Telecom News - האם התגלה "קצה הקרחון" ב"נתיב הכסף" ב"קומה הכשרה" ל"ועדת הרבנים"?

האם התגלה "קצה הקרחון" ב"נתיב הכסף" ב"קומה הכשרה" ל"ועדת הרבנים"?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> האם התגלה "קצה הקרחון" ב"נתיב הכסף" ב"קומה הכשרה" ל"ועדת הרבנים"?
החלטת כבוד השופט אביגדור דורות מבית המשפט המחוזי בי-ם, לבקשת המנהל המיוחד של "עמותת ועדת הרבנים לענייני תקשורת" שבפירוק, "מרימה את המסך", ככל המסתמן, מאחורי אחת מהדרכים שבהן פעל "נתיב הכסף", מה שהפעיל את המנגנון הנסתר של ועדת הרבנים, לבצע חסימות של מספרים בכמויות ב"קומה הכשרה". סיפור מדהים, שאנו רק בתחילתו. מי הייתה חברת התקשורת הראשונה לחשוף את נתיב הכסף?
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 15.6.21, 10:26כבוד השופט אביגדור דורות - התמונה מאתר בית המשפט

עמותת "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" פורקה על פי החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם, ע"י כבוד השופט אביגדור דורות, (בתמונה משמאל), וזה מפורט עם כל המסמכים הנלווים, שחשפנו, בלינקים שבכתבות הבאות, ולא נחזור על עניין זה כאן:   כחלק מהליך הפירוק והארגון מחדש של העמותה, תחת פיקוח בית המשפט, מונה לה ע"י כבוד השופט אביגדור דורות, "מנהל מיוחד" (כמוגדר בחוק) ושמו של המנהל המיוחד הזה הוא עו"ד רונן מטרי, ממשרד מטרי, מאירי ושות' מגבעתיים. 

בתהליך הפירוק, הפיקוח והבנייה מחדש של העמותה, עו"ד רונן מטרי החל להתקל בקשיים, ולכן פנה לבית המשפט (פנייתו נמצאת כאן במלואה), בבקשה לדחות את המועד בו הוא מגיש לבית המשפט את הדו"ח הראשון שלו בשבוע ימים, בגלל קשיים, שהוא נתקל בהם, במהלך איסוף המידע והמסמכים, בנוגע לפעילות "עמותת הרבנים לענייני תקשורת" והעסקנים, שפעלו מאחורי הקלעים בסתר. זו פעילות חשאית רחבה ביותר, שנועדה להפעיל את המנגנון האדיר של החסימות הבלתי חוקיות, בהנחיות הנסתרות של עסקני וראשי העמותה, נושא המפורט באתר זה בכ-240 כתבות ולא נחזור על זה כאן. 

למה עו"ד רונן מטרי נתקל בקשיים?
כי יש חברת תקשורת אחת, פרטנר, שמסרה לו דיווח נכון ומלא על "נתיב הכסף" והחברה, שקיבלה מפרטנר את הכסף (סייפליינס), חברה, שבתחילה הכחישה כל קשר לנושא ואח"כ ענתה למנהל המיוחד באיזה סיפור מוזר על "סינון תכנים" ולכן המנהל המיוחד עו"ד רונן מטרי, פנה לבית המשפט המחוזי לבקש סעד על פי החוק ולחייב את סייפליינס להשיב לו (כלומר: להעביר אליו את כל המסמכים המבוקשים על ידו) ולהתייצב לחקירה בפניו. הנה תמצית פנייתו של עו"ד מטרי כנגד סייפליינס עם החלטת כבוד השופט אביגדור דורות (בצהוב), כשהמסמך המלא שהוגש על ידו לבית המשפט נמצא כאן:
החלטת השופט דורות

ומה בדיוק גילה עו"ד רונן מטרי?
לא צריך לנחש, הוא כותב זאת במפורש, בפנייתו לבית המשפט:
נתיב הכסף

למה פרטנר הייתה הראשונה לחשוף את "נתיב הכסף", לכאורה, לפעילות עסקני "עמותת הרבנים לענייני תקשורת"?
משום שפרטנר היא כרגע חברה בורסאית - ללא גרעין שליטה, חברה הנמצאת בפיקוח בית המשפט, ולכן אין לה כל סיבה לשקר, להתכחש, או להעלים פרטים, מהמנהל המיוחד - עו"ד רונן מטרי ומבית המשפט. 

