Telecom News - צ'טבוט באפליקציית טלגרם שימש ליצירת 100,000 תמונות נשים Fake-Nude

צ'טבוט באפליקציית טלגרם שימש ליצירת 100,000 תמונות נשים Fake-Nude

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> צ'טבוט באפליקציית טלגרם שימש ליצירת 100,000 תמונות נשים Fake-Nude
צ'ט בוט באפליקציית טלגרם שימש ליצירת עשרות אלפי תמונות Fake-Nude של נשים
מאת: מערכת Telecom News, 21.10.20, 14:27NUDE FREE

באמצעות הבוט נוצרו תמונות מזויפות ועירומות של יותר מ-100,000 נשים, חלקן  בגיל 18 ומטה. החשש: שימוש בתמונות ככלי להטרדה וסחיטה של הנשים.

באמצעות בינה מלאכותית, שירות חינמי אפשר להפוך יותר מ-100,000 תמונות נשים לתמונות עירום, ללא ידיעתן וללא הסכמתן. החשש המשמעותי: שימוש בתמונות ככלי להטרדה וסחיטה של הנשים.
 
השירות האוטומטי מאפשר להשתמש בתמונה רגילה של אישה, ולאחר תהליך עיבוד קצר ואוטומטי, לקבל תמונת עירום מזויפת שלה. קיימים מאגרי מידע עצומים של תצלומי עירום אמיתיים, אשר מהם ניתן באמצעות טכנולוגיית הבינה המלאכותית לייצר בקלות תמונות מזויפות הנראות אמיתיות לחלוטין.

הפנים של הנשים בצילומים החדשים נותרו כמובן גלויות, ולתמונות המזויפות לא צורפה תווית כדי לסמן אותן כמזויפות.

Sensity, סטארטאפ בתחום הסייבר מאמסטרדם מצא, שהשירות ניתן באמצעות אפליקציית המסרים טלגרם ע"י צ'ט-בוט אוטומטי, שהפך את מלאכת הזיוף לקלה, ממש כמו לשלוח תמונה מהסמארטפון.

אם בחודש יוני בשנה שעברה, השימוש בטכנולוגיה הזו היה בעיקר לטובת "הפשטה" של תמונות סלבס, כעת ניתן לראות, שגם הציבור הרחב נמצא תחת השפעת הטכנולוגיה ופגיעה אפשרית.

בנוסף, קיים מאגר תמונות, שמתעדכן באופן יומי עם הזיופים החדשים, ויש לו מעל 25,000 חשבונות, שנרשמו לקבלת עדכונים.

חברת אבטחת המידע ESET ישראל : "בכל מקרה של זיוף תמונה או השתלה של פנים של סלב על גבי תמונה אחרת נעשה שימוש בטכנולוגיות של למידת מכונה ורשתות עצביות ממוחשבות. כדי לבצע את הזיוף בצורה משכנעת יש להשתמש בכמה שיותר מידע כדי ללמד את המכונה כיצד לזייף את התמונה בצורה שתתאים לזווית ולתאורה בצילום.

טכנולוגיית  Fake Nudeעושה שימוש במאגרים עצומים של תמונות עירום של נשים שונות, דבר המאפשר גמישות יחסית. ככל הנראה, תמונות עירום מזויפות של נשים 'מן השורה' יהיה קשה ברב המקרים לאמת, ולכן צפוי, שהתוצאה תהיה מספיק טובה.
מדובר בפוטנציאל פגיעה בעייתי ביותר. אנח כבר מכירים מקרים בהם דלפו תמונות עירום של סלבריטאים ונגרם להם נזק אישי ותדמיתי רב. ככל הנראה, אנשים 'מן השורה' עלולים לחוות בצורה קשה ניסיונות של עבריינים לסחוט ולאיים עליהם כדי שלא לפרסם תמונות מביכות".
 
 
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share