Telecom News - חושקים בחשבון טיקטוק מלא בעוקבים? שימו לב לא ליפול בפח

חושקים בחשבון טיקטוק מלא בעוקבים? שימו לב לא ליפול בפח

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> חושקים בחשבון טיקטוק מלא בעוקבים? שימו לב לא ליפול בפח
חושקים בחשבון טיקטוק מלא בעוקבים? שימו לב לא ליפול בפח
מאת: מערכת Telecom News, 18.1.21, 15:27TIKTOK FREE

שירות חדש מבטיח למשתמשים עוקבים לטיקטוק אך בפועל הם מורידים נוזקה. איך השירות הזדוני עובד?

טיקטוק היא אחת הפלטפורמות המצליחות של התקופה האחרונה כאשר רבים מבקשים ליהנות קצת מאור הזרקורים. כדי להיחשף לכמה שיותר אנשים, יש המחפשים דרכים יצירתיות ליהנות מעוקבים חדשים ובהקדם האפשרי.

בחברת האבטחה ESET מדווחים, ששירות חדש, שהפך פופולרי לאחרונה, והוא אחד מיני רבים הזמינים ברשת או בחנויות האפליקציות לכל אורך השנה, מציע לאנשים להשיג עשרות אלפי עוקבים חדשים ובחינם. אבל זה לא באמת בחינם.

איך השירות עובד?
השירות נראה פשוט לשימוש - צריך בסה"כ לבחור בכמה לייקים ועוקבים המשתמש מעוניין והמערכת תשיג זאת עבורו.
 
כך בוחרים את כמות העוקבים והלייקים שמעוניינים להוסיף לחשבון:
ESET
 
כאשר המשתמש לוחץ על הפעלת השירות והתחברות לחשבון הטיקטוק שלו, המערכת מבקשת לבצע אימות חשבון באמצעות התקנה של גרסת ניסיון ל-VON VPN. (ברשת מציינים, שהאימות הזה מבוצע גם בדרכים נוספות כמו, למשל, התקנת תוסף כרום לצפייה בסרטים פיראטיים, גיפטכארד לפרימארק או ארגוס).
 
אימות חשבון באמצעות התקנה חינמית של "VON VPN":
ESET
 
אז מה קורה בפועל?
במחשב של המשתמש מותקן תוסף זדוני לכרום המשפיע על התוצאות המוצגות למשתמש לאחר שביצוע חיפוש כלשהו. כלומר, בראש התוצאות הוא יראה קישורים מהם התוקפים מרוויחים לאחר שמפנים אליהם גולשים.

תוספים זדוניים לרב מפריעים לגלישה הרציפה של המשתמשים, אם באמצעות הקפצת פרסומות מטרידות, שקוטעות את הפעילות, או משתלטות על המסך, או כמו כאן, באמצעות השתלטות על התוצאות המוצגות.

ב-ESET מציינים, שכל ניסיון לרכוש עוקבים, לא משנה אם זה טיקטוק או אינסטגרם, ככל הנראה, יסתיים בנזק לחשבון או למכשיר המחובר, ולכן עדיף להימנע ככל האפשר משירותים מהסוג הזה. גם הרחקה מהגישה לחשבון זה דבר שקורה בעקבות שימוש בכלים אלה.
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share