Telecom News - סטארטאפ הסייבר Cyberfish נרכש ע"י Cofense שתפתח מרכז פיתוח בארץ

סטארטאפ הסייבר Cyberfish נרכש ע"י Cofense שתפתח מרכז פיתוח בארץ

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> סטארטאפ הסייבר Cyberfish נרכש ע"י Cofense שתפתח מרכז פיתוח בארץ
סטארטאפ הסייבר הישראליCyberfish  נרכש ע"י חברת Cofense שתפתח מרכז פיתוח בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 7.4.21, 15:20CYBER FREE
 
פלטפורמת Cofense, שמגינה נגד התקפות פישיניג ומבוססת על 26 מיליון לקוחות, בשילוב הטכנולוגיה מבוססת AI של Cybefish למניעת הונאות פישנינג בזמן אמת, מייצרות פתרון מערכתי כולל לאבטחת דוא"ל כנגד מתקפות פישינג.
 
Cofense האמריקאית, שעוסקת בתחום הזיהוי והתגובה כנגד התקפות פישנינג (phishing detection and response), הודיעה היום על רכישת  Cyberfish - סטארטאפ סייבר ישראלי מבאר שבע המספק הגנה מתקדמת מפני פישינג ומופעלת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML). זאת, כדי לעצור פישינג בהודעות דוא"ל ובאתרי אינטרנט בזמן אמת עוד לפני שמישהו מספיק לדווח עליו ולפני שהוא נכנס לרשימות השחורות.
 
סייברפיש נוסד ב-2018 ע"י 3 מייסדים: דימה קגן, מנכ"ל; יבגני גכט, סמנכ"ל טכנולוגיות; עמית ישראל, סמנכ"ל מכירות. הסטארטפ גייס השקעת סיד בהובלת קרן JVP ופרה סיד מ- Spinach Angels
 
השילוב בין הטכנולוגיה של Cyberfish עם טכנולוגיית האיתור והתגובה של Cofense מביא לשוק פתרון הוליסטי, אוטומטי ומתקדם לאבטחת דואר אלקטרוני, לאיתור איומים והתגובה להם.
 
זו הרכישה הראשונה של Cofense בישראל. בעקבות הרכישה, תפתח Cofense מרכז פיתוח ראשון בישראל, שייצור הזדמנויות תעסוקה משמעותיות.
 
עם המעבר לשירותי דוא"ל מבוססי ענן של Microsoft 365 ו־Google Workspace, בחברות ובארגונים רבים נעשית חשיבה מחודשת על המבנה והתשתית הטכנולוגית לאבטחת הדואר האלקטרוני (דוא"ל). עבור לקוחות עסקיים, שמחפשים פתרון חדשני יותר מפתרונות אבטחת הדוא"ל המסורתיים, שמציעות כיום חברות כדוגמת Proofpoint, Mimecast, Symantec ו־Cisco, מציעה Cofense פלטפורמה ייחודית המתאימה למעבר זה.
 
הפלטפורמה שלCofense  מבוססת על רשת של כ-26 מיליון אנשים ברחבי העולם, שמזהים, מדווחים ומשתפים מידע על חשדות להתקפות פישינג. הפלטפורמה הייחודית, שבה משתמשת Cofense כנגד פישינג, משמשת אלפי ארגונים וחברות ברחבי העולם. המיזוג עם טכנולוגיית ה-AI של Cyberfish תהפוך את הפתרון של Cofense לפתרון יעיל בתחום - חסימת הודעות הדוא"ל הזדוניות בזמן אמת.
 
דימה קגן: "Cyberfish מתרגשת לשלב כוחות עם ,Cofense כדי לפתור את בעיית הפישינג ולשדרג את אבטחת הדוא"ל בקנה מידה חדש. זמן קצר אחרי שהצוותים שלנו נפגשו, הבנו, שאנו שותפים לאותו חזון - יצירת מהפכה בתחום אבטחת הדוא"ל, כזו שתענה על הדרישות העסקיות של חברות גדולות ושל ספקי שירות מנוהלים ותספק רמת הגנה יוצאת דופן. אנו מצפים לעבודה המשותפת שתממש את החזון הזה באמצעות  שימוש בטכנולוגיות AI ואוטומציה מתקדמות".
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share