Telecom News - ליאת טננהולץ מונתה ל-VP מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה להנהלת החברה

ליאת טננהולץ מונתה ל-VP מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה להנהלת החברה

דף הבית >> מינויים >> ליאת טננהולץ מונתה ל-VP מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה להנהלת החברה
ליאת טננהולץ מונתה ל-VP מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה להנהלת החברה
מאת: מערכת Telecom News, 27.1.21, 10:37ליאת טננהולץ צילום יחצ ענת גבע שרון

ליאת טננהולץ, (36), מונתה ל-VP תחום מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה באופן רשמי להנהלה הבכירה של החברה.

במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על כל תהליכי המיזוגים והרכישות בחברה, ובכללן בחינת חברות פוטנציאליות למיזוגים ורכישות בארץ ובחו"ל, איתור תחומים והזדמנויות נכונות לביצוע מיזוגים ורכישות ופיתוח עסקי, ניהול תהליך המשא ומתן המשפטי והמסחרי, בדיקת נאותות (Due Diligence) וזיהוי חברות, ששילובן ביחידות העסקיות במטריקס יהווה תשתית לצמיחה ולהרחבה של היחידה הקולטת והנקלטת בעתיד.

טננהולץ עוסקת בתחום מיזוגים ורכישות ב-3 השנים האחרונות במטריקס. היא עסקה בתחומי פיתוח עסקי וביצוע עסקאות שונות בארץ ובחו"ל במשך כ-12 שנה. בין תפקידיה הקודמים היא הייתה מנהלת פיתוח עסקי בנאוויטס פטרוליום, אחראית באמדוקס על היבטים מסחריים-פיננסיים בעסקאות גדולות באירופה, רואת חשבון ועורכת דין במחלקת המיסוי הבינלאומי של KPMG סומך חייקין ובכלל זה מנהלת המס של חברת בטר פלייס. היא משמשת כיום גם כדירקטור חיצוני בחברת נאוויטס בקסקין מימון.

מינויה של טננהולץ הוא עוד נדבך באסטרטגית הצמיחה של מטריקס באמצעות מיזוגים ורכישות בתחומים המסייעים לחברה להמשיך ולהתפתח.

טננהולץ למדה מתמטיקה וכלכלה באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ולזכותה שני תארים במשפטים וראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "המינוי של ליאת מהווה דוגמה לאפשרויות ההתפתחות האישית והמקצועית הפתוחות בפני עובדי החברה. אני גאה על הצטרפותה של ליאת כחברת הנהלה. היא מביאה עמה ניסיון עשיר באיתור הזדמנויות עסקיות ויכולות בניהול ותכנון אסטרטגי בתחום המהווה מנוע צמיחה בפעילות החברה. אני בטוח, שהיא תוכל לנצח בהצלחה על האתגרים הצפויים לנו בתהליכי המיזוגים והרכישות, שאנו עתידים לבצע בשנים הבאות".
 
צילום תמונה עליונה: ענת גבע שרון
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share