Telecom News - 5 סטארטאפים סיימו מחזור ראשון של תוכנית ה-POC’s של Quantum Hub

5 סטארטאפים סיימו מחזור ראשון של תוכנית ה-POC’s של Quantum Hub

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 5 סטארטאפים סיימו מחזור ראשון של תוכנית ה-POC’s של Quantum Hub
5 סטארטאפים סיימו מחזור ראשון של תוכנית ה-POC’s של Quantum Hub
מאת: מערכת Telecom News, 8.12.20, 13:10STARTUP FREE

הם השיקו 9 שיתופי פעולה טכנולוגיים עם חברות הקבוצה והשותפות. 5 המיזמים, שהתקבלו לתוכנית, נבחרו מתוך למעלה מ-100 סטארטאפים, שהגישו מועמדות. פירוט הפיתוחים ושיתופי הפעולה. נפתח רישום למחזור השני לסטארטאפים בתחומים של ייצור ותעשייה 4.0, הובלה ואוטומוטיב, לוגיסטיקה, אנרגיה וטיפול באוויר.

אגירת אנרגיה מהלחות שבאוויר, נהיגה סמי-אוטונומית, IoT למפעלים וראייה ממוחשבת לשדות תעופה - אלה רק חלק מהתחומים בהם עוסקים הסטארטאפים, שסיימו אתמול את המחזור הראשון של Quantum SPARK, תוכנית ה-POC’s של Quantum Hub - מרכז החדשנות בהרצליה, שהקימה בחודש יוני השנה קבוצת תעבורה-לבנת, בשיתוף קבוצת תדיראן, Hyundai (קוריאה), וקבוצת VDL (הולנד). מטרת התוכנית היא לבנות POC’s (תהליכי הוכחת יכולת, Proof of Concept) בין הסטארטאפים, שלוקחים חלק בתוכנית, לבין השותפים המסחריים המשתתפים בתוכנית, שממקדת על מוביליטי, אוטומוטיב, לוגיסטיקה, ייצור ותעשיה 4.0 ואנרגיה.

5 המיזמים, שהתקבלו לתוכנית, נבחרו מתוך למעלה מ-100 סטארטאפים, שהגישו מועמדות. במסגרת התוכנית, הסטרטאפים הנבחרים לוו במשך 12 שבועות ע"י 40 מומחים ומנטורים ממגוון חברות בתעשייה, החל ממנכ"לים וסמנכ"לים של חברות תעשייתיות ועד ליזמים מוכחים ומוכרים בתעשייה.

9 שיתופי פעולה טכנולוגיים מבטיחים עם חברות הקבוצה והשותפות נבנו במסגרת התוכנית ובימים אלה נמצאים בשלבים שונים של הטמעה.

 AutoTrust - סטארטאפ המפתח פתרון לניצול מיטבי של מערכות בטיחות ונהיגה חצי-אוטונומית, תוך התחשבות מלאה בתנאי הדרך ובהתאם להרגלי הנהיגה של הנהג. יונדאי מוביס בוחנת פיילוט להטמעת המערכת לצורך ניתוח והגדלת השימוש במערכות ADAS ברכבים של הקונצרן.

ThermoTerra - סטארטאפ העושה שימוש באנרגיה ירוקה, שנוצרת כתוצאה משינויי לחות באוויר, לטובת חימום וקירור של מבנים ושטחים. תדיראן תשלב את הטכנולוגיה כאחד מהפתרונות לייעול וחסכון באנרגיה בתוך מערכות המיזוג של תדיראן.

IntellAct - פלטפורמת SaaS המבוססת על ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה לניהול ואופטימיזציה של תהליכי הכנת מטוסים לטיסה (Turnaround). חברת לאופר (מקבוצת ממן) תטמיע את טכנולוגיית ה-AI שלו במערך הלוגיסטי של לאופר בנתב"ג כדי להפחית אירועי בטיחות ולהעלות את היעילות התפעולית. 

Safemode – פועל מול מספר חברות בקבוצת תעבורה, מתחומי ההובלה, הלוגיסטיקה והתחבורה הציבורית, בראשן חברת אגד-תעבורה, בה מבוצע פיילוט להטמעת האפליקציה בקרב הנהגים, וזאת, כדי לשפר את ביצועי הנהג בכל הנוגע לניהול הנסיעה בהתאם לכללי משרד התחבורה, הפחתת אירועי בטיחות, וחיסכון בדלק.

Siraj Technologies - מפתח פתרון IoT לעולם הייצור המאפשר חיבור של כלל מוצרי הקצה לענן וכן ניתוח והצגה של הנתונים על גבי כל ממשק. תדיראן תשתמש בטכנולוגיה שלו כדי לחבר את המכונות במפעלים לענן, לנתח את יעילות המכונות, להתריע על ירידה בתפקוד ועל תקלות בזמן אמת וכן כדי לייעל את עבודות התחזוקה.

יעל קוכמן, GM Programs ב-Quantum Hub: "לכל אחד משיתופי הפעולה, שנוצר במהלך התוכנית, יש פוטנציאל לייצר אימפקט משמעותי על התעשייה וערך רב עבור החברות המשתתפות. אנו בטוחים ביכולת שלנו ושל שותפינו לתת לסטארטאפים שסיימו ערך משמעותי ולייצר שותפויות אסטרטגיות בינם ובין שותפינו. כל יזם היה רוצה לעבוד  3 חודשים בצמוד למנטורים ולמנכ"לים מובילים מהתעשייה שהוא מכוון אליה כדי לבנות POC אצל לקוח מטרה, וזה ערך משמעותי, שאנו מספקים ליזמים".

המחזור השני יפתח באפריל 2021 ויכלול בין 7-8 סטארטאפים מהתחומים הבאים: ייצור ותעשייה 4.0, הובלה ואוטומוטיב, לוגיסטיקה, אנרגיה וטיפול באוויר. הסטארטאפים שייבחרו יוצמדו לצ'מפיון בכיר מחברה מובילה בשוק היעד שלהם לטובת תכנון ובנייה של POC משותף, כאשר התוכנית מספקת מימון לטובת ה-POC. ניתן להגיש מועמדות בהרשמה מוקדמת פה.

יחצ Quantum



 
 
Bookmark and Share