Telecom News - פרופ' רבקה כרמי מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ Infinity Medical-IMED

פרופ' רבקה כרמי מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ Infinity Medical-IMED

דף הבית >> מינויים >> פרופ' רבקה כרמי מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ Infinity Medical-IMED
פרופ' רבקה כרמי מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED
מאת: מערכת Telecom News, 19.1.21, 14:58פרופ' רבקה כרמי

פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון לשעבר, מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED להשקעה בחברות רפואה דיגיטלית בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ובריאות דיגיטלית, שנסחרת בבורסה החל מתחילת החודש.

פרופ' רבקה כרמי כיהנה כנשיאה הראשונה של אוניברסיטה בישראל. היא יסדה את המכון הגנטי במרכז הרפואי סורוקה, כיהנה כדיקאן בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון וכנשיאת אוניברסיטת בן-גוריון.

היא מילאה שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים ואקדמיים, פעלה לקידום תחום הגנטיקה באוכלוסייה הבדואית בנגב, פועלת לקידום עולם הרפואה ברמה הלאומית, לקידום נשים בתפקידי ניהול, מקדמת חדשנות בעולם הרפואה ומעורבת בסטארטאפים שונים. לאחרונה, היא זכתה בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו, שהוענק לה על מפעל חייה בתחום הרפואה.

פרופ' רבקה כרמי: "תעשיית טכנולוגיות הבריאות ובעיקר רפואה דיגיטלית התפתחה בשנים האחרונות בישראל באופן מרשים ביותר, אבסולוטית ויחסית לעולם כולו. שנת מגפת הקורונה האיצה עוד יותר את החדשנות בתחום, והוכיחה, שהעתיד של אספקת שירותי רפואה ובריאות בבתי חולים ובקהילה, כבר כאן.

אני שמחה על ההזדמנות להיות חלק משותפות המו׳פ (Infinity Medical (IMED ולתרום לקידום ההשקעה במיזמים יצירתיים תוצרת הארץ בעיקר בתחום הרפואה הדיגיטלית, אך לא רק, ואף לפתוח להם דלת לשוק הסיני הענק ובכך לתרום גם לכלכלת ישראל בכלל".

משותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED, נמסר: "פרופ' כרמי היא דוגמה אולטימטיבית לערך מוסף מהותי לדירקטוריון ולחברות המושקעות. הרקע המקצועי שלה כרופאה ודיקאן הפקולטה לרפואה לצד ניסיון ניהולי רחב ביותר, יאפשר לנו להציע מגון כלים ייחודי ומגוון".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share