כלומר: על פי המופיע במסמך של עו"ד רונן מטרי, שהוצג לבית המשפט, חברות התקשורת החזיקו את המנגנון הסודי של "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת" (ששולט, למעשה, שלטון ללא מצרים ב"קומה הכשרה" וגם בתחום "המכשירים הכשרים"), באמצעות העברה סיבובית של כסף, דרך צדדים שלישיים, כאמור בתצלום המצוי כאן מעל. 

אין ספק, שצפויות עוד הפתעות בעניין זה לאור החשיפה הזו.

מה משרד התקשורת עושה בעניין זה?
כל הכיאוס הזה לא היה יכול להתקיים בלי גיבוי וחיפוי של צמרת משרד התקשורת, וזה מפורט במאות הכתבות הקיימות באתר זה.

לאור ההתפתחויות האחרונות (של פירוק העמותה ומינוי מנהל מיוחד ע"י בית המשפט), שלחתי ביום 30.4.21 לשר התקשורת, מנכ"לית משרד התקשורת ולצמרת משרד התקשורת את השאלה הדחופה הבאה:
"הנדון:  שאלה בעניין צינתוקים והקומה הכשרה.

שלום רב,
1. משרד התקשורת (כאן) אסף בשנת 2020 מחברות התקשורת מידע בנושא "צינתוקים".

2. כ"כ, המשרד יצא במקביל במהלך שימוע תחת הכותרת: "מטפלים בתופעת החסימות בקווים הכשרים והצינתוקים".

3. היכן תוצאות השימועים ואיסוף המידע הזה?

4. האם לאור החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם להוציא צו פירוק ומינוי "מנהל מיוחד" מטעם בית המשפט ל"ועדת הרבנים לענייני תקשורת", האם לא מן הדין שמשרד התקשורת יתאים את ההנחיות הקיימות להתפתחות המשפטית הזו, בתיאום עם עו"ד רונן מטרי?

5. ממתין לתשובתכם."

תשובה לא קיבלתי, די ברור למה. ככל שאקבל תשובה, אעדכן בהתאם.

לסיכום:
הצפצוף על חוקי מדינת ישראל הפך ליותר ויותר בוטה, ולכן זה היה בלתי נמנע, שהנושא החמור הזה יגיע לפתחו של בית המשפט המחוזי, להוציא צו פירוק לעמותה, עמותה מסתורית (מעולם לא קיבלתי מהעמותה תגובה החתומה ע"י אדם עם שם), עמותה, שיצאה מכל שליטה ומחוץ לכל מסגרת חוקית מוכרת במדינת ישראל.

החלטת בית המשפט, שקיבל את בקשת המדינה ומפרק את העמותה הזו ומינה לה "מנהל מיוחד" לשקם אותה מטעם בית המשפט, כמבוקש ע"י משרד המשפטים\רשם העמותות, בתמיכת "כונס הנכסים הרשמי" ממשרד המשפטים (וכמובן בתמיכת חברת "הלו-015", שצורפה לדיון), הייתה הישג אדיר לכל שוחרי החוק בישראל. 

אכן, תהליך הפירוק וההקמה מחדש החל כעת להתממש, כמפורט בחשיפה כאן למעלה, ומדובר כאן, ללא ספק, בבשורה מאוד חשובה לציבור הצרכנים החרדיש-52 אלף איש מתוכו חתמו על עצומה, שקראה וממזמן להפסיק מיידית את ההשתוללות הזו של "עסקני הוועדה". היום די ברור, שבקשתם תתממש בחסות בית המשפט - ממש בקרוב. 

