Telecom News - אנשים סומכים על חברות טכנולוגיה יותר מהממשלה לגבי שמירת מידע אישי

אנשים סומכים על חברות טכנולוגיה יותר מהממשלה לגבי שמירת מידע אישי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> אנשים סומכים על חברות טכנולוגיה יותר מהממשלה לגבי שמירת מידע אישי
מחקר: אנשים סומכים על חברות טכנולוגיה (גוגל ואמזון) יותר מהממשלה לגבי שמירת מידע אישי
מאת: מערכת Telecom News, 24.6.25, 16:39CYBER FREE

המחקר בחן כיצד מרגישים הנשאלים באשר לאבטחת המידע האישי שלהם, איומים ודאגות הקשורים לפרטיותם באינטרנט ושליטתם על המידע האישי שלהם.
 
קספרסקי
 
חשיבות השמירה על הפרטיות אינה זרה לציבור הרחב, אך נראה כי מודעותו לפרטיות המידע הולכת ועולה. מחקר של חברת הסייבר קספרסקי - Kaspersky Data Privacy Heatmap, חושף, של-95% מהנשאלים, השמירה על פרטיות המידע שלהם חשובה באופן אישי, כאשר הם סומכים על ענקיות הטכנולוגיה יותר מאשר על ממשלותיהם בשמירה על הפרטיות.

במחקר השתתפו כ-8,000 נשאלים ממדינות שונות באירופה. המחקר בחן כיצד מרגישים המשתמשים הנשאלים באשר לאבטחת המידע האישי שלהם, איומים ודאגות הקשורים לפרטיותם באינטרנט ושליטתם על המידע האישי שלהם.

על פי המחקר:
49% מהנשאלים חושבים, שהארגונים, שיגנו על המידע האישי שלהם בצורה הטובה ביותר הם גוגל ואמזון.
מיד לאחריהם ברשימה נמצאת הממשלה עם 47% הסומכים על גופי הממשל עם המידע הפרטי שלהם,
ו-45% מהאנשים סומכים על כך, שחברת Apple היא זו שתשמור להם על המידע הפרטי באופן הטוב ביותר.
על חברת Facebook סומכים רק 29% מהנשאלים.

מתוך סךהמשתתפים במחקר עולה, שרק 52% מהם מרגישים, שהם שולטים ברמת השליה של ארגונים למידע הפרטי שלהם.
כ-8 מתוך 10 הביעו חשש מכך ,שהמידע האישי שלהם ייפול לידיים הלא נכונות בשנתיים הקרובות, כאשר שני שליש מהמשתתפים חוששים מכך, שהמידע שלהם ייגנב ושיבוצע בו שימוש לרעה.

אלא, שחששות לחוד ומעשים לחוד. נתוני המחקר מצביעים על כך, שלמרות החשש הרב, הצרכנים לא ממהרים לפעול, כאשר 58% מהנשאלים מסרו, שיסכימו לכל העוגיות (Cookies) בעת הגלישה באינטרנט בזמן שהם ממהרים. 30% יבצעו שימוש באותה הסיסמה עבור כל השירותים, האתרים והאפליקציות.

כ"כ, חושף המחקר, ש-70% מהמשתתפים יסכימו לשתף מידע אישי מסוגים שונים כמו מיקום, מידע רפואי, אנשי קשר וכד', אם זה יסייע להם להאיץ את חופשיותם ביציאה ממשבר הקורונה.

בנוסף, 45% מוכנים לאפשר לחברות לנטר אחר פעילותם באונליין בתמורה להנחות או שירותים. זאת, למרות ש-62% מרגישים, שארגונים יודעים עליהם יותר מדי.

הדו"ח המלא עם גרפים ודיאגרמות צבעוניות - כאן.
 
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share