Telecom News - מערך הסייבר הלאומי: סיכום 2020 - תעשיית הסייבר הישראלית ממשיכה לצמוח

מערך הסייבר הלאומי: סיכום 2020 - תעשיית הסייבר הישראלית ממשיכה לצמוח

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אבטחה וסייבר >> מערך הסייבר הלאומי: סיכום 2020 - תעשיית הסייבר הישראלית ממשיכה לצמוח
מערך הסייבר הלאומי: סיכום 2020 - תעשיית הסייבר הישראלית ממשיכה לצמוח
מאת: מערכת Telecom News, 21.1.21, 12:25CYBER FREE

למרות משבר הקורונה, ב-2020 המשיכה תעשיית הסייבר הישראלית במגמת צמיחה וקבעה שיאים נוספים של גיוסים. אילו חברות נכנסו למועדון חדי הקרן בתחום הסייבר? כמה אירועים התקיימו? כמה הזדמנויות עסקיות נוצרו לחברות הסייבר? כמה חברות נרשמו למרקטפלייס?
 
נתונים, שאסף ועיבד מערך הסייבר הלאומי, מראים, שבהשוואה לשנה שעברה חלה עלייה של כ-70% בסכומי הגיוסים של תעשיית הסייבר, שגייסה השנה כ-2.9 מיליארד דולרים במעל ל-100 עסקאות שונות.

על פי נתונים שאסף ועיבד המערך, בשנה האחרונה גייסה תעשיית הסייבר הישראלית 2.9 מיליארד דולרים, ביותר מ-100 עסקאות שונות - עלייה של למעלה מ-70% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

כ"כ, הייצוא הישראלי השנתי בתחום עמד על כ-6.85 מיליארד דולרים.

השנה נכנסו 5 חברות ישראליות למועדון חדי הקרן היוקרתי (חברות פרטיות המוערכות בשווי של מעל למיליארד דולרים)  בתחום הסייבר:

Snyk
SentinelOne
Forter
Cato networks
BigID
 
נתון זה מביא את החברות הישראליות לשיעור של 33% מחדי הקרן בתחום הסייבר העולמי.

בנוסף, ההשקעה בישראל ביחס לעולם נמצאת במגמת עלייה, כאשר סך ההשקעות בסייבר תוצרת ישראל מגיע לכדי 31% מההשקעות בעולם.

השנה התאפיינה ביותר מ-20 עסקאות רכש של חברות ישראליות בעלות מוערכת של כ-4.7 מיליארד דולרים.

על פי הנתונים של יחידת הסייבר בהובלת מערך הסייבר הלאומי, מכון היצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, במהלך השנה האחרונה כ-300 חברות ישראליות קיבלו סיוע מהיחידה.

בשנה זו על אף מגבלות הקורונה, התקיימו 37 אירועים וירטואליים ופיזיים ע"י מכון היצוא ומינהל סחר חוץ, נוצרו 2,045 הזדמנויות עסקיות לחברות סייבר והתקבלו 270 בקשות סקאוטינג.

כ"כ, 140 חברות ישראליות נרשמו ל"מרקטפלייס" שיצרה יחידת הסייבר - פלטפורמה ייעודית להצגת חברות סייבר ישראליות מול קהל בין-לאומי. במהלך תקופת משבר הקורונה הציעה התעשייה הישראלית באמצעות פלטפורמה זו סיוע לחברות, שנדרשו לשינויים מהירים באופי העבודה.

רועי ירום, ראש מרכז התעצמות ומשק במערך הסייבר הלאומי: "הקורונה גרמה למעבר חסר תקדים בהיקף ובקצב של פעילויות פיזיות למרחב המקוון, דבר שיצר פתח לאיומי סייבר רבים והגדיל את הצורך בהערכות של כל חלקי המשק העולמי. 

האיומים שהתגברו יצרו הזדמנויות נוספות לתעשיית הסייבר הישראלית, שהוכיחה גם השנה, שהיא מהווה מנוע צמיחה לאומי ומרכיב חיוני בחוסן הלאומי. הצלחתה של תעשיית הסייבר הישראלית היא בראש ובראשונה הישג של היזמים, המנהלים והמשקיעים המובילים אותה. 

מערך הסייבר משקיע כל העת משאבים כגון השקעה במחקר אקדמי, שיוסיף להניע את גלגלי החדשנות התעשייתית, תוכניות להשבחת ולהגדלת ההון אנושי בתחום, יצירת קשרים מול מדינות עם פוטנציאל להזדמנויות מסחריות, תוכניות מחקר ופיתוח משותפות עם סטארטאפים וחברות בשלות, כמו גם ניסיון לחבר בין הביקוש הגובר לסייבר, גם במשק הישראלי, לתעשייה שתספק אותו".

מערך הסייבר
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share