את עמדת רוב הציבור החרדי כנגד "ועדת הרבנים", כבר חשפתי לא אחת וגם בכתבה: "הציבור החרדי נגד המונופול של ועדת הרבנים ונגד החסימות של עסקני הוועדה!". 

תוצאת הדיון המשפטי הזה וההשלכות שלו, כנחשף כאן למעלה, היא תוצאה מוצלחת של מאבק של מעל ל-8 שנים, שאתר Telecom News ניהל לטובת הציבור בכלל והציבור החרדי בפרט, בנושא "הקומה הכשרה".

בשנים הללו, הגשתי לא מעט בקשות ומסמכים לרשם התאגידים במשרד המשפטים, כדי שיחקור לעומק מה נעשה בתחום "הקומה הכשרה", לאור אין ספור של תלונות, שהגיעו אלי בתחום הזה. תלונות הוגשו גם ליועמ"ש, לגבי בעלי התפקידים הבכירים במשרד התקשורת, שנתנו גיבוי וחיפוי למעשי ההפקרות הבלתי חוקיים הללו.

באתר זה יש לא פחות מ-240 כתבות חשיפה על נושא "הקומה הכשרה" ופעילות "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת". כך, אני מכנה את "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", עמותה, ששכחה את תפקידה - לחלוטין, והפכה לגוף דורסני. מדובר במונופול בלתי מוכרז, שמפיק רווחים עצומים ועלומים על הגב והכיס של הציבור בישראל בכלל והציבור החרדי בפרט. 

כבוד השופט אביגדור דורות מתחיל לשים קץ להפקרות הזו.

ניתוח מה יקרה הלאה - זה כבר לכתבה נפרדת וזה תלוי במידה רבה בהחלטת שר התקשורת הישן - חדש, יועז הנדל, בתמהשר יועז הנדלונה משמאל, שבקדנציה הקודמת שלו זיגזג בעמדתו בנושא זה והשר בני גנץ שהחליף אותו זמנית, הלך בדיוק אותו נתיב שגוי, של התעלמות מהחוק, התעלמות מוחלטת מצרכי הציבור ומהשקיפות הציבורית הנדרשת בפרשה חמורה זו.

אין לי ספק, שכל החלטה של בית המשפט המחוזי בי-ם, היא יום חג לשוחרי הצדק בישראל בכלל ולאתר Telecom News בפרט, ולכל מי שסייע לי במאבק הזה מאחורי הקלעים, במסירות אין קץ.

השינוי כבר נמצא ממש מעבר לפינה, כי עו"ד רונן מטרי מתחיל לחשוף את כל הכאוס הכספי שהיה נסתר עד כה, של השערורייה המחרידה הזו, שנמשכה יותר מדי שנים, בעצימת עין, בגיבוי וחיפוי של צמרת משרד התקשורת. 

ISRAEL MONEY FREE

 
עדכון 13.7.21: על פי המסמך שנמצא כאן (ששוחרר כעת על פי "חוק חופש המידע"), צמרת משרד התקשורת לרבות המנכ"לית (לירן אבישר בן-חורין) והמשנה למנכ"ל עמדו בקשרים באופן רצוף ב-2020 עם צמרת "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" וידעו היטב על כל התעלולים הבלתי חוקיים של הוועדה הזו על הציבור (כולל חסימות) ולא עשו עם זה דבר וחצי דבר, מלבד להגיד להם בפגישה אחת, שזה לא בסדר לחסום...

עדכון 14.7.21: פורסם כאן (כותרת בלבד): "קללות, הפגנות ואבנים: שיטת הפרוטקשן על הטלפונים הכשרים של ''ועדת הרבנים לענייני תקשורת''."

עדכון 23.7.21: נפתח דיון חדש בבג"ץ בנושא "הקומה הכשרה": בג"ץ 4442/21 הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות נ. שר התקשורת ועוד. ניתן צו על תנאי (כאן) למתן תשובות תוך 60 יום (ההחלטה מ-21.7.27). 



 
 
Bookmark and Share