומד בפני יצירתיות ומייצרת את המידע החזותי הסינתטי של העולם.
  • Komodor הוא פלטפורמת פתרון בעיות עבור DevOps ו- SRE, שתוכננה להחזיר שליטה על המערכות המודרניות המבוזרות ולספק פלטפורמה אחידה לצוותי ה-DevOps כדי לנהל מקרים החל מזיהוי ועד לפתרון.
  • Konnecto מאפשר לחברות לחשוף ולשבש את דרכי הצרכנים של מתחריהם בעזרת שימוש במדע נתונים ייחודי על טביעת כף הרגל הדיגיטלית של הצרכנים.
  • Lightsolver בונה פותר בעיות אופטי בהשראת קוואנטום כדי למצוא פתרונות אופטימליים לרוב בעיות המחשוב המסובכות בזמן קצר יותר.
  • Lynx מאפשר לארגוני בריאות לשתף מידע רגיש באופן פרטי ומאובטח.
  • Oolo - מספק את הפתרון הראשון בעולם לזיהוי בעיות על בסיס בינה מלאכותית, במיוחד עבור חברות מדיה דיגיטלית.
  • Orca AI מפתח כלי ניווט חכמים לתעשיית הספנות, שמונעים התנגשויות ומצילים חיים.
  • Solvo - מסייע למפתחים, מהנדסי DevOps ו-DevSecOps לאבטח את יישומי הענן שלהם ולמנוע פריצות כתוצאה מהגדרה שגויה.
  • Valerann - מציג נקודת מבט שונה לתעשיית ה-IT והופך תשתיות דרכים קיימות למקור מקיף של מידע וקישוריות.
 



 
 
Bookmark and Share