Telecom News - רד האט השיקה פתרונות ושירותים חדשים בכנס Red Hat Summit 2021

רד האט השיקה פתרונות ושירותים חדשים בכנס Red Hat Summit 2021

דף הבית >> חידושים הכרזות >> רד האט השיקה פתרונות ושירותים חדשים בכנס Red Hat Summit 2021
רד האט השיקה פתרונות ושירותים חדשים בכנס Red Hat Summit 2021
מאת: מערכת Telecom News, 29.4.21, 12:24DEVELOP FREE

מדובר בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux 8.4 המעצימה את הדור הבא של מחשוב קצה, שירותי ענן מנוהלים חדשים כדי לסייע להניע את גל החדשנות הבא בתחום היישומים מוטי-הענן ופלטפורמת Red Hat OpenShift Platform Plus עם מערך קוברנטיס מלא.
 
רד האט (Red Hat), שעוסקת בפתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס הווירטואלי Red Hat Summit 2021 על מספר פתרונות ושירותים חדשים של החברה, ביניהם:

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux 8.4 - מעצימה את הדור הבא של מחשוב קצה
החברה הכריזה על יכולות חדשות ושיפורים בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux, שמציבה את Red Hat Enterprise Linux כבסיס עוצמתי לענן ההיברידי הפתוח, החל מליבת מרכז הנתונים ועד למחשוב הקצה.

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux 8.4 משכללת את תפקידה כמערכת הפעלה קלת משקל לסביבות ייצור עבור פריסות של מחשוב וציוד קצה, עם תוספת של קונטיינר Linux חדש, יכולות פריסה וניהול המתאימות לצרכי מחשוב הקצה. פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux 8.4 תהיה זמינה בשבועות הקרובים באמצעות פורטל הלקוחות של רד האט. 

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux משמשת כמערכת ההפעלה המרכזית של חברות ה-Fortune 500 ברחבי העולם, החל ממוסדות פיננסיים גלובליים ומערכות בריאות ועד לתחנות כוח ומשרדי ממשלה.

הפלטפורמה משלבת בין עקביות ושליטה רבות יותר בסביבות ענן היברידי יחד עם היכולת לאמץ חדשנות פתוחה בהדרגה או בבת-אחת, תוך הבטחת פריסות מאובטחות ואמינות יותר. היכולות החדשות של פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux 8.4 מאפשרות לרד האט להתרחב גם אל התקני הקצה. 

פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux מהווה את הבסיס ליוזמת Red Hat Edge, שמטרתה להרחיב את היכולות הטמונות בפורטפוליו הענן ההיברידי הפתוח של רד האט ליישומי קצה, החל מתקשורת ותחבורה, רכבים חכמים והתקנים ארגוניים.

שירותי ענן מנוהלים חדשים כדי לסייע להניע את גל החדשנות הבא בתחום היישומים מוטי-הענן
רד האט מרחיבה את פורטפוליו טכנולוגיית הענן ההיברידי הפתוח של החברה באמצעות שירותי ענן מנוהלים חדשים. הפתרונות Red Hat OpenShift API Management, Red Hat OpenShift Streams for Apache Kafka ו-Red Had OpenShift Data Science תוכננו כדי לספק חוויית משתמש יעילה ומנוהלת עבור ארגונים הבונים, פורסים, ומנהלים יישומים מוטי-ענן (cloud-native) בסביבות היברידיות.

שירותים אלה משולבים עם Red Hat OpenShift Dedicated ומסייעים למנוע את המורכבויות התפעוליות של סביבות IT מודרניות בעלות מורכבות גבוהה מבלי להתפשר על הפרודוקטיביות של המפתחים ולספק חבילת יכולות משותפת בכל אפשרויות הענן ההיברידי הפתוח ובעננים מרובים.  

שירותי הענן המנוהלים החדשים מבוססים על פורטפוליו הפתרונות Red Had OpenShift המספק קוברנטיס מנוהל במלואו בעננים ציבוריים מובילים. דבר זה מאפשר ללקוחות ושותפי רד האט לבנות אסטרטגיית ענן היברידי פתוח המבוססת על פלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה.

Red Hat OpenShift Dedicated היא פלטפורמת פיתוח יישומים מנוהלת במלואה המתארחת על הענן הציבורי של Amazon Web Services או Google Cloud וכוללת ניהול ואינטגרציה של רכיבי טכנולוגיה מפלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בעולם - Red Hat Enterprise Linux, יחד עם שירותים כמו רשת, ניהול, ניטור ועוד, כדי להפחית את המורכבות התפעולית ולאפשר למפתחים לבנות, לפרוס ולהריץ יישומים מוטי-ענן מהר יותר.מיטל מר חיים יחצ צילום שרון אלדר

מיטל מר חיים, (בתמונה משמאל, צילום שרון אלדר), מנהלת מגזר ציבורי וביטחון ברד האט ישראל: "כדי לנצל לחלוטין את היתרון של הענן ההיברידי הפתוח, צריך לאפשר למומחי ה-IT להשתמש בטכנולוגיות הדרושות להם. שירותי הענן המנוהלים של החברה מסירים ביעילות מחסומים רבים, שמנעו מארגונים לנצל את מלוא הפוטנציאל של הענן ההיברידי. אנו מאמינים, שביטול התקורה המסורתית של ניהול תשתית המותאמת לענן יפתח עבור הלקוחות עולם חדש של הזדמנויות".

פלטפורמת Red Hat OpenShift Platform Plus עם מערך קוברנטיס מלא
Red Hat OpenShift Platform Plus היא תוספת חדשה לפלטפורמת הקוברנטיס (Kubernetes) הארגונית המובילה בתעשייה, שתוכננה כדי לספק פתרון הוליסטי במטרה לסייע ללקוחות לאמץ DevSecOps בענן ההיברידי.

הפלטפורמה מציעה מערך קוברנטיס (Kubernetes Stack) מלא וחדש ומקבצת את כל מה שנחוץ כדי לבנות, לפרוס ולהריץ כמעט כל יישום בכל מקום שבו פועל ה-OpenShift בענן הפרטי והציבורי. הפלטפורמה תהיה זמינה במהלך הרבעון השני של 2021.

Red Hat OpenShift Platform Plus מציגה את ה-Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes. הפתרון פותח מתוך טכנולוגיית ה-StackRox ומספק אבטחה מוטת-קוברנטיס מובנית כדי לשפר את אבטחת התשתית ועומסי העבודה לאורך כל מחזור החיים של היישום. Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes זמינה מידית.מני צרפתי יחצ צילום שרון אלדר

מני צרפתי, (בתמונה משמאל, צילום שרון אלדר), מנהל ארכיטקטורת פתרונות ברד האט ישראל, יוון וקפריסין: "Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes משנה את הדרך בה עומסי עבודה מוטי-ענן מאובטחים באמצעות הרחבה של הבקרים הטבעיים של הקוברנטיס כדי להרחיב אותם מעבר לפלטפורמה עצמה. משתמשים צריכים להיות מסוגלים לפקח על עומסי העבודה הרצים ולאתר בעיות אבטחה או איומים.

Red Hat Advanced Cluster Security for Kubernetes מספקת איסוף נתונים וניתוח עמוקים ברמת המערכת וההתנהגות שלה. המערכת מאפשרת למעלה מ-60 סוגי מנגנוני מדיניות הניתנות ליישום ואכיפה החל מרגע בניית היישומים ועד לפריסה ולהרצה שלהם".  
 
 
 



 
 
Bookmark and Share