Telecom News - חברת Dell Technologies השיקה בישראל את קו המחשבים החדש

חברת Dell Technologies השיקה בישראל את קו המחשבים החדש

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> חברת Dell Technologies השיקה בישראל את קו המחשבים החדש
חברת  Dell Technologiesהשיקה בישראל את קו המחשבים החדש
מאת: חיים חביב, 15.12.20, 18:08ליאור פוני, יחצ צילום תומר פולטין

אנו נמצאים בתקופה טכנולוגית מרתקת, שעוד תיחקר רבות. תהליכים, שהיו אמורים לקרות תוך 10 או 20 שנים קרו במהירות שיא של מספר חודשים.

חברת המחשבים הגדולה Dell Technologies, השיקה את ליין המחשבים העסקי והצרכני החדש של החברה. במפגש ה-zoom הישראלי חשפה החברה גידול של 30% במכירת מחשבים בתקופה של 9 החודשים הראשונים של השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (לפי IDC). במגזר העסקי, בו העבירו חברות רבות עובדים לעבודה מרחוק (מהבית), נרשמה צמיחה גבוהה וגידול בעלות ממוצעת למחשב נרכש.

ליאור פוני, (בתמונה למעלה), מנכ"ל Dell Technologies: "אנו נמצאים בתקופה טכנולוגית מרתקת, שעוד תיחקר רבות. תהליכים, שהיו אמורים לקרות תוך 10 או 20 שנים קרו במהירות שיא של מספר חודשים. קפצנו קפיצה נחשונית לעולם דיגיטלי ולא ניתן כבר לחזור לאחור, כיוון שהתקופה האחרונה 'שמה' זכוכית מגדלת על הרלוונטיות של טכנולוגיה.

הוכחנו, שניתן לעבוד וללמוד מכל מקום. לערוך ניתוח רפואי מרחוק, לספק מידע בצורה מהירה וללא תקלות, וגם לערוך סדר פסח דרך מסך המחשב.

קצב הגידול של מכירת מחשבים, מסכים ותחנות עבודה יחד עם אספקת פתרונות נוספים כגון, הגנה על מידע, ענן, שרתי אחסון וגיבוי, G5, AI, Machine Learning מאפשרים לנו להציע חליפה מושלמת ללקוחות".

בחברה מקפידים על איכות סביבה והצהירו, שעד 2030 - על כל מוצר של החברה שיימכר, ימוחזר מוצר דומה לו. כ"כ, התחייבה החברה, ש-100% מאריזות המוצרים ומחצית מרכיבי המוצרים שלה יורכבו מחומרים ממוחזרים או מתחדשים. בנוסף, יש לחברה מחויבות לצרוך 75% מתצרוכת החשמל במתקני החברה ממקורות מתחדשים עד 2030 ו-100% עד 2040.

בקו המוצרים העסקי בלטו במצגת:

Precision 5550&5750 - תחנות עבודה ניידות קטנות, דקות, קלות עם מערכת בינה מלאכותית Dell Optimizer.
 
Precision 5550 - מסך 15 אינץ', מערכת בינה מלאכותית כולל מעבדי Intel Core ו-Xeon עדכניים, מעבד גרפי NVIDIA ו-Optimizer של Dell לדיוק. מחיר: החל מ-8,999 ₪.

Precision 5750 - תחנת עבודה ניידת דקה וקלה בגודל 17 אינץ'. כולל אופטימיזציה של Dell לדיוק עם AI, מעבדי Intel Core או Xeon עדכניים ומעבד גרפי של  NVIDIA. מחיר: החל מ-9,499 ₪.

Dell Optimizer היא מערכת בינה מלאכותית הלומדת את התנהגות המשתמש. מערכת ה- Optimizerמשפרת את ביצועי המחשב. כך, שהאפליקציות תפעלנה ביעילות ובמהירות. המשתמש יכול לבחור עד 5 יישומים לייעול.

ה-Optimizer לומד את התנהגות האפליקציה ומאפיין את עומס העבודה, מבצע המלצות, התאמות בהגדרות המעבד, האחסון  והזיכרון לשיפור הביצועים.

בנוסף, המערכת משפרת בצורה חכמה את ביצועי הסוללה, מאריכה את זמן העבודה, מתאימה את הקול לסביבות שונות ע"י התאמת עוצמת הקול לרמת הרעש, האיזון וחיסול הד למשרד רועש, חדר שקט, קולות רבים וחדר הקלטה.

בקו המוצרים הביתי בלטו:
Inspiron 5406 2IN1 - לפטופ מסדרת ה-5000 עם4  מצבי צפייה גמישים ומסך רחב אלגנטי. מצויד במעבדי Core i7 דור 11, עד 16G RAM, 512GB SSD + 2TB ומעבד גרפי NVIDIA. הלפטופ המתקפל בעל מסך באיכות  HD(Dune) או FHD ‏(Titan Grey). מחיר: החל מ-3,220 ₪.

Inspirion 7306 - לפטופ 2IN1 מסדרת ה-7000 מכיל מעבד Core i7 דור 11, עד 16G RAM ו-1000 GB SSD. בעל מסך UHD ומעבד גרפי Intel Iris Xe. מחיר: החל מ-4,595 ₪.

G5-5500 - מחשב נייד לגיימרים, בגודל 15 אינץ'. מצויד מעבד Core i7 דור 10, קירור באמצעות זוג מאווררים, טכנולוגיית  Game Shift ומעבד גרפי של NVIDIA. חוויית משחק טובה ב-Windows 10 עם משחקים באיכות K4 DirectX 12  והזרמת משחקים. ה-G5 כולל מערכת קירור עם מאוורר כפול כדי לסייע בפיזור החום ולשמור על תגובה מהירה ועל קרירות המחשב במהלך משחק אינטנסיבי.

הפעלה בלחיצה אחת, Game Shift מפעילה את מצב הביצועים הדינמי במרכז הבקרה של Alienware באמצעות הגדלת מהירות המאווררים לרמה המרבית לשמירת קרירות המערכת בזמן שהמעבדים פועלים במאמץ יתר.

למחשב רמקולים כפולים עם שמע תלת-ממדי של Nahimic לגיימרים, מקלדת RBG  אופציונלית עם תאורה אחורית ב-4 אזורים בעלת WASD ותאורת מארז נשלטת. המחשב ניתן לטעינה מהירה עם סוללה של 51 ואט-שעה או 68 ואט-שעה. מחיר: החל מ-4,525 ₪.
 
צילום תמונה עליונה: תומר פולטין
 



 
 
Bookmark and Share