Telecom News - נפתח רישום למעבדת החדשנות FinSec Innovation למיזמי סייבר ופינטק

נפתח רישום למעבדת החדשנות FinSec Innovation למיזמי סייבר ופינטק

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נפתח רישום למעבדת החדשנות FinSec Innovation למיזמי סייבר ופינטק
נפתח רישום למעבדת החדשנות FinSec Innovation למיזמי סייבר ופינטק
מאת: מערכת Telecom News, 24.1.21, 13:20STARTUP FREE
 
המעבדה הוקמה ע"י מאסטרקארד אירופה ו- Enel Xלאחר זכייתן במכרז, שערכה רשות החדשנות ובשותפות עם מערך הסייבר הלאומי, ה-CERT ומערך הסייבר במשרד האוצר. יש תקצוב של 13 מיליון ₪, שיעמדו לרשות הסטארטאפים בשלבי POC, שיאושרו.
 
מעבדת החדשנות FinSec Innovation מזמינה סטארטאפים ישראליים להגיש מועמדות להצטרפות למעבדה בתחומי הפינטק, אבטחת מידע וסייבר הנמצאים בשלב "Proof of Concept" דרך האתר (www.finseclab.com). מטרת המעבדה, שהוקמה במאי 2020, היא לקדם חדשנות בתחום הפינטק והסייבר עבור מערכות תשלומים ואנרגיה ברחבי העולם.
 
מעבדת ה- FinSec Innovationהוקמה ע"י מאסטרקארד אירופה ו- Enel X לאחר זכייתן במכרז, שערכה רשות החדשנות ובשותפות עם מערך הסייבר הלאומי, ה-CERT (המרכז הארצי לניהול אירועי סייבר) ומערך הסייבר במשרד האוצר.
 
המעבדה ממוקמת בבאר שבע, שהוגדרה ע"י ממשלת ישראל כבירת הסייבר הישראלית, ומאפשרת קרבה למרכזי פיתוח רבים ולמרכז הסייבר הלאומי. רישיון המעבדה הוא ל-3 שנים בהתאם להחלטת רשות החדשנות הישראלית, שהודיעה על מימון ותקצוב בגובה 13 מיליון ₪, שיעמדו לרשות הסטארטאפים, שיאושרו על ידה. זאת, כדי להאיץ את צמיחת חברות חדשות בתחומי הפיננסיים והסייבר במדינה.
 
המעבדה תאפשר לסטארטאפים מתחומי הסייבר, אבטחת מידע, בנקאות, העברת כספים, ארנק דיגיטלי, הונאות, סיכוני אשראי, אימות, ניהול פיננסי והכלה פיננסית,  שנמצאים בשלבי POC, לפתח ולבחון את מוצריהם בסביבה מקצועית הנתמכת על תשתיות מתקדמות ועל ידע רב.
 
הממשק הייחודי בין המעבדה למערך הסייבר הלאומי ומערך הסייבר במשרד האוצר, יאפשר ליזמים הישראלים שייקחו חלק בתהליך, גישה לתשתיות מתקדמות וכן תמיכה וקידום מוצרי פינטק מאובטחים וקישור לגופים ממשלתיים ופיננסיים ולגורמי רגולציה בארץ ובעולם.
 
הסטארטאפים, שיבחרו, יזכו להישען על הניסיון הטכנולוגי של מאסטרקארד אירופה ו-Enel X לרבות באמצעות גישה לתשתיות IT, תמיכה עסקית וטכנולוגית מתקדמת, ייעוץ וניתוח ע"י מומחים והוצאה לפועל של גרסאות שונות של המוצר עד להפיכתו לפתרון או שירות מסחרי.
 
סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה: "העולם עובר שינוי דיגיטלי מהותי המצריך הטמעת פתרונות חדשניים, שיאפשרו ביצוע פעולות המקלות על החיים, תוך דגש על אבטחת מידע והגנה על מידע של ארגונים, גופים ממשלתיים ושל הפרט. מטרת המעבדה היא לבסס מערכות יחסים ושיתופי פעולה אסטרטגיים, שייצרו ערך כלכלי חדש וישנו את הפרדיגמות הקיימות ע"י פריצת דרך בתחומים אלה ודחיפת גבולות החדשנות קדימה".
 
  
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share