Telecom News - דו"ח חצי שנתי של טיקטוק: ההיקף והמאפיינים של התוכן והחשבונות שהוסרו

דו"ח חצי שנתי של טיקטוק: ההיקף והמאפיינים של התוכן והחשבונות שהוסרו

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> אפליקציות >> דו"ח חצי שנתי של טיקטוק: ההיקף והמאפיינים של התוכן והחשבונות שהוסרו
דו"ח חצי שנתי של טיקטוק: ההיקף והמאפיינים של התוכן והחשבונות שהוסרו
מאת: מערכת Telecom News, 24.2.21, 16:33TIKTOK FREE
 
כמה סרטונים הוסרו? כמה הוסרו לפני שמישהו דיווח עליהם? כמה הוסרו תוך 24 שעות? כמה חשבונות הוסרו ומאילו סיבות? כמה מודעות נדחו? האם מאמצי טיקטוק להיאבק נגד מידע מטעה על חיסונים נושאים פרי?
 
רבבות סרטוני וידאו עולים לטיקטוק בכל דקה ביממה, אך חרף שטף התוכן מצליחים הכלים האוטומטיים ובודקי התוכן האנושיים לבלום את הסרטונים המפרים את הכללים. כך, שברוב המקרים איש לא מספיק לצפות בהם. כך, עולה מדו"ח השקיפות החצי-שנתי, שפרסמה היום פלטפורמת התוכן הבינלאומית.
 
בדו"ח, שמתייחס לתקופה שבין יולי לדצמבר 2020, חושפת טיקטוק את ההיקף והמאפיינים של התוכן והחשבונות שהוסרו, את המדיניות שלה בכל הקשור לפייק ניוז, מידע מטעה לגבי נגיף הקורונה והחיסונים, או תוכן פוליטי ממומן, ואת המדיניות שלה באשר לבקשות של רשויות ומדינות להסיר תוכן או למנוע הפרת קניין רוחני.
 
בטיקטוק מסבירים, שכפלטפורמת תוכן מגוונת המבוססת על תוכן יצירתי, הם פועלים ללא הרף כדי לבנות קהילה גלובלית, שבה כולם חשים חוש ביטחון להביע את עצמם וליהנות. דו"ח השקיפות והנתונים, שהוא מציג, נועדו להמחיש את המחוייבות של טיקטוק לבניית אמון עם חברי הקהילה שלה, ולסייע להם להבין כיצד היא שומרת על הפלטפורמה בטוחה.
 
להלן כמה מהתובנות המרכזיות מהדו"ח, שניתן לקרוא במלואן - כאן.
  • 89,132,938 סרטונים הוסרו מהפלטפורמה במחצית השנייה של 2020 בשל הפרות של כללי הקהילה או כללי השירות. מדובר בפחות מאחוז מסך הסרטונים, שהועלו ל-TikTok במהלך תקופה זו.
  • 92.4% מהסרטונים הללו הוסרו מהפלטפורמה לפני שמישהו מבין חברי הקהילה דיווח עליהם. 83.3% מהם הוסר לפני שמישהו מבין חברי הקהילה צפה בהם ו-93.5% הוסרו תוך 24 שעות מרגע עלייתם לפלטפורמה.
  • 6,144,040 חשבונות הוסרו בגין הפרת כללי הקהילה.
  • 9,499,881 חשבונות, שהפיצו ספאם, הוסרו מהפלטפורמה יחד עם 5,225,800 סרטוני ספאם, שהחשבונות הללו הפיצו. כ"כ, נמנעה יצירת 173,246,894 חשבונות באמצעים אוטומטיים.
  • 3,501,477 מודעות ופרסומות נדחו בשל הפרת מדיניות וכללי הפרסום.
עוד עולה מהדו"ח, שמאמציה של טיקטוק להנגיש מידע אודות נגיף הקורונה ולהיאבק נגד מידע מטעה על חיסונים נושאים פרי:
  • תוכן ממרכז המידע של טיקטוק למידע אודות נגיף הקורונה נצפה 2.5 מיליארד פעמים.
  • באנרים, שמפנים את הצופים למוקד המידע, נוספו ל-3,065,213 סרטונים.
  • הודעות שירות לציבור, שמפנות את חברי הקהילה אל מידע מהימן של ארגון הבריאות העולמי ומידע מהימן ממקורות מקומיים, נצפו כ-38 מיליארד פעמים.
  • 51,505 סרטונים, שהפיצו מידע שגוי אודות נגיף הקורונה, הוסרו מהפלטפורמה. מתוך סרטונים אלה, 86% הוסרו לפני שדווחו לטיקטוק, 87% הוסרו תוך 24 שעות מרגע שהועלו לפלטפורמה, ול-71% היו אפס צפיות.
קורמאק קינאן, מנהלת בטיחות ואמון ראשי בטיקטוק העולמית: "זה הדו"ח המקיף ביותר שלנו עד היום ואנו גאים בהתקדמות, שעשינו להגברת השקיפות בנושאי התוכן וההתמודדות שלנו. נמשיך להיות קשובים לפידבקים, שאנו מקבלים מהקהילה ולשתף את ההתקדמות שלנו".
 
TIKTOK
 
 



 
 
Bookmark and Share