Telecom News - מיקרוסופט השיקה את Viva - פלטפורמה מבוססת AI לשיפור חוויית עובדים

מיקרוסופט השיקה את Viva - פלטפורמה מבוססת AI לשיפור חוויית עובדים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מיקרוסופט השיקה את Viva - פלטפורמה מבוססת AI לשיפור חוויית עובדים
מיקרוסופט השיקה את Viva - פלטפורמה מבוססת AI לשיפור חוויית עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.21, 18:17VIVA

המערכת פועלת בתוך סביבת העבודה Office 365 ו-Teams, ומרכזת כלים שימושיים להגדלת מעורבות העובדים והתקשורת שלהם, כלי אנליזה ופרודוקטיביות לטובת הארגון כולו וחיבור לקורסים והשתלמויות מקצועיות. זאת, תוך התמקדות ב-4 תחומי מפתח: מעורבות, למידה, רווחה וידע.
 
היום השיקה מיקרוסופט משיקה פלטפורמה חדשה לשיפור חוויית עובדים בשם Microsoft Viva. הפלטפורמה כבר זמינה בכל מוצרי אופיס 365 בכל העולם וכן בישראל החל מהיום בשעה 16:00. פלטפורמה החדשה מבוססת בינה מלאכותית ומסייעת בשיפור מעורבות וחווית העובדים בכל צורות העבודה, כולל מודל היברידי. מיקרוסופט Viva נועדה לסייע לארגונים כדי לשפר ולהעצים את חוויית העובד כדי ולמקסם את יכולות העובדים בסביבת העבודה.
 
Microsoft Viva פועלת בתוך סביבת העבודה Office 365 ופלטפורמת העבודה השיתופית Teams, ומרכזת כלים שימושיים להגדלת מעורבות העובדים במהלך יום העבודה, כולל כלים לשיפור התקשורת והמעורבות של העובדים, כלי אנליזה ופרודוקטיביות לטובת הארגון כולו וכן חיבור לקורסים והשתלמויות מקצועיות.

הפלטפורמה כוללת כלים חכמים לשיפור ידע העובדים, הקניית כלים לעבודה, שמירה על תקשורת בין העובדים ולמידה מתמשכת. היא עונה על צרכי השעה והתמורות הרבות ברחבי העולם, שמייצרים מציאות ארגונית חדשה, ומעבר של ארגונים רבים למודל עבודה היברידי המשלב עבודה מרחוק ועבודה מקוונת.

פלטפורמת Viva החדשה מאחדת יכולות כלים חכמים באופן המעניק ערך לעובדים ומגביר את הפרודוקטיביות במהלך העבודה, תוך התמקדות ב-4 תחומי מפתח: מעורבות, למידה, רווחה וידע.

Viva Connections - שער כניסה מותאם אישית לפורטל הארגוני, אליו ניתן להיכנס ישירות משולחן העבודה. הפורטל מרכז את מגוון כלי התקשורת ומאגרי המידע הפנימיים של הארגון. בהמשך השנה יהיה זמין במובייל. לצפייה בסרטון - כאן.
 
Viva Insights - כלי התובנות של Viva מספק לעובדים בכל הדרגים תובנות אישיות על יום העבודה שלהם, שאישית וחשופות לעיניהם בלבד, כדי לסייע להם בתכנון יעיל של יום העבודה. המערכת רותמת מנועי בינה מלאכותית ומאפשרת איסוף מצטבר ואנונימי של הנתונים כדי להציג תמונת מצב מדויקת של כל הצוותים והארגון ולהמליץ על התאמות ושינויים להגברת היעילות ואיזון המשימות.

לוח הבקרה מאפשר לארגונים למדוד את יעילות הצוותים והעובדים לאורך זמן באמצעות האפליקציות הארגוניות או אפליקציות צד שלישי, להפיק משובים לעובדים בעזרת לינקדאין ו-Viva insights, לזהות קשיים ארגוניים ולהתאים באופן יזום את משימות הצוות. לצפייה בסרטון - כאן.

Viva Learning - המערכת מסייעת לארגונים לדאוג לפיתוח המקצועי של העובדים ע"י ריכוז כל משאבי הלמידה הפנימיים והחיצוניים במקום אחד. אפליקציית Viva Learning זמינה כעת בתצוגה מקדימה פרטית, ומאוחר יותר השנה, Viva Learning תציע אינטגרציה עם מערכות ניהול למידה מובילות נוספות. לצפייה בסרטון - כאן.
 
Viva Topics מספק חוויית גילוי ידע המסייעת לעובדים להתחבר למידע ולמומחים ברחבי החברה. המערכת מספקת דרך נוספת להעשרת ידע העובד באמצעות שימוש ב-AI, ומשלבת ידע משירותים חיצוניים כגון Salesforce.

השימוש ב-Viva Topics קל ופשוט, באמצעות לחיצה על כרטיסיות פופ-אפ, בתוך מסמכי Office 365  או מסמכים ושיחות ב-Teams. לחיצה על כרטיס פותחת דף נושא עם המסמכים הקשורים, שיחות, סרטונים או אנשים בארגון. לצפייה בסרטון - כאן.
 
סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט העולמית: "הביקוש לסביבת עבודה ארגונית דיגיטלית הרקיע שחקים בתקופת הקורונה, מה שחייב אותנו לפתח פתרון טכנולוגי יעיל, שיאפשר לארגונים לשמור על יצירתיות העובדים, לשפר את תקשורת בין הצוותים ולהמשיך לטפח תרבות ארגונית ומעורבת פעילה של העובדים גם בעבודה מרחוק.

על פי הערכות, פוטנציאל היקף שוק הפלטפורמות הארגוניות החדשות מוערך בכ-300 מיליארד דולרים, כשהמטרה המרכזית היא פיתוח פתרונות מאוחדים ואינטגרטיביים למאות כלי עבודה, שירותים ותשתיות.
 
הפקת תובנות חכמות מבוססות דאטה מאפשרות לנו ליצור את סביבת העבודה של המחר, בה גם עובדים שימשיכו לעבוד מרחוק יוכלו לשמור על קשר קרוב. סביבת העבודה ההיברידית היא המציאות החדשה ובעזרת Microsoft Viva אנו יכולים להשקיע בעובדים ובחוויית העבודה שלהם. כשאנשים משגשגים, העסקים משגשגים".

סרטון כללי אודות המוצר החדש:  כאן + כאן
סרטון אודות Microsoft Viva - כאן + כאן
 



 
 
Bookmark and Share