Telecom News - פרצו לכם לאינסטגרם? פיצ'ר חדש יעזור לכם לשחזר את החשבון

פרצו לכם לאינסטגרם? פיצ'ר חדש יעזור לכם לשחזר את החשבון

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> פרצו לכם לאינסטגרם? פיצ'ר חדש יעזור לכם לשחזר את החשבון
פרצו לכם לאינסטגרם? פיצ'ר חדש יעזור לכם לשחזר את החשבון
מאת: מערכת Telecom News, 18.7.21, 15:34INSTEGRAM FREE

בדיקת אבטחה חדשה, שתציע הרשת החברתית אינסטגרם, תסייע לחזק את ההגנה על החשבונות של המשתמשים ואף לשחזר אותם במידה והם נפרצו. אילו 5 צעדים נוספים ניתן לעשות כדי להגן על החשבון?
 
לאחרונה חלה עליה משמעותית במיילים מתחזים המבקשים מהנמענים לאפס את הסיסמה לחשבון שלהם. לאור הכמות הלא מבוטלת של אנשים, שנופלים בפח, ובעקבות כך מאבדים את החשבון שלהם, אינסטגרם תנסה לסייע ככל האפשר באמצעות פיצ'ר האבטחה החדש.

כדי לקבל גישה לחשבונות, בדיקת האבטחה החדשה תבקש מהמשתמשים לאמת ולוודא פרטים אישיים כמו כתובת המייל, מספר הנייד, חשבונות נוספים המקושרים לחשבון האינסטגרם ואף בדיקת פרטי ההתחברות האחרונה.

אינסטגרם מציעה, שבכל מקרה, כדאי לעדכן את הטלפון והמייל. כך, שבמידה ומשהו קורה, הם יוכלו להגיע אליכם ואף לסייע לשחזר את החשבון גם אם המידע השתנה ע"י ההאקר.
 
פיצ'ר האבטחה החדש. צילום: אינסטגרם:
אינסטגרם
 
בחברת אבטחת המידע ESET מציעים צעדים נוספים, שניתן לעשות כדי להגן על החשבון:
  1. שימו לב למיילים המבקשים מכם להתחבר לחשבון - גורמים זדוניים מנסים לשלוח הודעות פרטיות DM - Direct messageכדי לנסות לדלות גישה למידע רגיש כמו סיסמאות. הם עושים זאת באמצעות הודעות מלחיצות בסגנון "החשבון שלך עומד להיסגר בכלל הפרת מדיניות הפרטיות, כדי שזה לא יקרה, לחצו כאן". יש לזכור, שאינסטגרם לא תבקש להזין את הסיסמה באמצעות מייל או הודעה רנדומלית.  במידה ואינסטגרם תפנה אליכם, תוכלו לראות את ההודעה בהגדרות החשבון שלכם, אבטחה ואז "מיילים מאינסטגרם".
  1. הפעילו אימות דו שלבי - במידה ומישהו ינסה להתחבר לחשבון שלכם, תקבלו על כך הודעה לנייד והוא לא יצליח להשלים את התהליך.
  1. בידקו מהיכן התחברתם לאחרונה - בהגדרות האפליקציה, בחרו באבטחה ולאחר מכן בפעילות התחברות. באמצעות פעולה זו תוכלו לראות מהיכן התחברתם בפעם האחרונה. במידה ואינכם מזהים את אחד מפרטי ההתחברות, תוכלו בלחיצת כפתור לנתק אותו.
  1. סיסמאות - השתמשו בסיסמה ייחודית לכל שירות בו אתם משתמשים. כך, במידה ומישהו השיג את שם המשתמש והסיסמה שלכם לשירות אחד, הוא, אמנם, יוכל לנסות להתחבר עם הפרטים הללו גם לחשבון האינסטגרם שלכם, אבל הוא לא יצליח. צרו סיסמה חזקה הכוללת תווים המשולבים באותיות, מספרים וסימנים.
  1. השתמשו בתוכנות הגנה - באמצעות נוזקות ותוכנות ריגול, ניתן לפרוץ לכם לחשבון. לכן מומלץ להקדים תרופה למכה, ולדאוג לתוכנת הגנה, שתגן מפני ניסיונות כאלו. זה צעד קטן ופשוט שמסייע משמעותית בחיזוק ההגנה על המכשירים והמידע.
 
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share